De overheid zeikt alleen nog maar aan mijn hoofd en pakt einde van de maand de helft van mijn inkomen af. Is dit hoe het is om getrouwd te zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:06 schreef Rozevla het volgende:
We mogen onze eigen eieren niet meer eten want die zitten vol pfas.
We moeten noodhulp pakketten aanleggen voor tijdens grote stroomuitval.
Stond er net een sneuneus op mn terrein om te vertellen dat m’n buitenlamp van m’n huis nog aan stond en dat zou zonde zijn van de energie.
Hem direct verteld op te tiefen van mijn privé terrein en dat ie zich er godverdomme niet mee moet bemoeien wat ik doe.
Hoerenjong.
Achterlijke overheid
Dit klopt niet. Je mag namelijk wel je eigen eieren opeten.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:06 schreef Rozevla het volgende:
We mogen onze eigen eieren niet meer eten want die zitten vol pfas.
Klopt niet. Dit moet helemaal niet.quote:We moeten noodhulp pakketten aanleggen voor tijdens grote stroomuitval.
Verwaarloosbare hoeveelheid energie.quote:Stond er net een sneuneus op mn terrein om te vertellen dat m’n buitenlamp van m’n huis nog aan stond en dat zou zonde zijn van de energie.
Je mag ook een lamp op publiek terreinquote:Hem direct verteld op te tiefen van mijn privé terrein en dat ie zich er godverdomme niet mee moet bemoeien wat ik doe.
Kloptquote:Hoerenjong.
Kloptquote:Achterlijke overheid
zou hij het verzinnen Miks?quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit klopt niet. Je mag namelijk wel je eigen eieren opeten.
[..]
Klopt niet. Dit moet helemaal niet.
[..]
Verwaarloosbare hoeveelheid energie.
[..]
Je mag ook een lamp op publiek terrein
[..]
Klopt
[..]
Klopt
DIe had natuurlijk gewoon gelijk, ware het niet dat dit weer een gelogen verhaal is.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:06 schreef Rozevla het volgende:
Stond er net een sneuneus op mn terrein om te vertellen dat m’n buitenlamp van m’n huis nog aan stond en dat zou zonde zijn van de energie.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:50 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
zou hij het verzinnen Miks?
Tsjongejonge hoe krijg je het verzonnen he!
quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:01 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
DIe had natuurlijk gewoon gelijk, ware het niet dat dit weer een gelogen verhaal is.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:53 schreef Questular het volgende:
Denken dat de grond van de zorgboerderij je eigendom is, alleen Rozeretard is zo dom om dat te denken.
Kijk al die linkse briesende flikkertjes in m’n topic dan !!!!!quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kijk al die linkse briesende flikkertjes in m’n topic dan !!!!!
hey kassameisjequote:Op vrijdag 18 april 2025 16:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kijk al die linkse briesende flikkertjes in m’n topic dan !!!!!
Wij moeten de elite opeten en geen belasting meer betalen aan die tyfushonden!quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:05 schreef Jahr00n het volgende:
wij motten als bevolking in opstand komen en die tyfus roverheid links laten liggen ze zijn er alleen voor de elite die vieze honden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |