https://www.vandaaginside(...)jd-daar-moet-john-dequote:Sylvie Meis heeft zich in de nieuwste aflevering van de YouTube-serie Open kaart uitgesproken over Vandaag Inside. In gesprek met presentator Robbert Rodenburg verbaast Meis zich er onder andere over dat de talkshow 'nog een platform' krijgt.
Rodenburg vraagt zijn gast of ze het vervelend vindt dat haar deelname aan Open kaart waarschijnlijk opnieuw veel aandacht in de media oplevert: "Je krijgt dus weer te maken met een hoop meningen, van de showprogramma's tot Vandaag Inside. Iedereen heeft weer voer. Kan je daar beter mee omgaan?"
Meis laat het van zich afglijden: "Ik negeer het compleet. Ik heb ook geen Nederlandse televisie. Ik weet ook niet wie die mensen allemaal zijn, als ik heel eerlijk ben."
Rodenburg vraagt nog even door: "Je probeert er denk ik zo min mogelijk aandacht aan te geven en er zo min mogelijk naar te kijken, maar steekt het?"
"Nee, ook daar denk ik: oude witte mannen. Die waarschijnlijk gefrustreerd zijn, heel erg gefrustreerd zijn." Toch verbaast Meis zich: "Wat wel verbazingwekkend is, is dat we in een cultuur leven waarin tegenwoordig iedereen gecanceld wordt, en dat dat soort mannen nog een platform krijgen. Daar moeten zenders eigenlijk maar eens over nadenken. En vooral ook degene die de zender heeft, moet daar maar eens over nadenken. Toch, John de Mol?" sluit Meis af.
Die van Lucky Letters.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:32 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Door welke rijke vent laat zij zich tegenwoordig uitwonen dan
Deels wit en gedeeltelijk Indisch.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:28 schreef Kopiko het volgende:
Oude witte vrouw geeft af op oude witte mannen.
't Is wat.
Nou, veel mensen vragen zich af waarom zíj nog een platform krijgt...quote:verbaast Meis zich er onder andere over dat de talkshow 'nog een platform' krijgt.
Gebeurt nog steeds.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:35 schreef Danny het volgende:
Sylvie is de **** van Amsterdam, scandeerden we in de 90s massaal in de Kuip. Daaraan is weinig veranderd. Ze mag haar mening hebben hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat ook maar iemand daar interesse in heeft
En haar hoerenkutquote:Op vrijdag 18 april 2025 11:11 schreef Marsenal het volgende:
Het zou echt helpen als zij eens haar tieten liet zien.
Nee, nog niet eens gedeeltelijk. Haar betovergrootmoeder of zoiets was indisch.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Deels wit en gedeeltelijk Indisch.
"Mijn huidskleur is goudkleurig omdat mijn vader half-Indonesisch is. Niet omdat ik naar de zonnebank ga. Dat heb ik niet nodig!"quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, nog niet eens gedeeltelijk. Haar betovergrootmoeder of zoiets was indisch.
Dan kan ik me ook wel Surinaams noemen.
Haar vader ziet er niet bepaald half Indonesisch uit.quote:[ afbeelding ] Op vrijdag 18 april 2025 14:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, nog niet eens gedeeltelijk. Haar betovergrootmoeder of zoiets was indisch.
Dan kan ik me ook wel Surinaams noemen.
[/quote
"Mijn huidskleur is goudkleurig omdat mijn vader half-Indonesisch is. Niet omdat ik naar de zonnebank ga. Dat heb ik niet nodig!"
Kwartje.
Ok.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Haar vader ziet er niet bepaald half Indonesisch uit.
Volgens mij is het gewoon een Indonesiër van Nederlandse afkomst.
Ze heeft een beter lichaam dan het gemiddelde meisje van 20.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:36 schreef funkyfabulous het volgende:
Volg Sylvie al lang en zij komt nu echt op het punt waarvan zelfs ik denk van: nu is dat straktrekken, die megakorte rokjes en die onthullende kleding een beetje sneu aan het worden. Als je richting de 50 gaat zou je moeten weten dat uiterlijk niet meer het enige is waar het om draait. Met uiterlijk heeft zij echter veel klaar gekregen en ergens is het logisch dat ze daarop door blijft gaan, ze heeft er haar fortuin mee verdiend. Bekeken vanuit die kant zeg ik: prima, if it works for her ben ik blij voor haar. En eerlijk, de gemiddelde vrouw van haar leeftijd ziet er minder strak en glad uit. Daaruit komt ook wat frustratie en dat is voor de mannen van VI voer om haar af te branden. Zij hebben daar op hun beurt succes mee. Dus: de witte vrouw die succes heeft door haar uiterlijk zet de witte oude mannen op hun plek. Tsja. Laat ik zeggen dat ik erg dankbaar ben dat ik me niet met zulke dingen hoef bezig te houden..
Als je van volle plamuur houdt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft een beter lichaam dan het gemiddelde meisje van 20.![]()
Ik keek even op haar Insta, zie genoeg lange jurken en broeken. Daar mag dan best wat korts tussen zitten, imo. Blijft een knappe vrouw.
Dat mens is gewoon hartstikke knap. Ook zonder make-up.quote:
In 2006 misschienquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat mens is gewoon hartstikke knap. Ook zonder make-up.
Iets hoeft niet je smaak te zijn om te zien dat iemand knap is.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Damian heeft precies de ogen van Rafael.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:30 schreef Kim-Holland het volgende:
Pa die er niet half Indisch uitziet en de sterke Indische genen van Damian.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dankzij fillers, Botox, extensions, en oneindig veel meer ingrepen en schoonheidsbehandelingen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moeilijk he, om je ongelijk toe te willen geven?quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Damian heeft precies de ogen van Rafael.
En op recente foto’s ziet de vader er een stuk bleker uit. Misschien is ie in de zomer donkerder.
https://images.app.goo.gl/Qjn34xJQNvEDKNTH9quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:46 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Moeilijk he, om je ongelijk toe te willen geven?
En nepquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:35 schreef Danny het volgende:
Sylvie is de **** van Amsterdam, scandeerden we in de 90s massaal in de Kuip. Daaraan is weinig veranderd. Ze mag haar mening hebben hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat ook maar iemand daar interesse in heeft
Zo zo, in de jaren '90 al?quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:35 schreef Danny het volgende:
Sylvie is de **** van Amsterdam, scandeerden we in de 90s massaal in de Kuip.
Fillers en botox maken alleen jong(er). Langer haar maakt je niet knap.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En dankzij fillers, Botox, extensions, en oneindig veel meer ingrepen en schoonheidsbehandelingen.
Helaas komt haar nietszeggende karakter er doorheen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en als ze gaat praten dan wordt het nog ergerquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Helaas komt haar nietszeggende karakter er doorheen.
Ja!quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja en als ze gaat praten dan wordt het nog erger
Ze was pas vanaf 2003 met Van Der Vaartquote:
Ze was al loaded voordat ze naar Duitsland ging, pijporgelquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelf rijk geworden van oude rijke Duitsers pijpen en dan afgeven op “oude witte mannen”
Hypocriete heks. Kun je nagaan hoe weinig zelfreflecties dat soort types hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |