abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 april 2025 @ 11:45:45 #51
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_217401310
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 april 2025 09:36 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Blijft jammer dat mensen zo makkelijk vallen voor dit soort vaagtaal.

De "maximale inspanning" kan per persoon verschillen.
Dit is een inderdaad een toezegging met een exacte totaalwaarde van helemaal niks.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Forum Admin vrijdag 18 april 2025 @ 11:48:37 #52
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217401337
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 11:19 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Ik vind dit sowieso al dubieus. Huizen bouwen is moeilijk moeilijk, maar distributiecentra en andere werkgerelateerde pandjes zie ik overal de grond uitgestampt worden. Dit geldt natuurlijk overal in Nederland.
Als in je nou vertel dat gemeenteraadsleden en soms zelfs burgemeesters snoepreisjes krijgen aangeboden van de eigenaren van die data/distributiecentra?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 18 april 2025 @ 11:50:15 #53
pi_217401349
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 11:43 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
kan heel goed samen met een nieuwe stad

voor werkgelegenheid
Ik wil niet heel boomer gaan klinken nu, maar vroeger bouwden de Shell en andere grote bedrijven gewoon hele woonwijken voor hun personeel. Nu wordt alle maatschappelijke druk volledig afgewenteld op overheden en gemeenten. Van mij mogen bedrijven best wat meer bijdragen aan de leefbaarheid van hun omgeving.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_217401365
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2025 07:19 schreef Twiitch het volgende:
Ik vind dat ze met een bewonderenswaardige snelheid en hoeveelheid uit de grond gestampt zijn de laatste 20 jaar. Veel dingen zijn ontzettend moeilijk om te regelen in dit land maar honderden hectaren volstouwen met gigantische blokkendozen en tienduizenden onderbetaalde Oost Europeanen hebben ze toch vlot gedaan voor mijn gevoel.
Die blokkendoos van Wehkamp ten noorden van Zwolle vind ik zo zonde van dat landschap daar. Waarom kon Wehkamp niet gewoon blijven op hun oude plek in Zwolle?
  vrijdag 18 april 2025 @ 11:54:43 #55
502032 Pedante_Mansplainer
Legt het wel eventjes uit
pi_217401376
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2025 07:19 schreef Twiitch het volgende:
Ik vind dat ze met een bewonderenswaardige snelheid en hoeveelheid uit de grond gestampt zijn de laatste 20 jaar. Veel dingen zijn ontzettend moeilijk om te regelen in dit land maar honderden hectaren volstouwen met gigantische blokkendozen en tienduizenden onderbetaalde Oost Europeanen hebben ze toch vlot gedaan voor mijn gevoel.
Precies, als woningen bouwen nou net zo vlot ging
pi_217401396
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 11:48 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Als in je nou vertel dat gemeenteraadsleden en soms zelfs burgemeesters snoepreisjes krijgen aangeboden van de eigenaren van die data/distributiecentra?
Geld blijft een mooi maar lelijk ding.
  vrijdag 18 april 2025 @ 11:58:14 #57
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217401397
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2025 11:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Ik wil niet heel boomer gaan klinken nu, maar vroeger bouwden de Shell en andere grote bedrijven gewoon hele woonwijken voor hun personeel. Nu wordt alle maatschappelijke druk volledig afgewenteld op overheden en gemeenten. Van mij mogen bedrijven best wat meer bijdragen aan de leefbaarheid van hun omgeving.
Maar ASML wil dat doen en die wordt tegen gewerkt door de gemeenten rondom en de provincie ambtenaren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 18 april 2025 @ 12:07:26 #58
pi_217401484
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 11:58 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Maar ASML wil dat doen en die wordt tegen gewerkt door de gemeenten rondom en de provincie ambtenaren
Waarom? Stikstofregels of zoiets?
pi_217401488
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 11:19 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Ik vind dit sowieso al dubieus. Huizen bouwen is moeilijk moeilijk, maar distributiecentra en andere werkgerelateerde pandjes zie ik overal de grond uitgestampt worden. Dit geldt natuurlijk overal in Nederland.
Wees gerust werkgerelateerde plannen hebben net zoveel problemen als woningbouw. En vaak zelfs meer, aangezien woningen voorgaan bij de stroomaansluiting en RvS.

Je ziet in het artikel al dat er tot het einde geprocedeerd gaat worden. Die hallen staan er nog lang niet.
pi_217401661
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 11:52 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Die blokkendoos van Wehkamp ten noorden van Zwolle vind ik zo zonde van dat landschap daar. Waarom kon Wehkamp niet gewoon blijven op hun oude plek in Zwolle?
Tja, daar groeiden ze gewoon compleet uit hun jasje. En het was ook een aan elkaar geknoopt zooitje. Dan is alles op één locatie, direct aan de snelweg, natuurlijk niet zo heel gek. Al had die verdubbeling een paar jaar terug natuurlijk de hoogte in gemoeten en niet ernaast…
pi_217401666
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2025 11:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
In dit specifieke plan realiseren ze ook direct huisvesting. Maar zoiets zou best meer mogen.
  vrijdag 18 april 2025 @ 12:48:59 #62
pi_217401796
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 april 2025 12:27 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
In dit specifieke plan realiseren ze ook direct huisvesting. Maar zoiets zou best meer mogen.
Woontorens voor arbeidsmigranten. Dat zijn dus mensen die speciaal daarvoor hierheen worden gehaald. Dat heeft in het allerbeste geval een neutraal effect op de woningnood, maar nog steeds een negatief effect op alle andere voorzieningen. Bovendien worden die wijken van de Shell al lang bewoond door andere mensen, dat zie ik hier niet gauw gebeuren.
pi_217409142
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 april 2025 12:26 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Tja, daar groeiden ze gewoon compleet uit hun jasje. En het was ook een aan elkaar geknoopt zooitje. Dan is alles op één locatie, direct aan de snelweg, natuurlijk niet zo heel gek. Al had die verdubbeling een paar jaar terug natuurlijk de hoogte in gemoeten en niet ernaast…
" Al had die verdubbeling een paar jaar terug natuurlijk de hoogte in gemoeten en niet ernaast…"

Ja, zo had dat gemoeten. En de kantoren en dergelijke op nog een verdieping hoger.
  zaterdag 19 april 2025 @ 14:06:50 #64
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217411064
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 april 2025 12:27 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Voor de arbeiders ja. Je blijft problematiek verdedigen / goedpraten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')