Helpt toch ook geen ruk meer of....?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet iets voor 400 euro dokken voor dat vaccin want fuck mijn generatie.
Waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat de entree de grootste kostenpost is voor 4 personen
Het schijnt dat het dan ook nog kan helpen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helpt toch ook geen ruk meer of....?
Huh, is dat geen standaardvaccin?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gordelroos vaccin?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht altijd voor de allereerste keer seks in een mensenleven?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het schijnt dat het dan ook nog kan helpen.
Ja de meeste provincies hebben er meer https://nl.wikipedia.org/(...)sen_met_stadsrechtenquote:
Dan ben je met 14 ook wel te laat in sommige wijkenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht altijd voor de allereerste keer seks in een mensenleven?
Dat is niet zo heel erg.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ben je met 14 ook wel te laat in sommige wijken
Friezen dacht na 11 en nu is het wel genoeg geweest met die steden.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de meeste provincies hebben er meer https://nl.wikipedia.org/(...)sen_met_stadsrechten
soms wil ik wel eens een glaasje water extra in een restaurant, dat is ook schofterig duurquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik drink godzijdank ook geen koffie![]()
Ik vind het wel heel asociaal dat een kopje thee 3,50 kost in een restaurant ofzo. Zakje een paar cent bij de groothandel en heet water, whooptiedoo. Gelukkig krijg je er vaak een koekje bij.
Maar volgens die lijst hebben ze er 12quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Friezen dacht na 11 en nu is het wel genoeg geweest met die steden.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:59 schreef CherryLips het volgende:
hEt Is AlGeMeEn bEkEnD dAt Je KaNkEr kRiJgT vAn VaCcIns
Tnx dr. Gerda.
jlaw.gif
Of op zo'n vage website Vaccinszijngif.nl met verhalen van "dr." Greet Okselhaar die een cursus koffieklysma's heeft gevolgd.quote:
Dat is sowieso vreselijk krom in Nederland, in vrijwel elk land ter wereld krijg je water er gewoon gratis bij, vaak krijg je het zelfs gewoon al zodra je aan tafel gaat zitten. Maar hier durven ze gerust 4 euro te vragen voor een flesje Spa of Sourcyquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:00 schreef mschol het volgende:
[..]
soms wil ik wel eens een glaasje water extra in een restaurant, dat is ook schofterig duur
al helemaal als je dan een kan water krijgt, wat gewoon kraanwater is
Oh heuj, ze zijn gek genoeg om alles tegen de hoofdprijs te kopen, laten we dat zo houden, vinden de shareholders leuk.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we met zijn allen een half jaartje geen aanbiedingen meer kopen betaal je de normale prijs voortaan.
Zijn dan wel de landen waar je diarree krijgt van kraanwater.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is sowieso vreselijk krom in Nederland, in vrijwel elk land ter wereld krijg je water er gewoon gratis bij, vaak krijg je het zelfs gewoon al zodra je aan tafel gaat zitten. Maar hier durven ze gerust 4 euro te vragen voor een flesje Spa of Sourcy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |