SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedBaby darling doll face honey
je kunt altijd nog door het raamquote:Op donderdag 17 april 2025 16:16 schreef Nizno het volgende:
Mijn grens voor deze donderdag, de drempel van de voor en achterdeur
ik ook, zodra mn mond weer leeg is hahatjesquote:
kan, maar doe ik niet.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik blijf bewondering hebben voor die grensAh, ja. Dit uitzicht ken ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op je ochtend.
🐙
Wat ontwerp jequote:Op donderdag 17 april 2025 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
Vandaag is hier zo'n dag dat je constant bezig bent maar niet het gevoel hebt dat je echt wat gedaan hebt. Grr.
Veel uitzoekwerk, weinig ontworpen.
Laaaaaaang weekend. Ik neem wel wat leesmateriaal mee naar huis.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 april 2025 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]supercalifragilisticexpialidociousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik zou ook echt geen week van huis meer kunnen.quote:Op donderdag 17 april 2025 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen laten we de katjes alleen. Zie ze dinsdag pas weer. Voelt erg matig.
doosjes en dure dingen zijn goed!quote:Op donderdag 17 april 2025 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat kan ik weinig aan doen behalve zeggen: doos om duur lampje mee aan te kunnen doen.
Omdat kattenquote:Op donderdag 17 april 2025 16:44 schreef Ama het volgende:
Best erg dat ik dat met de ratten minder had. Vind het hele toffe dieren hoor maar Hedwig kruipt helemaal op schoot enz, toch een andere band.
En dat terwijl ik haar nog helemaal niet zo lang heb maar ik hou nu al zoveel van haar.
Regen?quote:Op donderdag 17 april 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Lieve regen.
Kap even met dit gezeik, ik wil boodschappen doen.
Liefs,
CL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |