Dat bekt nog net iets lekkerder in het Duits.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:42 schreef UitStraling het volgende:
"Nederlands tabakstoerisme naar Duitsland neemt toe"
Want Duitse longkanker is veel leuker, lekkerder en beter
Deutscher Lungenkrebsquote:Op donderdag 17 april 2025 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat bekt nog net iets lekkerder in het Duits.
En, heb je daar positieve ervaringen mee?quote:Op donderdag 17 april 2025 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met een ESD polsbandje dat via een draad naar de randaarde van het stopcontact gaat.
zijn ze vast ookquote:Op donderdag 17 april 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja zie je, had ik toch tekenen weer op moeten pakken ipv fotografie. Als die als ruilmiddel inzetbaar zijn.
Heb nog geen chips opgeblazen met een statische schok, dus 10/10.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En, heb je daar positieve ervaringen mee?
Wie weet.quote:[..]
zijn ze vast ook
Kabelbanen laten we ook maar in vervolg.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:31 schreef Flory- het volgende:
![]()
Drie doden bij ongeval met kabelbaan in regio Napels
Maar niet teveel over nadenken, ik doe dat juist graag op vakantiequote:Op donderdag 17 april 2025 19:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Kabelbanen laten we ook maar in vervolg.
Ik denk sowieso teveel na bij zulke dingen nu.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Maar niet teveel over nadenken, ik doe dat juist graag op vakantie
quote:Het einde van een relatie voelt als rouw – en een amputatie is ook een verlies. Je rouwt letterlijk om wie je was en wie je dacht dat je zou zijn.
Ja ik probeer wel echt die antibiotica drie keer per dag verdeeld te nemen anders was ik er ook al ingedoken.quote:
Ja, het is dat het pas kwart voor 8 is, anders zou ik wel naar bed gaan. Maar als ik nu ga, dan ben ik om 2 uur wakker en kan ik daarna niet meer slapen, dus dat vind ik ook geen optie.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik probeer wel echt die antibiotica drie keer per dag verdeeld te nemen anders was ik er ook al ingedoken.
aan wie?quote:
Ja dat is ook wel verrot. Dat heb ik normaal ook wel.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het is dat het pas kwart voor 8 is, anders zou ik wel naar bed gaan. Maar als ik nu ga, dan ben ik om 2 uur wakker en kan ik daarna niet meer slapen, dus dat vind ik ook geen optie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ow oke, ik dacht ik heb een speciale actie gemist ofzoquote:
Waarom jij niet?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
TV / [NPO1] The Passion 2025 #1 iedereen vanavond kijken.
(Ik niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |