Ook niet van The Police?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Heb nooit van "Sting" gehoord eigenlijk.. 🤔
Verkracht door Sean Combs en later gejat door Ilse Delange & Waylon.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:17 schreef Firuze60 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wie kent dit nu niet?
Brrr, ken ik niet, alleen de originele versie.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Verkracht door Sean Combs en later gejat door Ilse Delange & Waylon.
Houden zo.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Brrr, ken ik niet, alleen de originele versie.
Ja van Puffyquote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:17 schreef Firuze60 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wie kent dit nu niet?
Bij afbouw sowieso voorzichtig afbouwenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:48 schreef Firuze60 het volgende:
En dat gezever over de rest van het programma over dat afschaffen van de hyphotheekrente aftrek vond ik tien keer kut. Ik vind dat daar een maximum bij hoort, dus een meer genuanceerde regeling. Lubach mag gelijk de hand in eigen boezem steken, met zijn inkomen sowieso geen rente aftrek.
Huurtoeslag dan ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:35 schreef Document1 het volgende:
HRA is de kanker van ons stelsel. Hoe eerder we ervan af zijn hoe beter.
Die ken ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Verkracht door Sean Combs en later gejat door Ilse Delange & Waylon.
Want alleen rijke mensen hebben een huisje gekocht..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:08 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een verkapte subsidie waar alleen rijke mensen beter van worden.
Huurtoeslag is gebonden aan een maximum inkomen en dat is vrij laag.quote:
Als jij op dit moment een huis bezit dan behoor je wel tot een klasse die niet voor ieder is weggelegd. Dat je dan nog aan een subsidie kraan durft te hangen is echt te belachelijk voor woorden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Want alleen rijke mensen hebben een huisje gekocht..
Die mensen kopen ook een huis met de verwachting dat je de hypotheekrente kunt aftrekken. Als je het dan daardoor niet meer rond krijgt kom je of in ´gedwongen´ verkoop (financieel onaantrekkelijk) of ga je wellicht korten op andere uitgaven die tot de basis zouden moeten behoren.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:00 schreef Document1 het volgende:
[..]
Als jij op dit moment een huis bezit dan behoor je wel tot een klasse die niet voor ieder is weggelegd. Dat je dan nog aan een subsidie kraan durft te hangen is echt te belachelijk voor woorden.
Er wordt ook afgebouwd. En max 30 jaar is voortaan ook max 30 jaar, waardoor dus in 2031 een heleboel mensen geen hra meer hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mensen kopen ook een huis met de verwachting dat je de hypotheekrente kunt aftrekken. Als je het dan daardoor niet meer rond krijgt kom je of in ´gedwongen´ verkoop (financieel onaantrekkelijk) of ga je wellicht korten op andere uitgaven die tot de basis zouden moeten behoren.
Dat gaat niet om de allerrijksten, maar juist om starters die met veel schrapen toch net een huis hebben kunnen kopen.
Ik verwacht trouwens niet dat de HRA afschaffen zaligmakend is, maar het systeem is in de basis wel oneerlijk en dient afgebouwd te worden. Maar ineens van 100 naar 0 is een maatregel die altijd mensen in de problemen zal brengen.
Voor jou zendt RTL4 van vrijdag t/m zondag genoeg uit.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:58 schreef DrDentz het volgende:
Maar dat zijn toch geen onderwerpen voor een gezellig avondje televise? Goh laten we het eens hebben over.. Spotify! Of ritueel slachten! Nee, de hypotheekrenteaftrek! Pfft wat een bummers. Doe gewoon een race met marmotten ofzo iets gezelligs.
Knikkeren in coltrui.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:07 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Voor jou zendt RTL4 van vrijdag t/m zondag genoeg uit.
Net als Bono, de Boomtown Rat en Dries Roelvink.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:12 schreef Näsenbar het volgende:
Die Sting is wel een beetje in zichzelf gaan geloven hé.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |