Ja, dat is de grap, maar het is wel Tijs die het zegt. Het is toch duidelijk dat dit niet zijn eigen mening is?quote:Op maandag 1 september 2025 22:30 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
De meesten zijn quotes van andere personen.
Ja, dat zou je zeggen.. maar of iedereen dit snapt? Ik vrees !quote:Op maandag 1 september 2025 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat dit niet zijn eigen mening is?
Komt waarschijnlijk nog wel een aflevering een van de volgende dagen; is tenslotte nog zeer actueel hoe mannen seksueel intimiderend zich blijven gedragen (zie nieuwsbericht vandaag) zelfs na zoiets dus morgen of overmorgen verwacht ik een lesje zelfbewustzijn voor mannen.quote:Op maandag 1 september 2025 22:41 schreef Magere_Gein het volgende:
Laffe Lubach laat Lisa links liggen.
Hoe actueel is dat? Maakt het niet minder verschrikkelijk maar zou een raar onderwerp zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 22:41 schreef Magere_Gein het volgende:
Laffe Lubach laat Lisa links liggen.
quote:Op maandag 1 september 2025 22:30 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
De meesten zijn quotes van andere personen.
Dat dus. Een achterbakse manier dan om het quoten dóór Tijs neer te zetten als zijn overtuiging.quote:Op maandag 1 september 2025 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat is de grap, maar het is wel Tijs die het zegt. Het is toch duidelijk dat dit niet zijn eigen mening is?
Vorig seizoen bij RTL waren de afleveringen ook ongeveer 30 minuten (netto, dus exclusief reclame). Hopelijk blijft het zonder reclame!quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:12 schreef golfer het volgende:
Lubach was toch altijd 1 uur met reclame er tussen in?
Nu dus maar 30 minuten zonder reclame?
Mwuha, dat lag er behoorlijk dik bovenop.quote:Op maandag 1 september 2025 22:34 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja, dat zou je zeggen.. maar of iedereen dit snapt? Ik vrees !
Nu je het zegt..quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:12 schreef golfer het volgende:
Lubach was toch altijd 1 uur met reclame er tussen in?
Nu dus maar 30 minuten zonder reclame?
Ach nee, dat waren stellingen bij "Dit is de Dag", wat Thijs op Radio 1 presenteerde om half zeven 's avonds.quote:Op maandag 1 september 2025 22:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe zo leuk?
Zijn de uitspraken werkelijk gedaan door Tijs? Hóe gristelijk.![]()
Oh. Ken het programma niet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ach nee, dat waren stellingen bij "Dit is de Dag", wat Thijs op Radio 1 presenteerde om half zeven 's avonds.
"Dit is de Dag" is een discussieprogramma over een stelling tussen twee personen met verschillende achtergronden. In het begin van de discussie probeert Thijs olie op het vuur te gooien in de discussie, en op het eind van de discussie probeert hij (al dan niet tevergeefs) het weer te sussen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh. Ken het programma niet.
Dus: teksten uit de context gehaald. En het enthousiaste klapvee wist het ook!?
Dacht ook wel dat dat overduidelijk was, maar aan dit topic te zien kennelijk niet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 05:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mwuha, dat lag er behoorlijk dik bovenop.
Ik denk jij de enige bent die dat niet wist of herkende. Niet erg maar om dan totale vreemden klapvee te noemen is misschien ook wat minder handig.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh. Ken het programma niet.
Dus: teksten uit de context gehaald. En het enthousiaste klapvee wist het ook!?
Oh sowieso vind ik het publiek (vaak) klapvee. Na iedere regel of uitspraak van Lubach wordt uitbundig gelachen. Óók als hij een gevoelig onderwerp behandelt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik denk jij de enige bent die dat niet wist of herkende. Niet erg maar om dan totale vreemden klapvee te noemen is misschien ook wat minder handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |