Aan Virtuous gevenquote:Op dinsdag 22 april 2025 17:10 schreef DKUp het volgende:
In dit tempo kunnen beter andere ontwikkelaars TES en Fallout overnemen…..
Velen hier hebben ook een xdoos en aangezien het Xbox topic zo goed als dood is, zet ik het hier ook neerquote:
Voor 12,50 zeg ik het jequote:Op dinsdag 22 april 2025 18:34 schreef Friday12 het volgende:
Waar is mijn physical editie:(
Waar is Days Gone 2
Waar is TLoU 3
Bij Spores lever je je wildshapes eigenlijk in het meeste van de tijd. Dus bedenk je goed wat je wilt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:27 schreef StateOfMind het volgende:
Denk dat ik sowieso de nieuwe playthrough tzt als Druid ga.
Twijfel nog tussen die beestenboel of Circle of Spores.
Welke druïd class zou je aanraden voor een beginner cq n00b?quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij Spores lever je je wildshapes eigenlijk in het meeste van de tijd. Dus bedenk je goed wat je wilt.
55 euro zie ik.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:19 schreef MMaRsu het volgende:
Staat nu ook in de Playstation store
Bekijk deze YouTube-video
Moon is voor beginners het meest eenvoudig. Beetje wildshapen, en als je geen wildshape meer hebt, lekker achteraan staan met supportspells of nog een blast spell.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Welke druïd class zou je aanraden voor een beginner cq n00b?
Dan zal die het denk ik worden.quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moon is voor beginners het meest eenvoudig. Beetje wildshapen, en als je geen wildshape meer hebt, lekker achteraan staan met supportspells of nog een blast spell.
Zou wel heel top zijn als het er wel in zit.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:59 schreef MMaRsu het volgende:
We shall see
Ik las streamlined goals en geen free roam
dat is wat ze zelf zeiden haha
Dit wel ja.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:34 schreef Friday12 het volgende:
Waar is mijn physical editie:(
Waar is Days Gone 2
Waar is TLoU 3
Zeker maar zij hebben natuurlijk zelf op hun site gezet van die 2 minute timer en streamlined goalsquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zou wel heel top zijn als het er wel in zit.
Ze hopen tweedehands zo tegen te gaan he. Meer aankopen via store is meer omzet.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit wel ja.
Forza Horizon 5, Oblivion Remastered en Days Gone Remastered wil ik het liefst gewoon op disc![]()
Days Gone 2 komt echt niet meer als deze remaster flopt door Oblivion Remastered die even alles weg gaat vegen![]()
TLOU Part III komt wel over een aantal jaar.
Eerlijk, het is ook gewoon een hele goede game.quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan zal die het denk ik worden.
Nu jij en @:Ang3l het continue over die game hebben, begint het toch te kriebelen
Ik heb sowieso KCD2 momenteel gepauzeerd staan en ik denk dat ik daar weer mee verder ga als de 1e dlc uit is (in de zomer dacht ik).
En dat ik na AC Shadows en Oblivion Remastered aan de 2e poging van Baldur's Gate 3 ga beginnen
Tijd an sich wel, ik werk ben halve dagen aanwezigquote:Op woensdag 23 april 2025 08:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerlijk, het is ook gewoon een hele goede game.
Veel toegankelijker dan een Pathfinder bijvoorbeeld. Als ik de tijd had, zou ik wel samen met jou, Jimbo en Ang3l een coop willen doen.
Lekker de nieuwe classes uitproberen. Hexblade, Giant Barb, shadow sorc en een healer.
Je hebt nogal veel te spelen. Heb je ook de tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |