SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Koffie
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik haal wel eens goede chocolade, en sommige daarvan zijn melk maar gebruiken geen melk om het te maken Ze pakken die cacao boter en vermengen die uit het melk is Dat is echt geniaal lekkere chocoladeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De beste chocolade heb ik zelf eens gemaakt in Ecuador. Maar daar kwam ook een stukje emotie bij kijken. Omdat de hele reis gewoon intens is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Aanrader. Ben drie keer drie weken in Ecuador geweest. Echt top.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
* Fogel gooit ook Ecuador op de lijstI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Aha, misschien komen mijn ronde vormen dus wel door het witte chocolade etenquote:Op donderdag 17 april 2025 11:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook nietzwel er direct van op.
TENZIJJJJ het die crunch witte chocolade is van de Aldi. In die roze verpakking . Maar die heb ik al jaren niet meer gezien.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Wanneer gaan we?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kunnen we samen ergens meeten voor etenI'm surrounded by morons!
Als je niet weet wat je mist, kun je het dan wel echt missen?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Sowieso walvissen spotten, quito bezoeken, kathedraal bekijken, kabelbaan over de stad, en de Cotopaxi beklimmen, evenaar bezoeken ( de echte, en de toeristische)
Verder cacao plantages bezocht + fabriek, scholen en met de kinderen gespeeld, een ziekenhuis bezocht. Dat ziekenhuis was mega heftig.
Geslapen bij afstammelingen van een inheemse stam.
Waterval beklommen, markten bezocht, lokaal dansfeest bezocht, meegelopen met een nationale feestdag omtrent veiligheid.
Zoveel mooie dingen gezien en gedaan. Maar het was op sommige momenten ook heul spannend.
Wegen die ineens niet meer bestaan door overstromingen.onze bus is beschoten, verkeerde afslag.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goedemorgen filosoofquote:Op donderdag 17 april 2025 11:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Als je niet weet wat je mist, kun je het dan wel echt missen?
I'm surrounded by morons!
Dame tu mano!quote:Op donderdag 17 april 2025 11:17 schreef Moeraskat het volgende:
Aanrader. Ben drie keer drie weken in Ecuador geweest. Echt top.
Y venga con migo!
Vamonos al viaje para buscar los sonidos magicos
De Ecuador!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Moet herfst worden dan, begin 26 ga ik naar Peru.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
26? Mijn lijkt lente of herfst gunstigI'm surrounded by morons!
Even de grens over danquote:Op donderdag 17 april 2025 11:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet herfst worden dan, begin 26 ga ik naar Peru.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: