SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Mooi. Het maakt me geen moer uit wie of wat ze hebben geraakt.quote:
Dit zal het doel wel zijn geweest. Even het vuurtje opstoken noemen we dat. Met een beetje geluk zijn er gelijk wat Russische brandweerauto's geraakt.quote:https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lmwsv2obz22h
🔥 A massive fire is currently raging at the APZ-20 bearing plant in Kursk, Russia — a facility which is said to be turned into producing components for military equipment such as engines, turbines, and power transmissin equipment.
Allemaal begrijpelijk dat Oekraïne terugschiet en drones de grens over stuurt. Rusland vergeldt dan weer dubbel zo hard, als ze de mogelijkheid hebben.quote:Op donderdag 17 april 2025 02:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dit zal het doel wel zijn geweest. Even het vuurtje opstoken noemen we dat. Met een beetje geluk zijn er gelijk wat Russische brandweerauto's geraakt.
quote:Op donderdag 17 april 2025 02:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dit zal het doel wel zijn geweest. Even het vuurtje opstoken noemen we dat. Met een beetje geluk zijn er gelijk wat Russische brandweerauto's geraakt.
Ulx is de Solovjiev van fok inmiddels.quote:Op donderdag 17 april 2025 07:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Allemaal begrijpelijk dat Oekraïne terugschiet en drones de grens over stuurt. Rusland vergeldt dan weer dubbel zo hard, als ze de mogelijkheid hebben.
Een vredesakkoord zit er niet meer in. Dit gaat door totdat heel Oekraïne in puin ligt. Tot een partij zo moe is dat het tot overgave komt.
De VS hebben niks te zeggen, macron komt ook niet over.
Kansloze situatie
Wat je zegt zou kunnen, ik hoop van niet. Doorgaan tot heel Oekraiene kapot is god weet hoeveel slachtoffers onder burgers en soldaten. Man man man.quote:Op donderdag 17 april 2025 07:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Allemaal begrijpelijk dat Oekraïne terugschiet en drones de grens over stuurt. Rusland vergeldt dan weer dubbel zo hard, als ze de mogelijkheid hebben.
Een vredesakkoord zit er niet meer in. Dit gaat door totdat heel Oekraïne in puin ligt. Tot een partij zo moe is dat het tot overgave komt.
Kansloze situatie
Dat is wel de essentie natuurlijk.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:11 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
[..]
Ulx is de Solovjiev van fok inmiddels.
Burgers moeten vermoord worden, brandweerauto's stuk. Alle huizen 3 tot 4 kilometer van doelen moeten vernietigd worden. 30 tot 40 kernbommen moeten op Russische steden gegooid worden.
Woonde die in Rusland dan zattie elke dag in 20 berichtjes daar te juichen om Ukraiense burgerdoelen.
Die moet zijn computertje uitzetten en buiten gaan wandelen.
Met jouw plantagementaliteit hadden we hier Duits gesproken.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat je zegt zou kunnen, ik hoop van niet. Doorgaan tot heel Oekraiene kapot is god weet hoeveel slachtoffers onder burgers en soldaten. Man man man.
Ik hoop dat dat EU kopstukken zich hierover moeten verantwoorden, zoals dat in een democratie gaat.
Als die Russen zich nou zouden vertrekken en de schade betalen vallen er veel minder doden onder die arme onschuldige Russen. En ik wil gewoon vrede. Dat is het belangrijkste. Daarom moet Rusland dat doen.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:11 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
[..]
Ulx is de Solovjiev van fok inmiddels.
Burgers moeten vermoord worden, brandweerauto's stuk. Alle huizen 3 tot 4 kilometer van doelen moeten vernietigd worden. 30 tot 40 kernbommen moeten op Russische steden gegooid worden.
Woonde die in Rusland dan zattie elke dag in 20 berichtjes daar te juichen om Ukraiense burgerdoelen.
Die moet zijn computertje uitzetten en buiten gaan wandelen.
Dood en verderf zit bij de Russen in de genen. Als er oorlog komt tussen de NAVO en Rusland, hoop ik dat ik de eerste Nederlander ben die een Russische keel kan doorsnijden.quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:30 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Met jouw plantagementaliteit hadden we hier Duits gesproken.
Je kunt je gewoon aanmelden bij het internationale legioen hoor, als je die behoefte hebt.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:33 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Dood en verderf zit bij de Russen in de genen. Als er oorlog komt tussen de NAVO en Rusland, hoop ik dat ik de eerste Nederlander ben die een Russische keel kan doorsnijden.
Probleem in dit conflict ook is dat Oekraine alles 3 keer zo hard "terugbetaald" krijgt. Maar dat mag de pret bij sommigen niet drukken om het Poetin fractioneel lastiger te maken.quote:
Dat is onafwendbaar, je ziet nu dat alle nieuwe zaken gericht zijn op een lange strijd, eigen raketten bouwen enz.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat je zegt zou kunnen, ik hoop van niet. Doorgaan tot heel Oekraiene kapot is god weet hoeveel slachtoffers onder burgers en soldaten. Man man man.
Ik hoop dat dat EU kopstukken zich hierover moeten verantwoorden, zoals dat in een democratie gaat.
Oekraïne is nog geen lid van de NAVO.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt je gewoon aanmelden bij het internationale legioen hoor, als je die behoefte hebt.
Ja, Macron heeft zich buitenspel gezet door zijn anti-Ruslandretoriek in de laatste maanden. Voorheen dacht ik nog wel, dat hij een geschikte bemiddelaar voor een vrede zou kunnen worden.quote:Op donderdag 17 april 2025 07:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kansloze situatie
Ze mogen het Putin zo lastig mogelijk maken van mij. Juist wel.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Probleem in dit conflict ook is dat Oekraine alles 3 keer zo hard "terugbetaald" krijgt. Maar dat mag de pret bij sommigen niet drukken om het Poetin fractioneel lastiger te maken.
Wat maakt dat verder uit dan?quote:Op donderdag 17 april 2025 08:47 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Oekraïne is nog geen lid van de NAVO.
Ik volg het ook niet meer zo op inhoud, en ik ga niet alle X berichetn lezen. Ik krijg wel eens wat mee bij DNW maar ik kan de inhoud niet verifiëren op kwaliteit.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is onafwendbaar, je ziet nu dat alle nieuwe zaken gericht zijn op een lange strijd, eigen raketten bouwen enz.
De onderhandelingen zijn nooit gaande geweest, tenminste het afgelopen jaar, beide partijen willen doorvechten lijkt. Kan ook zijn dat Rusland door omstandigheden niet verder kan, blijft men de oorlogsproductie op peil houden dan is op termijn heel Oekraïne in puin, i.i.g. de infra en energiesttructuur. Dit gaat nog jaren zo door.
Vind het daarom ook niet interessant te blijven volgen.
Jawel. Als jouw buurman je huis binnenvalt en je slaapkamer bezet, je vrouw verkracht en je kind doodt, is jouw reactie dat je niks doet.quote:
Het Poetin lastig maken gaat ten koste van de bevolking en toekomst aldaar.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze mogen het Putin zo lastig mogelijk maken van mij. Juist wel.
Het gaat om het hopen op en goedpraten van het maken van burgerslachtoffers aan beide kanten.
Ok, point takenquote:Op donderdag 17 april 2025 08:51 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ik schreef 'Als er oorlog komt tussen de NAVO en Rusland'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |