quote:Op woensdag 16 april 2025 20:31 schreef Filosoofert het volgende:
Ik vraag me altijd af of je dan überhaupt nadenkt over mogelijke gevolgen. Wil je echt het reële risico lopen iemand in een rolstoel te zetten voor de rest van zijn haar leven? Verdient iemand dat puur omdat diegene mountainbiked (op een speciaal aangelegd pad)?
Wielrenners kan ik me nog iets bij voorstellen maarja
Zijn vaak dezelfde figurenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:31 schreef Filosoofert het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Toch minder erg dan dat er visdraad op ooghoogte over de weg is gespannen.
Mountainbikenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef Tengano het volgende:
Wat doet zo'n meisje dan ook op zo'n mountainbikepad
Overduidelijk de schuld van dat meisje!quote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef Tengano het volgende:
Wat doet zo'n meisje dan ook op zo'n mountainbikepad
Nou, dat valt dan weer mee.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Met de kant van de greep of die van de tanden? Dat maakt verschil alhoewel beide een onprettige ervaring zal zijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:40 schreef Cupfighter het volgende:
Diegene die dit gedaan heeft moeten ze die hooivork in zijn reet duwen
Ik kies voor de kant met de tandenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:47 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Met de kant van de greep of die van de tanden? Dat maakt verschil alhoewel beide een onprettige ervaring zal zijn.
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik kies voor de kant met de tanden
Ja Jezus dat dat gebeurtquote:Op woensdag 16 april 2025 20:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat gebeurt ook in Nl regelmatig en is enorm gevaarlijk, met de dood in het ergste geval.quote:
Waarom hebben sommige mensen dan zo een hekel aan mountainbikers, nu weer?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Wielrenners zijn zelf moordwapens.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:31 schreef Filosoofert het volgende:
Ik vraag me altijd af of je dan überhaupt nadenkt over mogelijke gevolgen. Wil je echt het reële risico lopen iemand in een rolstoel te zetten voor de rest van zijn haar leven? Verdient iemand dat puur omdat diegene mountainbiked (op een speciaal aangelegd pad)?
Doe normaal joh kut.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:25 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wielrenners zijn zelf moordwapens.
Wanneer ik door het bos loop en ik ben in een chagrijnig kuthumeur, dan heb ik een hekel aan iedereen. Mountainbikers die voorbij komen scheuren, hondenbezitters die hun hond niet aan de lijn hebben, paardenvrouwen op van die kutpaarden, wandelaars die me goedemorgen wensen ipv gewoon hun bek te houden…quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:25 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom hebben sommige mensen dan zo een hekel aan mountainbikers, nu weer?
AIVD, MIDV, NCTV, FASTNL, DSI ingelicht.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:34 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Wanneer ik door het bos loop en ik ben in een chagrijnig kuthumeur, dan heb ik een hekel aan iedereen. Mountainbikers die voorbij komen scheuren, hondenbezitters die hun hond niet aan de lijn hebben, paardenvrouwen op van die kutpaarden, wandelaars die me goedemorgen wensen ipv gewoon hun bek te houden…
Sommige mensen zijn chronisch in een chagrijnig kuthumeur en graven hooivorken in.
Blijf dan maar lekker binnen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:34 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Wanneer ik door het bos loop en ik ben in een chagrijnig kuthumeur, dan heb ik een hekel aan iedereen. Mountainbikers die voorbij komen scheuren, hondenbezitters die hun hond niet aan de lijn hebben, paardenvrouwen op van die kutpaarden, wandelaars die me goedemorgen wensen ipv gewoon hun bek te houden…
Sommige mensen zijn chronisch in een chagrijnig kuthumeur en graven hooivorken in.
Klopt, kan het me nog herinneren.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Van zo’n figuur/figuren hadden we een jaar of 18 geleden ook last van in Limburg
https://www.bndestem.nl/o(...)n-de-heldense-bossen
Dader was Ferry Bouwman overigens
Waar roep ik op tot geweld naar wielrenners? Nou ja, laat ook maar.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe normaal joh kut.
Wat nou als je mensen aanzet tot een haat actie.
Doet me denken aan die vrouw die in Engeland 31 jaar cel kreeg.
Die zijn alleen steek dat azielzoekers hotel maar in de fik, na een aanslag.
Maar het geweld opgeroepen naar wielrenners is nog hoger.
Daar kun je 3 man elke dag 31 maanden voor in de cel zetten.
Kanoërs heb ik nog nooit op de brug gezien, maar als ik er één zie, zal ik proberen hem eraf te pissen!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook in Nl regelmatig en is enorm gevaarlijk, met de dood in het ergste geval.
Maar niemand schijnt het wat te deren, want het zijn sporters. En sporten is kut in Nederland.
Hardloopsters slaan we op de kont.
Wielrenners moet je overrijden.
Kanoërs, van de brug af pissen.
Behalve voetbal. Dan moeten we ons aftanken en als een 12 jarige gedragen.
Ja vind sport niet erg ofzo. Maar heb het niet zo op wielrenners die midden op de weg rijden of met een peleton maar zou ze nooit overrijden of een visdraad spannen. Hoe kom je op zoiets om te doenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook in Nl regelmatig en is enorm gevaarlijk, met de dood in het ergste geval.
Maar niemand schijnt het wat te deren, want het zijn sporters. En sporten is kut in Nederland.
Hardloopsters slaan we op de kont.
Wielrenners moet je overrijden.
Kanoërs, van de brug af pissen.
Behalve voetbal. Dan moeten we ons aftanken en als een 12 jarige gedragen.
Aardig gek dat je een vignet moet kopen om ergens te kunnen fietsen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:19 schreef Zoddie het volgende:
Ik mountainbike zelf en we mogen al alleen op paden waar het aangeven is met een mtb symbool en dan moeten we ook nog eens een vignet kopen om daar te mogen fietsen.
En dan ook nog eens uitkijken voor sabotage? Pfff.
Dat zijn mensen die denken dat het bos van hen is.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:25 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom hebben sommige mensen dan zo een hekel aan mountainbikers, nu weer?
Nog best hoog zo te zienquote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:38 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Kanoërs heb ik nog nooit op de brug gezien, maar als ik er één zie, zal ik proberen hem eraf te pissen!
Ik zou mijn naam veranderen van Lichtloper in Zwartkijker.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:34 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Is dit wel eens echt gebeurd of vooral een mythe?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Zit hoog hè,quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je het woord vervangt door: Moslims dan?
“Moslims zijn zelf moordwapens.”
Dan zie je het misschien?
Wat?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:19 schreef Zoddie het volgende:
Ik mountainbike zelf en we mogen al alleen op paden waar het aangeven is met een mtb symbool en dan moeten we ook nog eens een vignet kopen om daar te mogen fietsen.
En dan ook nog eens uitkijken voor sabotage? Pfff.
Kijk daar! Pis ze eraf!quote:Op zondag 4 mei 2025 09:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nog best hoog zo te zien[ afbeelding ]
Jeetje. Ik laat je verder met rust.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:34 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Dit.quote:
Dat is echt gebeurd. In Holendrecht geloof ik, jaren geleden. En:quote:Op zondag 4 mei 2025 10:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Is dit wel eens echt gebeurd of vooral een mythe?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |