quote:Op woensdag 16 april 2025 20:31 schreef Filosoofert het volgende:
Ik vraag me altijd af of je dan überhaupt nadenkt over mogelijke gevolgen. Wil je echt het reële risico lopen iemand in een rolstoel te zetten voor de rest van zijn haar leven? Verdient iemand dat puur omdat diegene mountainbiked (op een speciaal aangelegd pad)?
Wielrenners kan ik me nog iets bij voorstellen maarja
Zijn vaak dezelfde figurenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:31 schreef Filosoofert het volgende:
Wielrenners kan ik me nog iets bij voorstellen maarja
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Toch minder erg dan dat er visdraad op ooghoogte over de weg is gespannen.
Mountainbikenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef Tengano het volgende:
Wat doet zo'n meisje dan ook op zo'n mountainbikepad
Overduidelijk de schuld van dat meisje!quote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef Tengano het volgende:
Wat doet zo'n meisje dan ook op zo'n mountainbikepad
Nou, dat valt dan weer mee.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Met de kant van de greep of die van de tanden? Dat maakt verschil alhoewel beide een onprettige ervaring zal zijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:40 schreef Cupfighter het volgende:
Diegene die dit gedaan heeft moeten ze die hooivork in zijn reet duwen
Ik kies voor de kant met de tandenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:47 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Met de kant van de greep of die van de tanden? Dat maakt verschil alhoewel beide een onprettige ervaring zal zijn.
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik kies voor de kant met de tanden
Ja Jezus dat dat gebeurtquote:Op woensdag 16 april 2025 20:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat gebeurt ook in Nl regelmatig en is enorm gevaarlijk, met de dood in het ergste geval.quote:
Waarom hebben sommige mensen dan zo een hekel aan mountainbikers, nu weer?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:30 schreef Boca_Raton het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop