Onderbenen kan ik me eventueel nog wat bij voorstellen, dan past iemand wellicht net wél in de vrieskist.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
Timothy schiet moeder door hoofd en zaagt haar onderbenen af, slachtoffer was bekende in dorp
dit is nog zo'n idioot... ja premium artikel i know
@bitterbal?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Maar wat ga je dan met alleen dat hoofd doen, vraag ik me af?
Nee, inderdaad.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dan is willen slapen niet zo handig.
Heb jij het oud papier nog buiten gegooid?quote:
Ik las hier iets over of dat was iets anders, die had zn moeder haar benen afgezaagd.quote:
als je een vrieskist hebt van 1.60 lang en mama is 1.65 dan is het hoofd ook ruim voldoende om er af te halenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onderbenen kan ik me eventueel nog wat bij voorstellen, dan past iemand wellicht net wél in de vrieskist.
"Kijk moeders, wat een mooie tulpen. IK ZEI KIJKEN MOEDERS, DOE JE OGEN EENS OPEN!quote:Op woensdag 16 april 2025 20:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij was van plan haar alle mooie plekjes van Nederland te laten zien
ja dat!quote:Op woensdag 16 april 2025 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Kijk moeders, wat een mooie tulpen. IK ZEI KIJKEN MOEDERS, DOE JE OGEN EENS OPEN!".
Zoiets?
Zo’n minihoofdje van maken, heb je een sleutelhanger en voor altijd je mama in de buurtquote:Op woensdag 16 april 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Maar wat ga je dan met alleen dat hoofd doen, vraag ik me af?
Jezusquote:Op woensdag 16 april 2025 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo’n minihoofdje van maken, heb je een sleutelhanger en voor altijd je mama in de buurt
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo’n minihoofdje van maken, heb je een sleutelhanger en voor altijd je mama in de buurt
die staat morgenavond op NPO1 weer opquote:
En die denkt nu nog gewoon gezellig met het vreetgraage balletje op de trein een gezellig rondritje te makenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Buda gaat straks in drie koffers mee naar Thailand.
Jeetje.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nog even vetgemest eerstquote:Op woensdag 16 april 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die denkt nu nog gewoon gezellig met het vreetgraage balletje op de trein een gezellig rondritje te maken
In een aquarium? Wel een pompje gebruiken dan. Als twee van die dobberende kwallen.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:17 schreef UitStraling het volgende:
Of als je echt een speciaal aandenken wenst, de borsten van je moeder bewaren, in formaldehyde op de servieskast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |