Koelvestje maar gaan klaarmaken voor over een paar dagen..quote:Op zondag 27 april 2025 19:33 schreef 12Beaufort het volgende:
Uiteindelijk nog 21.5 geworden in Woensdrecht.
Morgen iets warmer dan vandaag.
Donderdag gaan we over de 25 gradenquote:Op zondag 27 april 2025 20:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Koelvestje maar gaan klaarmaken voor over een paar dagen..
Nou joepiequote:Op zondag 27 april 2025 20:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Donderdag gaan we over de 25 graden![]()
. Mooi man
goed voor de moestuin plantenquote:
En dat de hele week. De temperatuur wordt zelfs nog aangenamerquote:
Met zo'n vieze gore koude noordenwindquote:Op maandag 28 april 2025 14:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig volgende week waarschijnlijk weer 15 gradengenot
Vandaag ook al natuurlijk tijdens het gras maaien...alle buurvrouwen en één buurman hingen subiet aan hun borsten uit het raamquote:
Groot gelijk lekker flaneren kerel.quote:Op maandag 28 april 2025 18:36 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Vandaag ook al natuurlijk tijdens het gras maaien...alle buurvrouwen en één buurman hingen subiet aan hun borsten uit het raam
Zal hier vast meevallen, waait meestal amper.quote:Op maandag 28 april 2025 15:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Met zo'n vieze gore koude noordenwind
Zie nu pas je opmerkingquote:Op maandag 28 april 2025 13:30 schreef Nattekat het volgende:
@:dick_laurent heeft z'n airco te hoog gezet
zet 'm nou niet zo onder spanningquote:Op maandag 28 april 2025 13:30 schreef Nattekat het volgende:
@:dick_laurent heeft z'n airco te hoog gezet
Lange stroom uitval is niet zo leuk, vroegah (89). heeft ons dorp 2 dagen geen stroom gehad echter onze wijk was 3,5dagen zonder stroom en dat was wel een dingetje hoor.. overigens bestonden mobiele telefoons ook niet nog.. internet ook nog niet nouja bestond wel maar het was er gewoon nog niet.. we konden wel koken. Kan me nog herinneren dat mijn moeder de badkuip vol met water had laten lopen (deed ze bij elke stroomuitval sindsdien) zodat we de wc door konden blijven spoelen) denk dat de impact tegenwoordig veel groter is als je langdurig geen stroom hebt.quote:
Jullie hadden een wc op stroom?quote:Op maandag 28 april 2025 22:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lange stroom uitval is niet zo leuk, vroegah (89). heeft ons dorp 2 dagen geen stroom gehad echter onze wijk was 3,5dagen zonder stroom en dat was wel een dingetje hoor.. overigens bestonden mobiele telefoons ook niet nog.. internet ook nog niet nouja bestond wel maar het was er gewoon nog niet.. we konden wel koken. Kan me nog herinneren dat mijn moeder de badkuip vol met water had laten lopen (deed ze bij elke stroomuitval sindsdien) zodat we de wc door konden blijven spoelen) denk dat de impact tegenwoordig veel groter is als je langdurig geen stroom hebt.
Weet nog dat er iets was met pompen . Geen idee verderquote:Op dinsdag 29 april 2025 06:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jullie hadden een wc op stroom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |