Die hebben we hier toevallig wel maar die zijn winkel is enorm vies, ik durf daar geen vlees te halen.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het schijnt dat je beter naar een Turkse slager/supermarkt kunt gaan.
Zou het toch eens overwegen. Zelf koop ik nooit meer vlees in die hoedanigheid, maar ik hoor er alleen maar positieve verhalen over. Veel van goede kwaliteit voor weinig.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:29 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die hebben we hier toevallig wel maar die zijn winkel is enorm vies, ik durf daar geen vlees te halen.
Zou ik ook enorm smerig vinden, zulks een gore Turkse tent.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:29 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die hebben we hier toevallig wel maar die zijn winkel is enorm vies, ik durf daar geen vlees te halen.
Hij heeft vaak mooie watermeloenen voor weinig geld, daar ben ik wel voor te porren (geen neger) dus bij de volgende keer zal ik even in zijn vleeskoeling kijken.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zou het toch eens overwegen. Zelf koop ik nooit meer vlees in die hoedanigheid, maar ik hoor er alleen maar positieve verhalen over. Veel van goede kwaliteit voor weinig.
Mooie grote rechthoekige, met van die uitschuifarmen om hem in de wasbak te hangen. Beter dan een vergiet, wat ik vaak ondingen vind!quote:
Ze kunnen van die winkels hebben waardoor je opeens beseft dat de warenautoriteit te weinig personeel heeft om alle adresjes te bezoeken.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zou ik ook enorm smerig vinden, zulks een gore Turkse tent.
Heb dat iets te vaak mis zien gaan bij Smaakpolitie met die buitenlanders
Met de vraag waar die dieren vandaan komen en hoe ze geslacht zijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zou het toch eens overwegen. Zelf koop ik nooit meer vlees in die hoedanigheid, maar ik hoor er alleen maar positieve verhalen over. Veel van goede kwaliteit voor weinig.
Laatst ook dezelfde fout gemaakt en hetzelfde gedaan !!!!quote:Op woensdag 16 april 2025 18:23 schreef Marsenal het volgende:
Ik had natuurlijk betee moeten weten dan shoarmavlees bij de Appie te halen, maar als je 7 euro betaalt voor 850 gram shoarmavlees, dan lijkt het mij logisch dat ik dan niet de shoarma hoef af te gieten.
Het begon opeens te sudderen. Aangezien ik mijn shoarma niet 3 uur in zijn eigen vocht laat garen, moest ik de zeef in de wasbak hangen om de shoarma af te gieten.
Nou breekt mijn klomp toch echt. Wat een schandalige kwaliteit. Van die 850 gram vlees is er misschien een pondje over.
Er is weinig zo met bacteriën overwoekert fruit dan een watermeloenquote:Op woensdag 16 april 2025 18:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hij heeft vaak mooie watermeloenen voor weinig geld, daar ben ik wel voor te porren (geen neger) dus bij de volgende keer zal ik even in zijn vleeskoeling kijken.
Waarom haal je geen shoarmapakket bij de slager voor 8,95. Dan krijg je een pond zonder water met broodjes en knoflooksaus. Ik denk dat het 20 minuten met de fiets is, die slager is erg goed. Maar trouwens die bij je in de buurt ook. Ik ga geen namen noem om de anonimiteit, maar die slager heeft een zeer goede naam en bekendheid.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:23 schreef Marsenal het volgende:
Ik had natuurlijk betee moeten weten dan shoarmavlees bij de Appie te halen, maar als je 7 euro betaalt voor 850 gram shoarmavlees, dan lijkt het mij logisch dat ik dan niet de shoarma hoef af te gieten.
Het begon opeens te sudderen. Aangezien ik mijn shoarma niet 3 uur in zijn eigen vocht laat garen, moest ik de zeef in de wasbak hangen om de shoarma af te gieten.
Nou breekt mijn klomp toch echt. Wat een schandalige kwaliteit. Van die 850 gram vlees is er misschien een pondje over.
Heb je toestemming?quote:Op woensdag 16 april 2025 18:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hij heeft vaak mooie watermeloenen voor weinig geld, daar ben ik wel voor te porren (geen neger) dus bij de volgende keer zal ik even in zijn vleeskoeling kijken.
Weet jij waar ik woon ofzo?quote:Op donderdag 17 april 2025 09:44 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Waarom haal je geen shoarmapakket bij de slager voor 8,95. Dan krijg je een pond zonder water met broodjes en knoflooksaus. Ik denk dat het 20 minuten met de fiets is, die slager is erg goed. Maar trouwens die bij je in de buurt ook. Ik ga geen namen noem om de anonimiteit, maar die slager heeft een zeer goede naam en bekendheid.
Die komen toch uit de fabriek.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:18 schreef 111210 het volgende:
[..]
Met de vraag waar die dieren vandaan komen en hoe ze geslacht zijn.
Ik pas.
Je kan beter online bij goede vlees leveranciers kopen voor in de vriezer. Ik koop dan lamsshoarma en dat krijg je dan in pakjes van 250gram. Langzaam in de koeling ontdooien en op hoog vuur bakken. Komt bij mij nooit vocht uit omdat dat er ook niet ingespoten is.
Maar goed, je moet niet verwachten dat je voor 3,- shoarma hebt.
Dat heb je een paar jaar geleden zelf verteld hier in dit forum. Maar dat ga ik natuurlijk niet vertellen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |