SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zie TTI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 14:14 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een feesboektokkie plaatje in OP![]()
past prima in DTS dusThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mooi eruit gedonderdquote:Op woensdag 16 april 2025 14:14 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een feesboektokkie plaatje in OP![]()
![]()
ow wacht het ging natuurlijk om dat mannen stukje
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goede welquote:Op woensdag 16 april 2025 14:15 schreef greysbones het volgende:
pfff
goede teksten worden niet meer gewaardeerd![]()
![]()
Benen steken eruit maar is wel lekker als het wat warmer wordt.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je wel languitliggen in je doos dan?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik zal de volgende keer zoeken naar leenbakkerachtige tekstborden
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Doe maar geen plaatje in de OPquote:Op woensdag 16 april 2025 14:17 schreef greysbones het volgende:
Ik zal de volgende keer zoeken naar leenbakkerachtige tekstborden![]()
![]()
weet je wat ik daar op zegquote:
![]()
![]()
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
bedoel je die xenos dingen als ditquote:Op woensdag 16 april 2025 14:17 schreef greysbones het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je wat ik daar op zeg
![]()
![]()
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zijn dat?quote:Op woensdag 16 april 2025 14:17 schreef greysbones het volgende:
Of bedoel je van die Love Live Laugh teksten?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Xenos Leenbakkerquote:Op woensdag 16 april 2025 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bedoel je die xenos dingen als dit
[ afbeelding ]
potato potatoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Had gedacht dat jij wel smaak hadquote:Op woensdag 16 april 2025 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bedoel je die xenos dingen als dit
[ afbeelding ]![]()
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: