Ik eigenlijk ook weinig, maar ze zitten wel hier in het winkelcentrumquote:
Hier alleen de Burger King echt in het winkelcentrum.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook weinig, maar ze zitten wel hier in het winkelcentrum
morgen vrij, vrijdag nog een paar uurtjes en dan weekendquote:
Lekkekieieie, en ook lang weekend?quote:Op woensdag 16 april 2025 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
morgen vrij, vrijdag nog een paar uurtjes en dan weekend
Wanneer is zo?quote:Op woensdag 16 april 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
Wil iemand mij zo helpen herinneren dat ik het oud papier nog buiten moet zetten?
Zet een wekker op je telefoonquote:Op woensdag 16 april 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
Wil iemand mij zo helpen herinneren dat ik het oud papier nog buiten moet zetten?
Oh chill komen ze daar ook ophalen. Is niet in iedere gemeente maar wij hebben dat ook.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 16 april 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
yupquote:
Voor half 8 ofzo?quote:
Same.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Oh wtf, komende vier? maandagen ben ik vrij
Maar ik heb jullie tochquote:Op woensdag 16 april 2025 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zet een wekker op je telefoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |