Bij m'n ex in de flat woonde ook jonge mensen. Hadden we nooit last van. Weet je waar wij last van hadden? De onderbuurman van achter in de 30 begin 40 die de he-le godganse dag karaoke aan het zingen was, TV moest hier harder om 't beter te verstaan. Meermaals politie gebeld, maar was natuurlijk niks aan de hand want waren "leefgeluiden" maar ik vind dat als je de TV harder moet zeggen om het beter te kunnen horen dat het geen leefgeluiden meer zijn. Was ook niet 1 uurtje per dag, maar het begon om half 11 en stopt om half 8 basically. Met af en toe een pauze van een kwartier of iets.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:34 schreef Feola het volgende:
[..]
En wij 2 die onder ons woonden. Bijna elke dag feestjes, mensen over de vloer die fietsen in de straat neerflikkeren, keiharde muziek, en geschreeuw om 5 uur in de ochtend op straat.
Hangt er vanaf.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Je geeft je vriend toch geen huurcontract!
Bestemmingsplan denk ik?quote:Op woensdag 16 april 2025 12:26 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik snap het verhaal niet helemaal, denk omdat ik het niet helemaal kan lezen. Wat heeft de gemeente hiermee te maken?
Dan gaan ze 7 dagen per week bij haar logeren, probleem opgelostquote:Op woensdag 16 april 2025 12:16 schreef Gia het volgende:
Overigens mogen de vriendinnen wel bij haar logeren. Geen wet die daar iets tegen kan inbrengen. Ze mogen er alleen niet ingeschreven worden.
Beetje kort door de bocht. Kom je je beklag doen over een overlastgevend pand, zegt de gemeente "kan het ons bommen, het is hun eigendom".quote:Op woensdag 16 april 2025 12:50 schreef Grotetijd het volgende:
Op Team Noor gestemd. Snap wel dat je als buren misschien denkt "jonge meiden, studeren, zorgt voor overlast" maar het is haar huis, dus wat kan het de gemeente bommen wat ze daar verder mee doet. En iets zegt me dat een 20 jarige vrouwelijke studente met 2 vriendinnen er minder tokkiewoning van maakt dan wanneer je dit zou laten doen door mannen van dezelfde leeftijd.
Beetje afhankelijk wat voor kamervolk erin trekt. Je hebt ook pandjesbazen die hun hokken vol ex-zwervers en bajesklanten proppen. En van de ene club studenten heb je nooit last en de andere club is het altijd homeles.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Laat die studentes daar lekker wonen. Ik snap werkelijk het probleem niet.
Juist. Het is altijd cherrypicken met zulke gevallen. Natuurlijk klinkt dit allemaal prima en waarschijnlijk geeft het geen overlast, maar het aantal haken en ogen wat aan verhuren vast zit moet je niet onderschatten.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht. Kom je je beklag doen over een overlastgevend pand, zegt de gemeente "kan het ons bommen, het is hun eigendom".
Die zijn er voor de gehele leefomgeving.
Niet slecht op zich.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar vriendinnen heb ik nog niet gevonden
Het is toch háár huis? Gaat de gemeente nu ook al over je sociale leven?quote:Op woensdag 16 april 2025 13:03 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk wat voor kamervolk erin trekt. Je hebt ook pandjesbazen die hun hokken vol ex-zwervers en bajesklanten proppen. En van de ene club studenten heb je nooit last en de andere club is het altijd homeles.
Dat is geen ene eikel meer.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:00 schreef Hathor het volgende:
Wie is die ene eikel die team gemeente heeft gestemd?
Ik begrijp ook even niet op welke wettelijke gronden de gemeente haar nu 'sommeert' met een dwangsom om haar mede-studentes niet in huis te nemen. Ze heeft zelf al aangegeven dat er van een huurcontract geen sprake is.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is toch háár huis? Gaat de gemeente nu ook al over je sociale leven?
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:10 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik begrijp ook even niet op welke wettelijke gronden de gemeente haar nu 'sommeert' met een dwangsom om haar mede-studentes niet in huis te nemen. Ze heeft zelf al aangegeven dat er van een huurcontract geen sprake is.
Zou een oplossing zijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:16 schreef Gia het volgende:
Overigens mogen de vriendinnen wel bij haar logeren. Geen wet die daar iets tegen kan inbrengen. Ze mogen er alleen niet ingeschreven worden.
Ja dat mag natuurlijk niet 7 dagen per week.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zou een oplossing zijn.
Vriendinnen gewoon inschrijven bij hun ouders en dan lekker bij Noor gaan wonen, onofficieel.
Bewijs maar dat ze daar wonen.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat mag natuurlijk niet 7 dagen per week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |