Dat zou wel dom zijn. Hebben we eindelijk een nummer waar de dansers de zanger echt upliften bij zijn performance, dan ga je ze toch niet thuislaten?quote:Op zondag 4 mei 2025 13:48 schreef grazz het volgende:
Nog nergens dansers gespot toch? Het zou ook best kunnen dat Claude alleen op het podium staat.
Oh die kleur staat hem echt prachtig!quote:
Ja he?quote:
ESF / [2025] Rehearsalsquote:14:50 CEST: Rehearsal 6: 🇳🇱 Netherlands - Claude – C’est La Vie
Are you ready for the Netherlands? Singer-songwriter Claude has over a hundred million streams to his name, and countless sold-out shows in the Netherlands and Belgium. He’s got a busy summer too – he’s also performing at the Pinkpop festival in June.
This is another performance where we don’t have a national final to help us predict the staging – instead, we have to find clues from the official video, which is pure contemporary artistry. It’s also another song sung in French – in 2022 we didn’t have any songs featuring French, but this year we have (by our count) six.
The start of this starts with a handful of piano notes that made us hold our breath, then it builds and builds, through the first English verse into the chorus, where the bassline drops and the party starts. Aside from his vocal talents, Claude has a natural connection with the camera that makes this feel like a powerful bit of visual storytelling, and he infuses the whole performance with pure joy from start to finish, with two contemporary dancers who dance around him and in and out of shot like they’re just passing through his party.
Many of you will have seen Claude’s outfit on Insta earlier – a purple suit with pearl detail. So far this year has been an excellent advertisement for effortlessly cool male tailoring, which we’re very here for.
This is one of the first performances we’ve seen so far that features less of the LED wall, and now we know why – in the final chorus there’s an explosion of pink and blue flowers that take up every square inch of the wall, the floor and the frame – you almost expect them to flow into the arena. WHAT a finale.
Als die 'maar' twee dansers effectief worden ingezet kan het wel eens een mooi less is more effect hebben. Ik krijg het gevoel dat het, net als bij de EVA uitvoering, wel eens allemaal (of grotendeels) in één bewegend camerashot is opgenomen. Met zo'n charismatische jongen als Claude heb je eigenlijk niet veel meer nodig. Hij spat sowieso van het scherm.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:34 schreef d_elise het volgende:
Ohh, klinkt mooi dat laatste stuk! Wel maar 2 dansers dus? En geen violen? Al zeggen ze waarschijnlijk niet alles in die beschrijving.
Het mogen er zelfs vijf zijnquote:Op zondag 4 mei 2025 15:44 schreef Greys het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat er maar twee dansers zijn als het er vier mogen zijn? Dus óf ze vertellen ons gewoon nog niet alles in die blog en de vioolspelers komen er toch nog in voor óf de bezuinigingen bij de omroep zijn alvast begonnen door te besparen op 2 dansers.![]()
Mijn nieuwsgierigheid is in elk geval gewekt! Echt heel benieuwd. Goed gevoel over. Die bloemen klinken enorm tof!
De tijd dat de Nederlandse delegatie maximaal 6 personen op het podium invulde als “Je moet er 6 hebben! Ook al zijn het heupwiegende achtergrondzangeressen of nepmuzikanten die niet weten hoe je een muziekinstrument vasthoudt” ligt gelukkig achter ons. Dus over dat detail maak ik me geen zorgen.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:44 schreef Greys het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat er maar twee dansers zijn als het er vier mogen zijn? Dus óf ze vertellen ons gewoon nog niet alles in die blog en de vioolspelers komen er toch nog in voor óf de bezuinigingen bij de omroep zijn alvast begonnen door te besparen op 2 dansers.![]()
Mijn nieuwsgierigheid is in elk geval gewekt! Echt heel benieuwd. Goed gevoel over. Die bloemen klinken enorm tof!
True, maar ik vond de dansers in de clip gewoon allemáál heel tof dus gewoon benieuwd naar het waarom!quote:Op zondag 4 mei 2025 15:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De tijd dat de Nederlandse delegatie maximaal 6 personen op het podium invulde als “Je moet er 6 hebben! Ook al zijn het heupwiegende achtergrondzangeressen of nepmuzikanten die niet weten hoe je een muziekinstrument vasthoudt” ligt gelukkig achter ons. Dus over dat detail maak ik me geen zorgen.
Volgens mij heeft ie zijn seksuele voorkeur nooit expliciet benoemdquote:
Ok, wie weet toeval dan.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie zijn seksuele voorkeur nooit expliciet benoemd
Ja dit eigenlijk. Ik wil het vooral zien. Heel erg benieuwd naar de foto's morgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |