Picnic is niet zo goedkoop. Ze zetten een dikke winst percentage op de producten die ze uit Duitsland importeren. Wat ik bedoel is Duitse producten verkopen tegen de verkoopprijs in Duitsland. Als er voldoende deelnemers zijn is dit wel haalbaar.quote:
Ja, en wie gaat dat organiseren?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:46 schreef YDOKT75 het volgende:
[..]
Picnic is niet zo goedkoop. Ze zetten een dikke winst percentage op de producten die ze uit Duitsland importeren. Wat ik bedoel is Duitse producten verkopen tegen de verkoopprijs in Duitsland. Als er voldoende deelnemers zijn is dit wel haalbaar.
Voor een maand peuken halen in Die Heimat dat haal je er altijd uit al moet je uit Den Helder of Vlissingen komenquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:42 schreef YDOKT75 het volgende:
Zou handig zijn als iemand een dienst begint om Duitse producten op te halen en te verzenden aan Nederlanders. Misschien een online supermarkt beginnen? Om de Duitse producten met de originele prijs te verkopen wordt je dan lid van de online supermarkt en betaal je 12,95 per maand of zo? Zou goedkoper zijn dan zelf erheen te rijden en brandstofkosten.
In Luxemburg scheelt het nog een euro. Dus liever daarheen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:04 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Voor een maand peuken halen in Die Heimat dat haal je er altijd uit al moet je uit Den Helder of Vlissingen komen
En dan rij ik terug met een lege kofferbak?quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:04 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Voor een maand peuken halen in Die Heimat dat haal je er altijd uit al moet je uit Den Helder of Vlissingen komen
Duitsers weten nog wat lekker is en het vervolgens hebben over chips, energiedrank en een melkdrank met een kilo suikerquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:51 schreef Lizayra het volgende:
Wij gaan 1x per maand naar Kleve voor boodschappen, sigaretten, tank vol gooien. Voor ons zo'n 65 km rijden. Naast de voordelige boodschappen, gaan we ook voor de lekkere dingen. Duitsers weten nog wat lekker eten is, de chips bevat nog gewoon zout en de maaltijdmixen worden bereid met slagroom ipv kookroom. Niet gezond, wel lekker.
Pak met 400 gram Goudse jonge kaas voor 2,79. Müllermilk voor 79 cent, groot blik Monster Energy voor 1,29 enz.
Fijn dat je gelachen hebt. Als ik een schaaltje chips pak is dat omdat ik zin heb in iets hartigs/zoutigs. De betutteling hier in Nederland heeft bepaald dat dat niet meer mag, in Duitsland mag je nog zelf uitmaken wat je eet. Dat was mijn boodschap, ik had het over lekker, niet over gezond.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Duitsers weten nog wat lekker is en het vervolgens hebben over chips, energiedrank en een melkdrank met een kilo suiker
Wel weer gelachen hoor
Klopt, in Nederland is chips verklaard tot verboden hard drug.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:51 schreef Lizayra het volgende:
[..]
Fijn dat je gelachen hebt. Als ik een schaaltje chips pak is dat omdat ik zin heb in iets hartigs/zoutigs. De betutteling hier in Nederland heeft bepaald dat dat niet meer mag, in Duitsland mag je nog zelf uitmaken wat je eet. Dat was mijn boodschap, ik had het over lekker, niet over gezond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |