Niet echt, de andere vereniging in mijn stad neemt momenteel geen leden aan. Er traint een vereniging op zondagochtend op 12 km fietsen van hier, dat zou nog wel kunnen maar doordeweeks niet.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeeezzz @:tele6 Jij heb het volledig goed. Wat een idioten, geen warming up/cooling down hoe komen ze erbij dat dat verstandig zou zijn.
Is er in de buurt nog een vereniging waar je kunt trainen op de goede (dus jouw) manier?
Dat zou kunnen, maar dat wil ik eigenlijk niet. Ik woon niet voor niks nog in m'n eigen huis, dus als ik bij B ga slapen is het een logeerpartij en dan vind ik het suf om het merendeel van de avond niet eens bij hem te zijn. En dan kom ik eind van de avond pas bij hem, zweterig en moe. Meer profiteren dan logerenquote:Op woensdag 16 april 2025 00:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Zou je dan niet de sportavond bij B kunnen blijven slapen?
Is ook weer zo.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dat wil ik eigenlijk niet. Ik woon niet voor niks nog in m'n eigen huis, dus als ik bij B ga slapen is het een logeerpartij en dan vind ik het suf om het merendeel van de avond niet eens bij hem te zijn. En dan kom ik eind van de avond pas bij hem, zweterig en moe. Meer profiteren dan logeren
Is dat iets dat jíj niet prettig vindt, of waarvan je denkt dat B het niks vindt? En is deze redenering het enige/voornamelijk wat je tegenhoudt om dit te doen?quote:Op woensdag 16 april 2025 00:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dat wil ik eigenlijk niet. Ik woon niet voor niks nog in m'n eigen huis, dus als ik bij B ga slapen is het een logeerpartij en dan vind ik het suf om het merendeel van de avond niet eens bij hem te zijn. En dan kom ik eind van de avond pas bij hem, zweterig en moe. Meer profiteren dan logeren
Je verwoordt mijn gedachtequote:Op woensdag 16 april 2025 07:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Is dat iets dat jíj niet prettig vindt, of waarvan je denkt dat B het niks vindt? En is deze redenering het enige/voornamelijk wat je tegenhoudt om dit te doen?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit is hoe B erover zou denken, met profiteren enzo. Misschien denkt ie wel, wat fijn voor tele dat ze dan bij een leukere club alsnog haar ding kan doen, vast weer een beetje een sociaal netwerk hier opbouwt voor als ze over niet al te lang deze kant op komt, én dan heb ik haar lekker een extra nachtje naast me liggen.
Kan de moeite waard zijn om gewoon eens te bespreken, dus, als die gedachten het enige zijn wat je daarin tegenhoudt. Dat je gewoon op tafel gooit dat je dit hebt overwogen maar voor jou beetje gek/niet helemaal goed voelt want.. , en dan eens kijken wat hij daarvan zegt.
En de mijne. Je gaat (denk ik) toch niet meteen naar bed na een training?quote:
Balen van je lekke bandquote:Op woensdag 16 april 2025 06:19 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik zou met de fiets naar kantoor, om dan vóór kantoor binnen te stappen eerst bij de sportschool een kennismakingsles te doen.
Lekke band![]()
Dus nu moet ik thuis even wat tijd zoekmaken want ik kan niet eerder dan 7u aankomen bij de sportschool en de auto is wel echt sneller dan de fiets.
@:tele6 Goed van je dat je niet een paar maanden geleden het bijltje erbij neergegooid hebt maar nu het hele proces doorlopen en afgerond. Ik denk dat jij goed doorziet wat de consequenties kunnen zijn van de keuze die de groep nu maakt, en dat velen denken/hopen dat het wel mee zal vallen, of op die manier ook best zal gaan etc.
Mogelijk heb jij gelijk, mogelijk zij. Maar daar gaat het niet om.
Wat interessant is, is hoe je een groep meekrijgt of niet, hoe je omgaat met een keuze die niet de jouwe is, hoe je omgaat met achteraf (on)gelijk hebben. En het is waardevol om dat soort zaken goed te zien uitspinnen op een plaats als vrijwilligerswerk. Dat is luxe
Eerlijk gezegd, 21:00 terug van training, douchen, bak yoghurt eten, en hup m'n bed inquote:Op woensdag 16 april 2025 08:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En de mijne. Je gaat (denk ik) toch niet meteen naar bed na een training?
Het ligt meer bij mij waarschijnlijk. Ik zal het eens navragenquote:Op woensdag 16 april 2025 07:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Is dat iets dat jíj niet prettig vindt, of waarvan je denkt dat B het niks vindt? En is deze redenering het enige/voornamelijk wat je tegenhoudt om dit te doen?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit is hoe B erover zou denken, met profiteren enzo. Misschien denkt ie wel, wat fijn voor tele dat ze dan bij een leukere club alsnog haar ding kan doen, vast weer een beetje een sociaal netwerk hier opbouwt voor als ze over niet al te lang deze kant op komt, én dan heb ik haar lekker een extra nachtje naast me liggen.
Kan de moeite waard zijn om gewoon eens te bespreken, dus, als die gedachten het enige zijn wat je daarin tegenhoudt. Dat je gewoon op tafel gooit dat je dit hebt overwogen maar voor jou beetje gek/niet helemaal goed voelt want.. , en dan eens kijken wat hij daarvan zegt.
quote:Op woensdag 16 april 2025 10:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, 21:00 terug van training, douchen, bak yoghurt eten, en hup m'n bed in
Wat goed dat hij dit doet! En ook nog publiekelijk durft toe te geven dat de kwaliteit van zijn onderzoek te wensen overliet.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:31 schreef borisz het volgende:
Webinar aan het kijken op werk. Prof evalueert zn eigen paper van 15 jaar terug, waarmee die beroemd is geworden een groot literatuuronderzoek. Met de ogen van nu een zeer naief onderzoek en zijn de resultaten niet zo zeker als die toen opschreef.
Ouderwets college wetenschapsmethoden.. Hij is nu bezig met een nieuwe literatuuronderzoek, maar dan wel alleen onderzoeken die betrouwbaarder zijn. Herhaald kunnen worden enz enz. Onderwerp is de mechanismen van het geven van giften.
Kijk, dat zijn de besten; zij die hun eigen zekerheden durven te ondergraven.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:31 schreef borisz het volgende:
Webinar aan het kijken op werk. Prof evalueert zn eigen paper van 15 jaar terug, waarmee die beroemd is geworden een groot literatuuronderzoek. Met de ogen van nu een zeer naief onderzoek en zijn de resultaten niet zo zeker als die toen opschreef.
Ouderwets college wetenschapsmethoden.. Hij is nu bezig met een nieuwe literatuuronderzoek, maar dan wel alleen onderzoeken die betrouwbaarder zijn. Herhaald kunnen worden enz enz. Onderwerp is de mechanismen van het geven van giften.
Aangezien de machine in selfservice modus werkt, neemt men geen verantwoordelijkheid als je die regel niet naleeft.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik geloof niet dat ik in Nederland ooit zo'n bord heb zien hangen bij de wasstraatverboden de modder van je terreinwagen af te spoelen.
Niet in NL maar waar ik een woning heb gekocht staat ook zoiets bij de wasplaats. Je mag er geen aanhangers en landbouwvoertuigen schoonmaken en dat eventuele schoonmaakkosten op je zullen worden verhaaldquote:Op woensdag 16 april 2025 14:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik geloof niet dat ik in Nederland ooit zo'n bord heb zien hangen bij de wasstraatverboden de modder van je terreinwagen af te spoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |