abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217380711
Insert plaatje.😎

Gewoon, omdat je het even nodig hebt.

Enne…was het een leuk pakje voor je im de kluis?
pi_217380798
Nou is het natuurlijk wel nooit helemaal zwart-wit. Ze hebben me iig allemaal heel erg bedankt dat ik zo m'n best heb gedaan om de vergadering voor te bereiden en om een prettige discussie over deze hele boel te faciliteren. En dat is ook wel gelukt. Dat de stemmen ineens in mijn nadeel uitvielen is een andere kwestie.

Als je echt wil dat mensen wel meedoen, staat het je nog steeds vrij om een zeikerd te zijn. Er werd ook wel gezegd dat als je overtuigend genoeg bent, de mensen heus wel zullen gaan luisteren. Ik vind het jammer dat het geen vanzelfsprekendheid is dat mensen luisteren maar weet nu iig hoe het ervoor staat.

@AnneX B heeft een dock gekocht voor m'n nieuwe werklaptop voor thuiswerken. Je kunt de laptop eraan opladen, hij heeft extra USB-poorten en ik kan m'n extra scherm er met z'n HDMI-kabel aan maken.
Nog steeds het extra scherm dat ik ooit van @z80 gekregen heb trouwens O+ O+
Superfijn om te hebben, ik was alweer helemaal vergeten dat ik nog iets moest regelen om m'n extra scherm te kunnen gebruiken (werklaptop heeft geen HDMI-poort voor het scherm) maar dat is dus nu helemaal perfect opgelost O+
pi_217380818
Top dat B daaraan heeft gedacht en geregeld.

Al die zaken die jij opnoemde rond het sporten, Állemaal! zijn toch basis dingen die erbij horen. Warming up, cooling down etc etc.
Dat gaat vast serieuze leden trekken in de toekomst.
Jongens, klooi maar lekker an. Beetje survivallen. Hup toe maar.
Hier is 112. Blessures zijn eigen risico.
pi_217380876
Jeeezzz @Tele6 Jij heb het volledig goed. Wat een idioten, geen warming up/cooling down hoe komen ze erbij dat dat verstandig zou zijn.
Is er in de buurt nog een vereniging waar je kunt trainen op de goede (dus jouw) manier?
We have far more in common than that which devides us..
pi_217380902
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 23:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeeezzz @:tele6 Jij heb het volledig goed. Wat een idioten, geen warming up/cooling down hoe komen ze erbij dat dat verstandig zou zijn.
Is er in de buurt nog een vereniging waar je kunt trainen op de goede (dus jouw) manier?
Niet echt, de andere vereniging in mijn stad neemt momenteel geen leden aan. Er traint een vereniging op zondagochtend op 12 km fietsen van hier, dat zou nog wel kunnen maar doordeweeks niet.

Er zit een vereniging op de campus waar ik werk en zij trainen om 19:00 al, dus het zou een optie zijn om m'n werkdag wat later te beginnen en dan na werk daarheen te gaan. Ben ik wel laat thuis, maar goed, dat is doenbaar als ik die dag ook later in de ochtend op werk begonnen ben.

Er is een parkje bij gekomen in de buurt waar je krachttraining kan doen. Daar ga ik nu al regelmatig heen als ik geen zin/tijd heb om naar de sportclub te gaan. Ik overweeg ook om simpelweg dat parkje te gaan bezoeken als mijn vaste sport, maar misschien mis ik dan wel het sociale van een club.
pi_217381009
Zou je dan niet de sportavond bij B kunnen blijven slapen?
pi_217381017
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 00:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Zou je dan niet de sportavond bij B kunnen blijven slapen?
Dat zou kunnen, maar dat wil ik eigenlijk niet. Ik woon niet voor niks nog in m'n eigen huis, dus als ik bij B ga slapen is het een logeerpartij en dan vind ik het suf om het merendeel van de avond niet eens bij hem te zijn. En dan kom ik eind van de avond pas bij hem, zweterig en moe. Meer profiteren dan logeren :P
pi_217381033
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 00:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat zou kunnen, maar dat wil ik eigenlijk niet. Ik woon niet voor niks nog in m'n eigen huis, dus als ik bij B ga slapen is het een logeerpartij en dan vind ik het suf om het merendeel van de avond niet eens bij hem te zijn. En dan kom ik eind van de avond pas bij hem, zweterig en moe. Meer profiteren dan logeren :P
Is ook weer zo.
pi_217381401
Mogge!

Ik zou met de fiets naar kantoor, om dan vóór kantoor binnen te stappen eerst bij de sportschool een kennismakingsles te doen.

Lekke band }:|

Dus nu moet ik thuis even wat tijd zoekmaken want ik kan niet eerder dan 7u aankomen bij de sportschool en de auto is wel echt sneller dan de fiets.

@Tele6 Goed van je dat je niet een paar maanden geleden het bijltje erbij neergegooid hebt maar nu het hele proces doorlopen en afgerond. Ik denk dat jij goed doorziet wat de consequenties kunnen zijn van de keuze die de groep nu maakt, en dat velen denken/hopen dat het wel mee zal vallen, of op die manier ook best zal gaan etc.
Mogelijk heb jij gelijk, mogelijk zij. Maar daar gaat het niet om.
Wat interessant is, is hoe je een groep meekrijgt of niet, hoe je omgaat met een keuze die niet de jouwe is, hoe je omgaat met achteraf (on)gelijk hebben. En het is waardevol om dat soort zaken goed te zien uitspinnen op een plaats als vrijwilligerswerk. Dat is luxe ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator woensdag 16 april 2025 @ 06:25:07 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217381406
Waarom neem je nog moeite om energie te steken in het overdragen van kennis @Tele6 als toch niemand er naar wil luisteren?
Die andere club die geen leden meer aanneemt, misschien zoeken ze nog wel een trainer en kun je er zodoende bij komen. Vrijwilligers vinden is toch vaak wel lastig, dus wie weet.

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 16-04-2025 07:21:48 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_217381517
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 00:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Is dat iets dat jíj niet prettig vindt, of waarvan je denkt dat B het niks vindt? En is deze redenering het enige/voornamelijk wat je tegenhoudt om dit te doen?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit is hoe B erover zou denken, met profiteren enzo. Misschien denkt ie wel, wat fijn voor tele dat ze dan bij een leukere club alsnog haar ding kan doen, vast weer een beetje een sociaal netwerk hier opbouwt voor als ze over niet al te lang deze kant op komt, én dan heb ik haar lekker een extra nachtje naast me liggen.

Kan de moeite waard zijn om gewoon eens te bespreken, dus, als die gedachten het enige zijn wat je daarin tegenhoudt. Dat je gewoon op tafel gooit dat je dit hebt overwogen maar voor jou beetje gek/niet helemaal goed voelt want.. , en dan eens kijken wat hij daarvan zegt.
pi_217381810
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 07:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Is dat iets dat jíj niet prettig vindt, of waarvan je denkt dat B het niks vindt? En is deze redenering het enige/voornamelijk wat je tegenhoudt om dit te doen?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit is hoe B erover zou denken, met profiteren enzo. Misschien denkt ie wel, wat fijn voor tele dat ze dan bij een leukere club alsnog haar ding kan doen, vast weer een beetje een sociaal netwerk hier opbouwt voor als ze over niet al te lang deze kant op komt, én dan heb ik haar lekker een extra nachtje naast me liggen.

Kan de moeite waard zijn om gewoon eens te bespreken, dus, als die gedachten het enige zijn wat je daarin tegenhoudt. Dat je gewoon op tafel gooit dat je dit hebt overwogen maar voor jou beetje gek/niet helemaal goed voelt want.. , en dan eens kijken wat hij daarvan zegt.
Je verwoordt mijn gedachte :)
pi_217381811
En verder werken met goeie mindset ^O^ >:)
pi_217382121
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2025 08:14 schreef Blues het volgende:

[..]
Je verwoordt mijn gedachte :)
En de mijne. Je gaat (denk ik) toch niet meteen naar bed na een training?
pi_217382963
quote:
7s.gif Op woensdag 16 april 2025 06:19 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Ik zou met de fiets naar kantoor, om dan vóór kantoor binnen te stappen eerst bij de sportschool een kennismakingsles te doen.

Lekke band }:|

Dus nu moet ik thuis even wat tijd zoekmaken want ik kan niet eerder dan 7u aankomen bij de sportschool en de auto is wel echt sneller dan de fiets.

@:tele6 Goed van je dat je niet een paar maanden geleden het bijltje erbij neergegooid hebt maar nu het hele proces doorlopen en afgerond. Ik denk dat jij goed doorziet wat de consequenties kunnen zijn van de keuze die de groep nu maakt, en dat velen denken/hopen dat het wel mee zal vallen, of op die manier ook best zal gaan etc.
Mogelijk heb jij gelijk, mogelijk zij. Maar daar gaat het niet om.
Wat interessant is, is hoe je een groep meekrijgt of niet, hoe je omgaat met een keuze die niet de jouwe is, hoe je omgaat met achteraf (on)gelijk hebben. En het is waardevol om dat soort zaken goed te zien uitspinnen op een plaats als vrijwilligerswerk. Dat is luxe ;)
Balen van je lekke band :(

Leerzaam is het idd sowieso. Ik ben wel tevreden met hoe mijn oplossing voor de onenigheid geaccepteerd werd (beslissingen op een transparantere manier nemen) en tja, die beslissingen zijn anders uitgevallen dan ik had verwacht maar op zich was de manier waarop iig een stuk beter.

Ik heb gisteravond een van de trainers met wie ik het goed kan vinden nog even geappt om na te vragen over het geen cooling-down / niet om 21:00 stoppen gedeelte, omdat ik ook gewoon geen idee heb hoe dat werkbaar is in de praktijk. Zeker het 21:00 gedeelte want ik wil gewoon naar huis! Maar hij had zoiets van, als je dat tegen de mensen zegt dan komt het echt wel goed. En als ze niet luisteren dan wil hij wel helpen. ^O^
pi_217382967
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 08:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En de mijne. Je gaat (denk ik) toch niet meteen naar bed na een training?
Eerlijk gezegd, 21:00 terug van training, douchen, bak yoghurt eten, en hup m'n bed in O-)
pi_217382970
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 07:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Het ligt meer bij mij waarschijnlijk. Ik zal het eens navragen :)
pi_217383107
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 10:54 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd, 21:00 terug van training, douchen, bak yoghurt eten, en hup m'n bed in O-)
:D Knap van je
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 april 2025 @ 11:31:57 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217383265
Webinar aan het kijken op werk. Prof evalueert zn eigen paper van 15 jaar terug, waarmee die beroemd is geworden een groot literatuuronderzoek. Met de ogen van nu een zeer naief onderzoek en zijn de resultaten niet zo zeker als die toen opschreef.

Ouderwets college wetenschapsmethoden. :s). Hij is nu bezig met een nieuwe literatuuronderzoek, maar dan wel alleen onderzoeken die betrouwbaarder zijn. Herhaald kunnen worden enz enz. Onderwerp is de mechanismen van het geven van giften.

[ Bericht 5% gewijzigd door borisz op 16-04-2025 11:55:49 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_217384015
“Spannend” normaal breng ik mijn dekbed naar een stomerij om te wassen maar da’s best prijzig. En nu ik toch een grotere wasmachine heb leek het me een goede besparing.
pi_217384218
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 11:31 schreef borisz het volgende:
Webinar aan het kijken op werk. Prof evalueert zn eigen paper van 15 jaar terug, waarmee die beroemd is geworden een groot literatuuronderzoek. Met de ogen van nu een zeer naief onderzoek en zijn de resultaten niet zo zeker als die toen opschreef.

Ouderwets college wetenschapsmethoden. :s). Hij is nu bezig met een nieuwe literatuuronderzoek, maar dan wel alleen onderzoeken die betrouwbaarder zijn. Herhaald kunnen worden enz enz. Onderwerp is de mechanismen van het geven van giften.
Wat goed dat hij dit doet! En ook nog publiekelijk durft toe te geven dat de kwaliteit van zijn onderzoek te wensen overliet.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217384876
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 11:31 schreef borisz het volgende:

Kijk, dat zijn de besten; zij die hun eigen zekerheden durven te ondergraven.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_217384907

Ik geloof niet dat ik in Nederland ooit zo'n bord heb zien hangen bij de wasstraat :D verboden de modder van je terreinwagen af te spoelen.
La derecha oprime, la izquierda libera
  woensdag 16 april 2025 @ 15:49:59 #24
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217385305
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2025 14:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ik geloof niet dat ik in Nederland ooit zo'n bord heb zien hangen bij de wasstraat :D verboden de modder van je terreinwagen af te spoelen.
Aangezien de machine in selfservice modus werkt, neemt men geen verantwoordelijkheid als je die regel niet naleeft.

Zit wat in als je eventueel zou willen mekkeren dat een uitgeharde klodder blubber je lak vernaggeld heeft, nadat een geautomatiseerde borstel er overheen is gegaan...
  Moderator woensdag 16 april 2025 @ 15:58:47 #25
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217385388
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2025 14:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]

Niet in NL maar waar ik een woning heb gekocht staat ook zoiets bij de wasplaats. Je mag er geen aanhangers en landbouwvoertuigen schoonmaken en dat eventuele schoonmaakkosten op je zullen worden verhaald
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')