CherryPants.quote:
Oh dat kan ook.quote:
Wacht, welk verbod? Ik kan er niets over vinden.quote:Op woensdag 16 april 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar china heeft nu het verbod opgegeven dat ze het geheim moesten houden. Dus nu maken ze bekend waar je het zelf kan bestellen voor inkoop prijs
Zeer betrouwbaar.quote:
Precies datquote:
de lego is op?quote:Op woensdag 16 april 2025 10:09 schreef Ama het volgende:
Zo weer een dag wachten tot tijd is om naar bed te kunnen gaan.
Wil je misschien mijn gft meenemen? Dank jequote:Op woensdag 16 april 2025 10:13 schreef Karzai het volgende:
er draait een wasje, ik heb ook een trui aangetrokken, even het karton en het vuil wegbrengen en een boodschapje doen
met alle liefdequote:Op woensdag 16 april 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je misschien mijn gft meenemen? Dank je
Zoveel ik ga het niet allemaal opnoemen.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat is er aan de hand? gaat het niet goed met je vinger, nog liefdesverdriet?
Schijnbaar mochten die fabrikanten niet zeggen dat ze voor die dure merken daar producerenquote:Op woensdag 16 april 2025 09:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, welk verbod? Ik kan er niets over vinden.
Wel iets over een Chinees babyvoedingmerk dat pretendeert Nederlands te zijn in China zelf, omdat buitenlandse babyvoeding daar populair is vanwege dat melkpoederschandaal.
sterkte dan maarquote:Op woensdag 16 april 2025 10:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Zoveel ik ga het niet allemaal opnoemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |