Volgens de friet testers kwam België (Gent) als slechtste uit de test:quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:11 schreef Roesjesjager het volgende:
Bram Ladage vind ik niks aan. Het is niet echt goede friet, dan moet je toch in Vlaanderen zijn.
Wat zou dat schuiven daarquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:13 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ga er zelf werken dan. Win win
Allerlei Nederlandse zaken en dan eentje in België testen? En dan ook nog een random frietkot.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens de friet testers kwam België (Gent) als slechtste uit de test:
[ tiktok ]
Lol dat bestaat echt ik dacht dat het een verwijzing was naar the Bradge.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:11 schreef Roesjesjager het volgende:
Bram Ladage vind ik niks aan. Het is niet echt goede friet, dan moet je toch in Vlaanderen zijn.
De admiraal.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:21 schreef Remco het volgende:
[..]
Lol dat bestaat echt ik dacht dat het een verwijzing was naar the Bradge.
??quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:21 schreef Remco het volgende:
[..]
Lol dat bestaat echt ik dacht dat het een verwijzing was naar the Bradge.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Frites met Appelmoes lijkt me ontzettend lekker.
Nu nog een stukje Kip erbij.
Grand Nagus Zek, uit Star Trek DS9.quote:
Jij bent proquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:28 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Grand Nagus Zek, uit Star Trek DS9.
Of professor Sturgis uit Young Sheldon.
En dit is een scene uit The Princess Bride. Vizzini.
Nou ja, de Grand Nagus wist ik.quote:
Het is patatquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Frites met Appelmoes lijkt me ontzettend lekker.
Nu nog een stukje Kip erbij.
Het was 9 avond toen je dit aan het posten was,quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:06 schreef Mikeytt het volgende:
Maar de Bram Ladage gaat tegenwoordig al om 7 uur dicht hier vanwege het personeelstekort!!!wat een onzin zeg...
Gouden tip van Mike: bij de Bram Ladage Lijnbaan hebben ze appelmoes als je er om vraagt
Vooral bij Friture Rudyquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:11 schreef Roesjesjager het volgende:
Ik zit toevallig in seizoen 5 van een DS9 rewatch momenteel. Het universum probeert ons iets te vertellen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:48 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, de Grand Nagus wist ik.
Dat hij in Young Sheldon speelt, weet ik omdat ik daar de laatste tijd veel van in mijn feed krijg.
The Princess Bride heb ik toevallig zaterdag nog gekeken. Die was nog vers.
Zal best, maar ik versta er niets vanquote:Op woensdag 16 april 2025 06:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zit toevallig in seizoen 5 van een DS9 rewatch momenteel. Het universum probeert ons iets te vertellen.
Komt, omdat je op een aaaaaandere manier moet luisteren.quote:Op woensdag 16 april 2025 09:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zal best, maar ik versta er niets van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |