Olof komt met Koningsdag optreden in Eindhoven zag ik op de juicechannels.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:25 schreef matthijst het volgende:
Wat een mafklapper die Olof.
Doet me aan Sam Gooris denken. Dat hoofd.
Die Peter lijkt wel gay. Met z'n "beste vriendinnetjuuuh".
Ik vind hem eigenlijk best zielig. Die gast is zo gigantisch onzeker over zijn voorkomen, dat je er medelijden mee begint te krijgen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:25 schreef matthijst het volgende:
Wat een mafklapper die Olof.
Doet me aan Sam Gooris denken. Dat hoofd.
Er zijn er over de jaren ook velen geweest die allerlei issues hadden en waarvan ik me afvroeg of ze überhaupt klaar waren voor een volgende relatie. Een voorbeeld daarvan was Kim (van Antoine. Niet die zure).quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:42 schreef W00fer het volgende:
Olof is wel eerlijk over wat er aan de hand is. Er zijn er genoeg in het MAFS gilde die ook genoeg problemen hebben maar pretenderen dat het fantastisch gaat. En dan heb ik het ook over eerdere seizoenen. Nicole bijvoorbeeld, die midden op de autoweg aan de handrem trekt. Je had wel kunnen verongelukken...
Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:30 schreef W00fer het volgende:
[..]
Olof komt met Koningsdag optreden in Eindhoven zag ik op de juicechannels.
Hij is al begonnen met uitmelken van zijn BN'er status.
Psychische problemen en issues kunnen samen gaan, maar zijn niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:28 schreef W00fer het volgende:
[..]
Eveline zei anders dat ze bij MAFS streng filteren op mensen met psychische problemen.
Apenbioloog Patrick kan echt wel zien of een deelnemer alleen kan zijn, hoe ze in een groep zijn en wat voor sociaal wenselijk gedrag ze vertonen toch?quote:Op zaterdag 26 april 2025 05:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er zijn er over de jaren ook velen geweest die allerlei issues hadden en waarvan ik me afvroeg of ze überhaupt klaar waren voor een volgende relatie. Een voorbeeld daarvan was Kim (van Antoine. Niet die zure).
Maar goed, sommigen hebben die zelfkennis niet en zijn gewoon altijd bezig met daten of moeten in een relatie zijn, simpelweg omdat ze niet alleen kunnen zijn. Ik denk dat je die mensen er ook lastig uit filtert vooraf.
Over het algemeen doen de homo's het altijd goed bij de vrouwelijke (ex)deelnemers van MAFSquote:Op zondag 27 april 2025 00:52 schreef W00fer het volgende:
Als ik op de Instagram van Dennis kijk zie ik geen Stefan. Tenzij hij vakkundig buiten beeld wordt gehouden. Andersom is Stefan Koningsdag vieren met een aantal dames van vorige seizoenen MAFS.
Svea is er ook bij, zonder Joey
Klopt. Waarschijnlijk ook gewoon een metro man.quote:Op zondag 27 april 2025 12:59 schreef roos94 het volgende:
Peter kan ook nog gewoon bi zijn he. Of een feminine hetero.
Dennis is een beetje een grachtengordel heameau, woont in Vucht maar wil het liefst naar Amsterdam en op een bakfiets rijden.quote:Op zondag 27 april 2025 12:29 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Ik heb dit topic eindelijk gevonden (ben nog niet zo lang lid en ik zat vaker mee te lezen bij Momfluencers). Dus ik heb niet alles teruggelezen, maar wat ik las over Peter dacht ik ook gelijk. Die is gay. Kan niet anders.
Eva geeft Bram geen kans. Ik weet niet of jullie al tot de laatste aflevering tot nu toe hebben gekeken, maar ik vind haar ontzettend hard naar hem toe. Vreselijke harde grapjes maken er zit geen vriendelijkheid in. Voor de camera doet ze net alsof ze nog een kans geeft, maar dat is absoluut niet zo. Haar gezicht straalt ook voor geen meter.
Dennis vind ik eigenlijk ook een beetje nep. Het lijkt allemaal zo geacteerd bij hem, de manier hoe hij praat, bijvoorbeeld. Ik kan er niks mee, alleen maar alarm bellen 😗
Vught is wel een beetje de grachtengordel van het zuiden he.quote:Op zondag 27 april 2025 20:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dennis is een beetje een grachtengordel heameau, woont in Vucht maar wil het liefst naar Amsterdam en op een bakfiets rijden.
Vught kennen we vooral van de PI.quote:Op zondag 27 april 2025 20:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Vught is wel een beetje de grachtengordel van het zuiden he.
Voor het pand wat hij in Vught heeft betaal je in Amsterdam denk ik minimaal 8 ton tot een miljoen.quote:
Ik vind het vooral raar dat ze meer diepgang wil, maar dat ze die bal voor mijn gevoel heel erg bij Bjorn legt. Terwijl hij dat ook mist.quote:Op dinsdag 29 april 2025 00:30 schreef W00fer het volgende:
Marcella wil continu als een prinses behandeld worden. De hint dat ze daarmee Bjorn wegjaagt komt niet echt binnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |