abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217443662
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 01:18 schreef W00fer het volgende:
Vleesfonduen met Bjorn en Marcella.

Beetje schril contrast met de sensuele dans op vakantie...
Bjorn steekt zijn stukje vlees liever in een ander stukje vlees....hè what, what?!

Nee, maar dit was wel weer een aflevering met een hoop breekpunten bij veel stellen, veel dynamiek. En dat gaat nog wel even verder bij het koppelsdiner van morgen. Dit wordt echt geen saai seizoen met veel gelukte matches, in tegendeel...
Die Dennis is wel een leuke gast verder, een beetje een yup die beter in Amsterdam past met een bakfiets over de grachten fietst dan in Vucht waar hij nu nog woonachtig is. Maar die Stefan past echt niet bij hem. Het is nog te vriendschappelijk. Gaat hem ook niet worden. Hij vindt hem dan wel leuk en schattig maar meer ook niet uiteindelijk. Denk dat Dennis ook niet zo daar in Ede past, wat ik zeg. Die past meer in Amsterdam maar ik weet niet of die Stefan dat uiteindelijk dat ziet zitten.
Gio en Hinke, tja. Ik vind van allebei wat te zeggen. Hinke kan af en toe een beetje 'Karen'-achtig uit de hoek komen waardoor Gio gelijk weer in zijn schulp kan gaan kruipen. Gaat hem niet worden dit.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 23 april 2025 @ 03:02:25 #102
174940 W00fer
Maar echt
pi_217443666
Aflevering 11 maakt wel pijnlijk duidelijk dat Eva veel toneel aan het spelen is.

Ik erger me groen en geel dat Gio zoveel moet presteren en dat Anne hem allerlei kunstjes laat doen.

Marcella die een escaperoom doet en totaal voorbij gaat aan met wie ze daar is. Huh :')

Gio en Hinke lijken te ontbreken op het koppelsdiner.

Olof die en plein public weer tot de orde geroepen moet worden.

Bram die nu eindelijk eens voor zichzelf op komt.

Kennelijk een directe uitspraak van Bjorn.

Stefan die volgens mij best een rustig persoon is, terwijl Dennis nog rond hopt. Geen idee of Dennis dat niet te saai gaat vinden.

Femke die vernietigende blikken kan geven.

Wordt smullen aflevering 12.
Friettent dikke Willie, met Willie
  Miss 200.000.000! woensdag 23 april 2025 @ 06:03:40 #103
367000 roos94
pi_217443707
Wat heeft Stefan een heerlijk huis. O+
pi_217445896
Heb ook het idee dat die verrassingsdate van Gio ook een beetje door de productie is geënsceneerd. Het ziet er net wat te te verzorgd en gelikt uit allemaal met de pubquiz enzo. Kan me niet voorstellen dat hij dat helemaal zelf heeft bedacht en verzorgd daar acht ik hem eigenlijk niet zo instaat toe.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! woensdag 23 april 2025 @ 15:01:49 #105
367000 roos94
pi_217447175
Eva is 31 en woont al "31 jaar alleen".

Heel knap!
pi_217447776
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 15:01 schreef roos94 het volgende:
Eva is 31 en woont al "31 jaar alleen".

Heel knap!
Ik vind haar maar een vervelende en arrogante vrouw. Waar ze dat vandaan heeft is op het einde ook wel duidelijk.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Miss 200.000.000! woensdag 23 april 2025 @ 18:30:21 #107
367000 roos94
pi_217449433
Aflevering 11

Cappucinootje chocolaatje is weer afgevinkt van de bingolijst

Eva die tijdens de spelletjesavond de hele tijd verveeld met haar hand onder haar kin leunt. Meid, schei er lekker mee uit anders. Stap uit de show. Deze trek ik slecht :+ De ouders van Eva zijn al net zo vervelend met een heel nare houding. Ik had trouwens heel ander type echtpaar verwacht bij haar ouders eigenlijk.

Bij Dennis gaat het alleen maar om de seks. Pfff.

[ Bericht 14% gewijzigd door roos94 op 23-04-2025 19:00:01 ]
  woensdag 23 april 2025 @ 20:12:01 #108
58921 Day
You can fly!
pi_217450594
Ik ben zelf een vrouw, maar vind bijna alle vrouwen vervelende zeikwijven, inclusief Dennis. :D
Geen wonder dat ze nog single zijn!
En waarom zuipen ze allemaal zoveel?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Miss 200.000.000! woensdag 23 april 2025 @ 20:52:44 #109
367000 roos94
pi_217451040
Van de vrouwen is alleen Svea eigenlijk niet vervelend. De rest is allemaal kut.
pi_217451128
Wat me eigenlijk opvalt bij alle stellen; ze communiceren niet op de juiste manier met elkaar
  woensdag 23 april 2025 @ 21:03:14 #111
174940 W00fer
Maar echt
pi_217451160
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 18:30 schreef roos94 het volgende:
Aflevering 11

Cappucinootje chocolaatje is weer afgevinkt van de bingolijst

Eva die tijdens de spelletjesavond de hele tijd verveeld met haar hand onder haar kin leunt. Meid, schei er lekker mee uit anders. Stap uit de show. Deze trek ik slecht :+ De ouders van Eva zijn al net zo vervelend met een heel nare houding. Ik had trouwens heel ander type echtpaar verwacht bij haar ouders eigenlijk.

Bij Dennis gaat het alleen maar om de seks. Pfff.
Ik heb zelf geen gemakkelijk leven en ieder huisje zal zijn kruisje kennen maar bij sommige deelnemers heb ik totaal niet het idee dat ze tegenslagen gekend hebben en daardoor enige nederigheid kennen.
  woensdag 23 april 2025 @ 21:03:31 #112
174940 W00fer
Maar echt
pi_217451166
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 20:52 schreef roos94 het volgende:
Van de vrouwen is alleen Svea eigenlijk niet vervelend. De rest is allemaal kut.
Wat is er mis met Mariska?
  woensdag 23 april 2025 @ 21:03:56 #113
174940 W00fer
Maar echt
pi_217451171
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 21:01 schreef totebel het volgende:
Wat me eigenlijk opvalt bij alle stellen; ze communiceren niet op de juiste manier met elkaar
Patrick ben jij dat?
pi_217451185
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 21:03 schreef W00fer het volgende:

[..]
Patrick ben jij dat?
Zucht, hoe oud ben je?

Het is gevoeglijk bekend dat communicatie (of het gebrek daar aan) relaties doet sneuvelen
pi_217451788
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 21:05 schreef totebel het volgende:

[..]
Zucht, hoe oud ben je?

Het is gevoeglijk bekend dat communicatie (of het gebrek daar aan) relaties doet sneuvelen
Ik heb wel ook het idee dat op Svea na, de vrouwen hun mannen niet fysiek heel interessant vinden en andersom de mannen de vrouwen wel. Terwijl ik toch denk dat t vloeiender gaat als dat andersom is in t begin.
pi_217452082
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 02:02 schreef Firuze60 het volgende:
Yvonne, de moeder van Eva, voelt het precies aan, meer dan vriendschap wordt het niet, Bram.
Eva is gewoon niet eerlijk, ze zegt in bijzijn van Bram dat alles leuk en gezellig is en voor de camera zegt ze iets anders. Ik vind haar ook snerend tegenover hem.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217452100
Peter en Mariska zijn wel echt leuk samen. Wat een toffe kerel is dat zeg.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217452149
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 22:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Eva is gewoon niet eerlijk, ze zegt in bijzijn van Bram dat alles leuk en gezellig is en voor de camera zegt ze iets anders. Ik vind haar ook snerend tegenover hem.
Hij zei haar niet leuk te vinden terwijl hij haar duidelijk leuk vond en dat vind ze moeilijk merk ik, dat zijn woorden niet bij acties lijken te passen, maar ik vind het moeilijk dit iemand kwalijk te nemen want zij zei eerst heel duidelijk t niet te voelen en vroeg het toen direct dan hem.

Maar sindsdien vind ik dat ze bij de camera wel heel erg "ik voel het niet" is nee, en hij heeft het wel door maar omdat het nog niet direct gezegd is hoopt hij op meer denk ik.
pi_217452156
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 22:50 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Hij zei haar niet leuk te vinden terwijl hij haar duidelijk leuk vond en dat vind ze moeilijk merk ik, dat zijn woorden niet bij acties lijken te passen, maar ik vind het moeilijk dit iemand kwalijk te nemen want zij zei eerst heel duidelijk t niet te voelen en vroeg het toen direct dan hem.

Maar sindsdien vind ik dat ze bij de camera wel heel erg "ik voel het niet" is nee, en hij heeft het wel door maar omdat het nog niet direct gezegd is hoopt hij op meer denk ik.
Ja ik vind haar niet erg sympathiek, dus ik kijk er wat gekleurd naar.
pi_217452357
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 22:52 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb bij de meeste kandidaten wel zo van "ik snap dat je vrijgezel bent"

Zowel bij de mannen als de vrouwen. Mariska en Peter lijken op het eerste gezicht de meest "normale" koppel te zijn, aan de rest kleeft er wat aan.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_217452445
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 22:52 schreef Soury het volgende:

[..]
Heb ik ook, gun haar wel echte verliefdheid. Maar ja, dat gaat zo echt niet lukken.
pi_217452515
Voor de liefhebbers, aflevering 12 is online.
pi_217452539
Eens met heel veel van jullie...

Ik ben ook vrouw maar vind de meeste echt triest hoe ze zich gedragen richting de mannen. Doe gewoon normaal joh en als je het niks vind draai er niet omheen....
Vooral Gio verpesten ze hiermee.... jah hij kan misschien wat hulp gebruiken in zijn eigen ontwikkeling en communicatie. Maar hoeft zich niet te veranderen naar Hinkes wensen want die haakt sowieso toch af....

Wel vind ik het apart dat de experts zeiden dit seizoen beter te hebben gezocht naar matches op basis van uiterlijk en aantrekkingskracht :{ :{ :{

Wel O+ Mariska en Peter!!!
pi_217452564
Dennis vind ik wat te overdreven leuk doen. Heb ik het niet over zijn flauwe dubbelzinnige grapjes maar ik kan hem op één of andere manier niet serieus nemen. Het komt een beetje nep over alsof het hem meer over de camera's op zijn smoel gaat. (met zijn blosjes :@ )
pi_217452699
Eva gooit Bram nog net niet terug naar z'n dorp. Graag op visite maar liever niet.

Dennis wil Stefan wel maar andersom niet?

Ik geloof niks van die 9 van hem.

Eva huilt. Fikt Bram af om de 1 op 1 gesprekken en dan huilen dat het er niet in zit. Dan had je zelf wat harder kunnen lopen?

Snap gewoon Bram steeds beter dat hij niet oneindig moeite gaat doen.

Aflevering 13

De problematiek tussen Bjorn en Marcella wordt steeds groter. Ik vind het sneu voor hem.

Eva en Olof werken aan een nieuw begin maar het is wel allemaal koorddansen. Moeilijk.
Van de andere kant aan de kant als je dit overwint heb je meer dan een roze bril die afvalt waarna het klapt.

[ Bericht 21% gewijzigd door W00fer op 24-04-2025 02:26:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')