Bjorn steekt zijn stukje vlees liever in een ander stukje vlees....hè what, what?!quote:Op woensdag 23 april 2025 01:18 schreef W00fer het volgende:
Vleesfonduen met Bjorn en Marcella.
Beetje schril contrast met de sensuele dans op vakantie...
Ik vind haar maar een vervelende en arrogante vrouw. Waar ze dat vandaan heeft is op het einde ook wel duidelijk.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:01 schreef roos94 het volgende:
Eva is 31 en woont al "31 jaar alleen".
Heel knap!
Ik heb zelf geen gemakkelijk leven en ieder huisje zal zijn kruisje kennen maar bij sommige deelnemers heb ik totaal niet het idee dat ze tegenslagen gekend hebben en daardoor enige nederigheid kennen.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:30 schreef roos94 het volgende:
Aflevering 11
Cappucinootje chocolaatje is weer afgevinkt van de bingolijst
Eva die tijdens de spelletjesavond de hele tijd verveeld met haar hand onder haar kin leunt. Meid, schei er lekker mee uit anders. Stap uit de show. Deze trek ik slechtDe ouders van Eva zijn al net zo vervelend met een heel nare houding. Ik had trouwens heel ander type echtpaar verwacht bij haar ouders eigenlijk.
Bij Dennis gaat het alleen maar om de seks. Pfff.
Wat is er mis met Mariska?quote:Op woensdag 23 april 2025 20:52 schreef roos94 het volgende:
Van de vrouwen is alleen Svea eigenlijk niet vervelend. De rest is allemaal kut.
Patrick ben jij dat?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:01 schreef totebel het volgende:
Wat me eigenlijk opvalt bij alle stellen; ze communiceren niet op de juiste manier met elkaar
Zucht, hoe oud ben je?quote:
Ik heb wel ook het idee dat op Svea na, de vrouwen hun mannen niet fysiek heel interessant vinden en andersom de mannen de vrouwen wel. Terwijl ik toch denk dat t vloeiender gaat als dat andersom is in t begin.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:05 schreef totebel het volgende:
[..]
Zucht, hoe oud ben je?
Het is gevoeglijk bekend dat communicatie (of het gebrek daar aan) relaties doet sneuvelen
Eva is gewoon niet eerlijk, ze zegt in bijzijn van Bram dat alles leuk en gezellig is en voor de camera zegt ze iets anders. Ik vind haar ook snerend tegenover hem.quote:Op woensdag 23 april 2025 02:02 schreef Firuze60 het volgende:
Yvonne, de moeder van Eva, voelt het precies aan, meer dan vriendschap wordt het niet, Bram.
Hij zei haar niet leuk te vinden terwijl hij haar duidelijk leuk vond en dat vind ze moeilijk merk ik, dat zijn woorden niet bij acties lijken te passen, maar ik vind het moeilijk dit iemand kwalijk te nemen want zij zei eerst heel duidelijk t niet te voelen en vroeg het toen direct dan hem.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Eva is gewoon niet eerlijk, ze zegt in bijzijn van Bram dat alles leuk en gezellig is en voor de camera zegt ze iets anders. Ik vind haar ook snerend tegenover hem.
Ja ik vind haar niet erg sympathiek, dus ik kijk er wat gekleurd naar.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:50 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Hij zei haar niet leuk te vinden terwijl hij haar duidelijk leuk vond en dat vind ze moeilijk merk ik, dat zijn woorden niet bij acties lijken te passen, maar ik vind het moeilijk dit iemand kwalijk te nemen want zij zei eerst heel duidelijk t niet te voelen en vroeg het toen direct dan hem.
Maar sindsdien vind ik dat ze bij de camera wel heel erg "ik voel het niet" is nee, en hij heeft het wel door maar omdat het nog niet direct gezegd is hoopt hij op meer denk ik.
Ik heb bij de meeste kandidaten wel zo van "ik snap dat je vrijgezel bent"quote:Op woensdag 23 april 2025 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik vind haar niet erg sympathiek, dus ik kijk er wat gekleurd naar.
Heb ik ook, gun haar wel echte verliefdheid. Maar ja, dat gaat zo echt niet lukken.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik vind haar niet erg sympathiek, dus ik kijk er wat gekleurd naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |