Dit dus. Maar het is toch wel bijzonder. Je merkte het al op de bruiloft: al die vriendinnen noemden eigenschappen en kenmerken op van van alles, wat Giovanni niet is. Hoe je op het idee komt om zo’n pinnig iemand te matchen aan een introverte, ietwat autistische jongen snap ik ook niet. Ik zie ook niet meteen echt duidelijke raakvlakken.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze doet niet haar best. Ze doet semi geinteresseerd, ze neemt een fake houding aan en gaat de kleuterjuf uithangen. Beetje zoals wanneer je peuter met een kras tekening aankomt ohh wat mooi gemaakt zeg? Wat heb je getekend?
Ik vind Giovanni best een schatje eigenlijk. Volgens mij is het een hele goeie vent. Hinke vind ik nogal een haaibaai. Voor iemand die communicatie-adviseur is heeft ze verdomd veel moeite om rapport te maken met iemand anders.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:31 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit dus. Maar het is toch wel bijzonder. Je merkte het al op de bruiloft: al die vriendinnen noemden eigenschappen en kenmerken op van van alles, wat Giovanni niet is. Hoe je op het idee komt om zo’n pinnig iemand te matchen aan een introverte, ietwat autistische jongen snap ik ook niet. Ik zie ook niet meteen echt duidelijke raakvlakken.
Maar ik snap ook niet dat ze maar bij dat hotel blijven hangen met zogenaamd diepgaande gesprekken. Pak de auto en ga de hort op, wat leuks doen. Maak lol. Dat verandert de sfeer en ik denk dat hij dan wel los komt.
Mismatch dus, Hinke walst als een olifant over die halfwas heen met haar staccato vragen, uiteraard ook door onzekerheid gevoerd. Ze zit veel te veel in haar hoofd en is zich te bewust van de camera, daardoor 'ziet' ze m.i. Giovanni niet eens.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:18 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik vind Giovanni best een schatje eigenlijk. Volgens mij is het een hele goeie vent. Hinke vind ik nogal een haaibaai. Voor iemand die communicatie-adviseur is heeft ze verdomd veel moeite om rapport te maken met iemand anders.
Denk wel dat die jongen iets verder van moeders pappot zou moeten wonen. Niemand vind een mama's boy mega-aantrekkelijk
Daar zit je denkt ik wel goed mee. Of misschien is t juist wel een match, omdat ze beiden vrij onzeker overkomen...en Gio klapt dicht, waar zij vooral naar voren komt als haaibaai.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mismatch dus, Hinke walst als een olifant over die halfwas heen met haar staccato vragen, uiteraard ook door onzekerheid gevoerd. Ze zit veel te veel in haar hoofd en is zich te bewust van de camera, daardoor 'ziet' ze m.i. Giovanni niet eens.
Inmiddels krijg ik zelfs het idee dat er meer autisten bestaan dan 'gewone' mensen. Ik vind in de opnames eerder Hinke autistisch overkomen dan Giovanni, met haar doorvragen en niet invoelen hoe dat overkomt.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:46 schreef totebel het volgende:
[..]
Daar zit je denkt ik wel goed mee. Of misschien is t juist wel een match, omdat ze beiden vrij onzeker overkomen...en Gio klapt dicht, waar zij vooral naar voren komt als haaibaai.
Zo'n eerste avond moet je er niet als een machinegeweer vragen uit gooien. Begin over t uitzicht, t weer, de kamer, wat je morgen leuk vindt om te doen...
Ik ben getrouwd met iemand met autisme, dat kan heel prima werken hoor...je moet alleen geen vragen stellen als "als je alles zou mogen doen, wat wil je dan doen?". Ze mag blij zijn dat ze uberhaupt een antwoord heeft gekregen..die vraag is veel te open en speculatief voor een ITer
Gio is een stereotype IT’er met licht autistische trekjes. Alleen in plaats van hem op z’n gemak te stellen walst Hinke volledig over hem heen.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Inmiddels krijg ik zelfs het idee dat er meer autisten bestaan dan 'gewone' mensen. Ik vind in de opnames eerder Hinke autistisch overkomen dan Giovanni, met haar doorvragen en niet invoelen hoe dat overkomt.
Femke en Olof is zo’n voorbeeld van mensen die niet met maar ook niet zonder elkaar kunnen. Maar voor de kijker is allang duidelijk dat dit niet gaat werken.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:01 schreef freaky40 het volgende:
Olof is gewoon een narcist en een bokito en die heeft een lekker hapje en gaat heel tof zitten doen, waar Femke begrijpelijk niets mee kan. Maar goed, de storm is dus gaan liggen....maar voor hoe lang...
Brrrr, dan kan Femke hopelijk voor haar wel wat beter krijgen dan deze patjepeeer.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:03 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Femke en Olof is zo’n voorbeeld van mensen die niet met maar ook niet zonder elkaar kunnen. Maar voor de kijker is allang duidelijk dat dit niet gaat werken.
Dat lijkt me wel. Maar volgens mij weten ze zelf ook wel dat dit einde verhaal is, en is het gewoon nog een beetje damage control om nog een soort van normaal over te komen op tv. Hier gaat gewoon de stekker uit tijdens het samenwonen.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Brrrr, dan kan Femke hopelijk voor haar wel wat beter krijgen dan deze patjepeeer.
Ik vind je nog optimistisch zelfs, hahaquote:Op donderdag 17 april 2025 22:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Maar volgens mij weten ze zelf ook wel dat dit einde verhaal is, en is het gewoon nog een beetje damage control om nog een soort van normaal over te komen op tv. Hier gaat gewoon de stekker uit tijdens het samenwonen.
Je mag dit quoten als ik ernaast zat
Hahaha, ja, die bokito zag je al in de huwelijksceremonie, Olof rekte zijn nek nog net geen halve meter om Femke een kus op de bek te geven. Die dacht direct het huwelijk in de eerste nacht te kunnen consumeren, dat viel vies tegen, hij kreeg een ijspegel in bed en ging mokken als een bokito..quote:Op donderdag 17 april 2025 22:01 schreef freaky40 het volgende:
Olof is gewoon een narcist en een bokito en die heeft een lekker hapje en gaat heel tof zitten doen, waar Femke begrijpelijk niets mee kan. Maar goed, de storm is dus gaan liggen....maar voor hoe lang...
Ik kan die opmerking van Olof niet vergeten dat ze goed kan acteren. Blijkbaar doet ze zich toch anders voor als de camera's draaien. Het zelfde gevoel heb ik een beetje met Dennis, ik hoop het niet want ik vind hem met Stefan echt een leuk stel.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Brrrr, dan kan Femke hopelijk voor haar wel wat beter krijgen dan deze patjepeeer.
Nou, daar in geloof ik dan wel Olof, Femke liet al een beetje doorschemeren hoe ze is toen ze Olof terecht wees op zijn vieze manieren, ze is wel een tiepje dat onzekere (bokito-vet-opgeblazen-ego) mannen nog meer onzeker kan maken door giftige opmerkingen.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan die opmerking van Olof niet vergeten dat ze goed kan acteren. Blijkbaar doet ze zich toch anders voor als de camera's draaien. Het zelfde gevoel heb ik een beetje met Dennis, ik hoop het niet want ik vind hem met Stefan echt een leuk stel.
Ik vind Olof wel leukquote:Op donderdag 17 april 2025 22:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, daar in geloof ik dan wel Olof, Femke liet al een beetje doorschemeren hoe ze is toen ze Olof terecht wees op zijn vieze manieren, ze is wel een tiepje dat onzekere (bokito-vet-opgeblazen-ego) mannen nog meer onzeker kan maken door giftige opmerkingen.
En ja, Femke is hierin geen slachtoffer. Ze is ook met haar volle verstand dit avontuur in gegaan (lekker veel exposure) maar dan nog blijft het feit dat Olof zich gedroeg als een bokito..
Nee ik meen het echt er zit best een gevoelig mens onder dat botte.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je meent het? Als gangmaker op een feestje, kan nog net.
Oh, jesus, Putin heeft ook zijn gevoelige kanten, alleen die acties, he, dat is een beetje rottig.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik meen het echt er zit best een gevoelig mens onder dat botte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |