Grappig dat iedereen er anders naar kijkt. Ik vind die Olof maar een vervelende bezitterige jankerd. Kerel schiet om alles in de stress. Was tijdens de huwelijksreis al afgehaakt bij die mafklapper.quote:Op donderdag 1 mei 2025 01:53 schreef W00fer het volgende:
Wat een enorme waanzin in aflevering 15.
Olof die aangeeft dat hij op zijn tenen moet lopen en zij erkent het niet en begint weer over wat zij mist.
Met andere woorden met moeite erkennen wat hij zegt.
Femke is een slechte verliezer. Ze heeft geen spijt van de uitspraak maar omdat ze betrapt is.
Leven niet te serieus nemen inderdaad, maar dit was wel ergquote:Ik moest wel lachen om de lachworkshop. Je moet het leven vooral niet te serieus nemen
Eens. Ik vind Marcella echt zo onsympathiek.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:49 schreef Day het volgende:
Marcella werkt zó op m’n zenuwen!
Ze vertelt nu al 3/4 afleveringen: hij neemt geen initiatief. Maar wat doet zij dan? Volgens mij moet het van beide kanten komen, toch? Hij laat tenminste zien dat hij haar leuk vindt, wat wil ze nog meer? Zij vindt hem gewoon niet leuk, maar durft daar niet eerlijk voor uit te komen en leg alle verantwoordelijkheid bij hem. Wees dan zo eerlijk en trek gewoon de stekker eruit. Maar ook dat doet ze niet, maar hij toont geen initiatief.![]()
Zelfde geldt voor Eva. Die gaat nog een stuk verder en wordt gewoon vals. Wat ik dan wel tof van haar partner is dat hij het niet pikt en zoiets heeft van: ja, ze wil niet, dan ga ik er ook geen energie meer in stoppen. Maar ergens trekt ze dat ook niet.
Dennis heeft z’n ware gezicht laten zien en die is heel lelijk. Ik zou rennen als ik Stefan was.
Olof én Femke zijn beide triest en hebben beide andere belangen om mee te doen.
Aflevering 15 wordt heel veel drama, lijkt wel. Ben benieuwd.
Marcella zei in de jacuzzi dat er geen aantrekkingskracht is. Bjorn gaat dat pas horen als hij de tv uitzendingen kijkt. Ook pijnlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:58 schreef matthijst het volgende:
Kijk elkaar maar even 20 minuten in de ogen![]()
Hilke is zo nep. Gaat blij naast Gio staan, maar volgens mij vindt ze 'm niks. Ja een soort puppy om op te voeden.
Bjorn, ouwe jankerd. Dat gedram over de deur openhouden.
Marcella heeft de deur dichtgetrapt. Eindelijk.
Bjorn had het niet verwacht. Hoe dan.
Bram blijkt Eva flink afgezeken te hebben. En dan ontkennen, alsof ze dat verzint![]()
"Ik hoop dat je er veel van hebt geleerd in ieder geval". Raar toontje. Doet ie 't gewoon nog een keer.
Olof. Die gast kan elke seconde omslaan.
Femke had gewoon weg moeten gaan. Die lacht inmiddels ook maar een beetje om die kneus. Misschien hoopt ze ook op een functie in de media. Real Housewives of Schubbekutteveen ofzo. Had beter meteen eerlijk kunnen zijn want ze weet al tijden dat het niks wordt. Nu zit ze voor Jan lul dagen extra met die gast.
Dat domme lachspelletje![]()
Stefan is wel een sneutje. Piepende bandjes weg. "Ik word keihard genaaid". Uhm nee niet, dat was juist Dennis' probleem. Lachen hoe die Dennis wegging. Je hoeft me ook niet meer te bellen
Dennis is iemand die graag in groepen is. Waarom hij dan op het koppelsweekend zich ging gedragen als een kindje dat te weinig aandacht of seks kreeg is belachelijk. Je weet toch dat er ook grappige activiteiten komen? Het kan niet alleen maar high class wijntjes drinken zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:28 schreef matthijst het volgende:
Dennis houdt er niet van om na 2 weken nog geen seks gehad te hebben lijkt het.
Dat vroeg zij toch? Hij wilde d'r spreken en Femke zei: kan ook wel nu, met iedereen erbij.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:04 schreef W00fer het volgende:
Dat hij daar de hele groep bij haalt is nergens voor nodig, maar wel slim.
Ik vond de aankomst van Lennart wel echt alsof de leraar er ineens bij kwam en iedereen zich een beetje schuldig voeldequote:Op donderdag 1 mei 2025 12:04 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dennis is iemand die graag in groepen is. Waarom hij dan op het koppelsweekend zich ging gedragen als een kindje dat te weinig aandacht of seks kreeg is belachelijk. Je weet toch dat er ook grappige activiteiten komen? Het kan niet alleen maar high class wijntjes drinken zijn.
In de preview van komende aflevering 16 is te zien dat hij spijt heeft.
Hoezo moodswings?
Bij Olof vind ik wel dat hij geleerd heeft om met haar dingen te bespreken. Dat hij daar de hele groep bij haalt is nergens voor nodig, maar wel slim. Anders was er geen bewijs hoe ze beiden reageerden. Wel goed dat Lennard het afkapte. De rest heeft er niet veel mee te maken.
Het werd een soort Gouden Kooi waarbij iedereen toeschouwer is.
Jammer dat we al bij aflevering 15 zijn. Ik verwacht er 18 want de eerste eindgesprekken zijn er al.
Het verbaasd me wel dat ze nog even snel het samenwonen van Gio bij Hinke met zijn ouders doen. Zo van oja er zijn 3 koppels minder om te filmen dus we moeten wat.
Dat doet Femke om Olof voor lul te zetten?quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat vroeg zij toch? Hij wilde d'r spreken en Femke zei: kan ook wel nu, met iedereen erbij.
Dat gaf ze een paar afleveringen terug ook al aan: dat ze zulke dingen liever op camera wilde besprken, want schijnbaar verdraait Olof de boel anders.
Hij bespreekt de dingen wel, maar op zo'n dwingende en jankerige manier. Zij heeft het altijd fout gedaan. Kleuter kan niet gewoon zn bek open trekken als ze in de jacuzzi zit, maar gaat dan lopen mokken.
Net als die Dennis.
Maar wat is door willen? 1 aflevering geleden wilde Dennis nog forever liefde, hij was niet getrouwd om vrienden te blijven...quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:19 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ik vond de aankomst van Lennart wel echt alsof de leraar er ineens bij kwam en iedereen zich een beetje schuldig voelde![]()
EN qua einde: volgensmij zijn we wel op het punt dat het gros weet of ze door wille of niet. Ik had bij Dennis en Stefan zo iets van: gaat het nou zo goed of is het meer een fake it till you make it, maar dat sloeg ook wel heeeeeel intens op mij de eerste woordenwisseling zeg.
Klopt, dat vroeg ze. Kan ik me wel voorstellen, want er is ondertussen al redelijk een patroon van Olof die 1 op 1 met haar enorm uit de bocht vliegt en met anderen erbij houdt hij zich inderdaad in.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat vroeg zij toch? Hij wilde d'r spreken en Femke zei: kan ook wel nu, met iedereen erbij.
Dat gaf ze een paar afleveringen terug ook al aan: dat ze zulke dingen liever op camera wilde besprken, want schijnbaar verdraait Olof de boel anders.
Hij bespreekt de dingen wel, maar op zo'n dwingende en jankerige manier. Zij heeft het altijd fout gedaan. Kleuter kan niet gewoon zn bek open trekken als ze in de jacuzzi zit, maar gaat dan lopen mokken.
Net als die Dennis.
Kwam voor mij over alsof ze elkaar echt verkeerd begrepen. Dat Bram iets heeft gezegd van als je zo in het verleden blijft hangen zal het moeilijk worden om nieuwe liefde te vinden. En zij pakte dat op alsof ze voorgoed beschadigd is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Eva lijkt idd wel vals te worden ja. Nou weet ik niet wat er gezegd is door Bram wat nie door de beugel kon. Daar ben ik dan wel benieuwd naar. Maar vindt hara behoorlijk vervelend en fel worden. Er zou een rden kunnen zijn, maar t zou goed zijn voor haar mago die dan ook te vertellen.
Zij moet ook gewoon boven zo'n opmerking staan. Het is een gelegenheidsargument. Zij heeft geen enkele keer met hem geflirt op vakantie. Hij maakte de opmerking volgens haar pas op de laatste avond. Daarvoor zag hij het al moeilijk in.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:57 schreef Magica het volgende:
[..]
Kwam voor mij over alsof ze elkaar echt verkeerd begrepen. Dat Bram iets heeft gezegd van als je zo in het verleden blijft hangen zal het moeilijk worden om nieuwe liefde te vinden. En zij pakte dat op alsof ze voorgoed beschadigd is.
Maar goed dat is misschien een invulling van mij
Als ze zoals de kandidaten zeggen 24/7 gefilmd worden met meerdere ploegen in dat huis, daar moet toch wel meer beeldmateriaal van zijn. Ik denk dat die experts ook maar ingehuurd worden voor dagdelen, want hen de hele dag in Albanië laten zitten kost ook klauwen met geld natuurlijk. Het viel mij ook al op dat Olof ineens weg was. Terwijl hij prima door een deur kon met Dennis. Ook wel een beetje aso?quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:02 schreef freaky40 het volgende:
Wat een tsunami aan plottwisten in deze aflevering. Lekkere opschoning en vooralsnog alleen door met de stellen die echt door willen, maar ik denk dat inderdaad Gio en Hinke het niet redden.
Wat er tussen Dennis en Stefan is voorgevallen is een typische faal van de productie want het besluit van Dennis om zo uit het niets (voor ons kijkers tenminste) de handdoek in de ring te gooien is heel vaag. Er missen 'verhaallijnen' die de aanzet hebben gegeven tot dit besluit van Dennis. Het lijkt wel een aflevering van GTST waar het scheer en inslag is de laatste tijd met onbegrijpelijke onafgemaakte verhaallijnen of belangrijke punten die missen....Dit gaat niet goed komen, en in het voorstukje van volgende week lijkt het of hij spijt heeft maar dat is denk ik al te laat. En dit programma is niet om vrienden te zoeken dus dat blijven ze dan ook niet ga ik vanuit. Wel vreemd inderdaad ook dat er bij de clash tussen Dennis en Stefan niemand van de experts aanwezig waren en ze zo konden vertrekken.
Dat Olof en Femke de handdoek in de ring zouden gooien wist je ook al vanaf het begin van dit seizoen, dan is het nu al vrij snel dat dit al tijdens het koppelsweekend gebeurde. Femke had tenminste nog het lef om afscheid te nemen van de groep maar Olof scheurde met gierende banden het terrein af, of missen hier ook nog cruciale momenten in die de montage niet hebben overleefd...?
Eva en Bram klikte ook voor geen meter. Beetje hetzelfde als Marcella en Bjorn en Gio en Hinke. Ook hierin blijkt maar weer dat de makers/'experts' zelfs met de nieuwe opzet nog steeds falen en het track record in vergelijking met vorige seizoenen niet heel veel hoger gaat zijn uiteindelijk van koppels die echt slagen...
Haha, die lachworkshop was tenenkrommend, daarin gaf ik Stennis groot gelijk. Die man kan het gewoon niet hebben dat Stefan nog geen seks wil. Misschien voelt ie zich daar onzeker door en denkt dat Stefan hem niet aantrekkelijk vindt. Hij stelt zich wel ongelooflijk aan, manoman. Ook Stefan vind ik een mieperd, jemig, wat een stel kleuters.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:43 schreef Yesse het volgende:
Pfff dat koppelsmidweekje was echt veeeeel te zwaar. Ik kreeg er een halve depressie van door er alleen al naar te kijken. Er was (behalve de feestavond) niks georganiseerd om gewoon echt even niks zwaars te hoeven. Ja het ijsbad was een mooie maar die lach workshop… dat is toch geen ontspanning??
Ja, dat was sneu. Misschien hoopte ze nog dat ie een grappige initiatief nemende persoonlijkheid had, helaas, beiden zijn dooie dienders.quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:15 schreef Soury het volgende:
Marcella is een koud kut wijf, ze weet al vanaf het begin dat het niks gaat worden. En dan schuld in die gozer gaat schuiven die verdrietig is en gaat zoeken wat hij fout heeft gedaan. Bah
Met haar krokodillen tranen, en die wollensokken therapeuten. Jullie hebben er voor gevochten Fuck dat zegquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, dat was sneu. Misschien hoopte ze nog dat ie een grappige initiatief nemende persoonlijkheid had, helaas, beiden zijn dooie dienders.
Haha, ja, belachelijk!quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Met haar krokodillen tranen, en die wollensokken therapeuten. Jullie hebben er voor gevochten Fuck dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |