abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217499666
Erger me dood aan Marcella. Elke keer Björn vragen waarom doe je dit of dat nu pas. Zelf doet ze ook helemaal NIKS
  woensdag 30 april 2025 @ 15:24:27 #252
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_217500373
Olaf met z'n stabdaardblabla. "We moeten weer de diepte in". "Plezier zoals op de huwelijksreis". Welk plezier 😀
Hij wil de nieuwe Gaston worden. Aap uit de mouw.
Mooi met die Jacuzzi. Dat gejank van Olof en Dennis. Wat een kleuters. Bezitterig ventje die Olof. Freaky.

Femke in 10 jaar niet zoveel gehuild als in 2 weken. Waarom zit je er dan nog.

Gio met dat sneue hesje dat Hilke voor 'm uitgezocht heeft. Sjongejonge.
Ze doet alsof ze zelf bij de Vogue werkt. Dat boerinnetje.
Met die kleding ook. Tis net z'n moeder met d'r "dreft op een hoekje van de theedoek".

Vind die Eva wel geinig. Net als Marcella. Die hebben gewoon 2 gasten waar ze niet op vallen gekregen. Wat moet je daar nou mee.
Wel supervaag dat ze zit te janken. Er is geen aantrekkingskracht. Waarom moet hij dan moeite doen voor je?

Mariska en Peter. Net een tweeling. Passen wel goed bij elkaar.

Svea en Joey. Geinig. Wel vaag. Vrij rap seks maar "nog op zoek naar die spark".

Bjorn gaat de deur intrappen. Kan beter aan een dood paard gaan trekken. Het gaat niks worden. Nooit.

Die experts met die suffe oefeningen. Dr zijn 3 koppels die wat lijken te worden en dat is al vanaf het begin. Al die suffe trainingen halen niks uit voor die "ik voel het niet" koppels.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 30 april 2025 @ 16:25:31 #253
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217500745
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 14:01 schreef Magica het volgende:
Erger me dood aan Marcella. Elke keer Björn vragen waarom doe je dit of dat nu pas. Zelf doet ze ook helemaal NIKS
Dit. Maar dat heb ik met Eva ook.
Die Eva klaagde na t diner ook steen en been dat de anderen het wel hadden en dat ze het zo sneu vond voor zichzelf dat zij het niet had. Janken janken want ze gunde het zichzelf zo. Echt geen ENKEL woord dat ze t ook vervelend vond voor Bram. Alleen maar zij zij zij.

En Marcella ook. Voelt t niet, voelt geen diepgang, niks. Maar ik zie NUL moeite van hara kant. "Ja ik voel het niet, dus....".
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 30 april 2025 @ 16:28:52 #254
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217500771
Ik vind Mariska en Peter echt de leukste samen. O+
Hoop dat die t doorstaan.

En daarna Svea an Joey, lekker ongecompliceerd (nog).
Moest erg lachen om de boombox op het balkon :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_217500779
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 16:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Die Eva klaagde na t diner ook steen en been dat de anderen het wel hadden en dat ze het zo sneu vond voor zichzelf dat zij het niet had. Janken janken want ze gunde het zichzelf zo. Echt geen ENKEL woord dat ze t ook vervelend vond voor Bram. Alleen maar zij zij zij.

En Marcella ook. Voelt t niet, voelt geen diepgang, niks. Maar ik zie NUL moeite van hara kant. "Ja ik voel het niet, dus....".
Volgens mij zei Eva wel een keer dat ze het Bram ook gunde, maar wel minder vaak dan dat ze het zichzelf gunt
pi_217501351
Wat een aflevering, het leek bij het gesprek met Carlo in het begin van de aflevering of iedereen na een jaar weer bij elkaar waren en alle koppels ook nog steeds bij elkaar zijn....niets blijkt minder waar want al snel er na kwam de drama. Ik vond het niet eens zo gek dat Femke even de jacuzzi in ging en Stefan ook. Dat gebeurde in de vorige seizoenen ook tijdens koppelsweekenden waarin er ook wat geventileerd werd buiten hun partner om. Er werd een heel ding van gemaakt, misschien aangezet door productie om een beetje TV te maken.
Hinke is een naar kind. Die staat of zit er altijd bij met en kijkt op zo'n manier van 'wat zal ik hier weer eens van vinden', echt een gigantische Karen dat kind en totaal geen partij voor Gio wat qua IQ wel een klein kind lijkt. Wordt totaal platgewalst door haar. Echt een slechte match. De enige 2 stellen die ik nog wel bij elkaar zie (of er moeten nog plottwisten komen gedurende dit seizoen), zijn Peter/Mariska en Joey/Svea.
Marcella en Bjorn liggen op totaal andere golflengtes hij snapt haar afhoudende lichaamstaal totaal niet. En hij denkt dat het nog allemaal goed gaat komen, not.
Morgen hangen er ook weer donderwolken boven het koppelsweekend-pand. Alles lijkt te gaan klappen als een soort domino-effect. Sensa!
Allemaal cabaretteketet!
pi_217501966
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 16:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Mariska en Peter echt de leukste samen. O+
Hoop dat die t doorstaan.

En daarna Svea an Joey, lekker ongecompliceerd (nog).
Moest erg lachen om de boombox op het balkon :D
Vind ik ook denk dat deze 2 koppels misschien wel getrouwd blijven.

En ik had het wel te doen met Stefan ik vind dat zo"n lieve jongen, Dennis verpest het komt ook niet meer goed.
pi_217502209
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 19:05 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
Vind ik ook denk dat deze 2 koppels misschien wel getrouwd blijven.

En ik had het wel te doen met Stefan ik vind dat zo"n lieve jongen, Dennis verpest het komt ook niet meer goed.
Mariska en Peter zijn echt heel leuk samen. O+ zelfs als ze niet getrouwd blijven, zullen ze vast en zeker goede vrienden blijven.

Bij Dennis had ik wel verwacht dat hij op een gegeven moment een ego momentje zal krijgen en daarmee een bom onder het huwelijk zal leggen. De reden waarom Dennis boos werd sloeg ook nergens op. Stefan is een schatje en neemt rustig zijn tijd om Dennis écht te leren kennen voordat hij all the way gaat.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_217502354
Dennis heeft waarschijnlijk gewoon een hoog libido en kan nergens heen met zijn hitsigheid. Hij lijkt er ook een wat lossere seksuele moraal op na te houden dan Stefan, die serieuzer is.

Stefan heeft het recht om hierin zijn eigen tempo te bepalen en hoeft zich niet onder druk te laten zetten. Maar dat het bij Dennis een keer gaat schuren begrijp ik ergens nog wel.
pi_217502467
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 20:00 schreef Spablauw214 het volgende:
Dennis heeft waarschijnlijk gewoon een hoog libido en kan nergens heen met zijn hitsigheid. Hij lijkt er ook een wat lossere seksuele moraal op na te houden dan Stefan, die serieuzer is.

Stefan heeft het recht om hierin zijn eigen tempo te bepalen en hoeft zich niet onder druk te laten zetten. Maar dat het bij Dennis een keer gaat schuren begrijp ik ergens nog wel.
Maar de reden waarom Dennis boos was is niet terecht, stefan mag best 2 uur in die hottub zitten, en dat zelfde geldt voir Olof dat zijn moeilijke mensen en snel jaloers.
  woensdag 30 april 2025 @ 21:49:09 #261
58921 Day
You can fly!
pi_217503321
Marcella werkt zó op m’n zenuwen!
Ze vertelt nu al 3/4 afleveringen: hij neemt geen initiatief. Maar wat doet zij dan? Volgens mij moet het van beide kanten komen, toch? Hij laat tenminste zien dat hij haar leuk vindt, wat wil ze nog meer? Zij vindt hem gewoon niet leuk, maar durft daar niet eerlijk voor uit te komen en leg alle verantwoordelijkheid bij hem. Wees dan zo eerlijk en trek gewoon de stekker eruit. Maar ook dat doet ze niet, maar hij toont geen initiatief. :{w
Zelfde geldt voor Eva. Die gaat nog een stuk verder en wordt gewoon vals. Wat ik dan wel tof van haar partner is dat hij het niet pikt en zoiets heeft van: ja, ze wil niet, dan ga ik er ook geen energie meer in stoppen. Maar ergens trekt ze dat ook niet.
Dennis heeft z’n ware gezicht laten zien en die is heel lelijk. Ik zou rennen als ik Stefan was.
Olof én Femke zijn beide triest en hebben beide andere belangen om mee te doen.
Aflevering 15 wordt heel veel drama, lijkt wel. Ben benieuwd. c_/
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_217503337
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 14:01 schreef Magica het volgende:
Marcella is alleen maar aan het zeiken. Niks is goed
  woensdag 30 april 2025 @ 22:12:30 #263
174940 W00fer
Maar echt
pi_217503521
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 15:24 schreef matthijst het volgende:
Olaf met z'n stabdaardblabla. "We moeten weer de diepte in". "Plezier zoals op de huwelijksreis". Welk plezier 😀
Hij wil de nieuwe Gaston worden. Aap uit de mouw.
Mooi met die Jacuzzi. Dat gejank van Olof en Dennis. Wat een kleuters. Bezitterig ventje die Olof. Freaky.

Femke in 10 jaar niet zoveel gehuild als in 2 weken. Waarom zit je er dan nog.

Gio met dat sneue hesje dat Hilke voor 'm uitgezocht heeft. Sjongejonge.
Ze doet alsof ze zelf bij de Vogue werkt. Dat boerinnetje.
Met die kleding ook. Tis net z'n moeder met d'r "dreft op een hoekje van de theedoek".

Vind die Eva wel geinig. Net als Marcella. Die hebben gewoon 2 gasten waar ze niet op vallen gekregen. Wat moet je daar nou mee.
Wel supervaag dat ze zit te janken. Er is geen aantrekkingskracht. Waarom moet hij dan moeite doen voor je?

Mariska en Peter. Net een tweeling. Passen wel goed bij elkaar.

Svea en Joey. Geinig. Wel vaag. Vrij rap seks maar "nog op zoek naar die spark".

Bjorn gaat de deur intrappen. Kan beter aan een dood paard gaan trekken. Het gaat niks worden. Nooit.

Die experts met die suffe oefeningen. Dr zijn 3 koppels die wat lijken te worden en dat is al vanaf het begin. Al die suffe trainingen halen niks uit voor die "ik voel het niet" koppels.
Die kleding was gewoon product placement marketing van OFM. Op het koppelsweekend komt dat koffertje duidelijk in beeld. Alle mannen van MAFS hebben hun gesponsorde pak op hun Insta gezet of moeten zetten.

Het lijkt een opdracht van Hinke om te gaan shoppen met Gio maar is gewoon een sponsormoment.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 30 april 2025 @ 22:14:37 #264
174940 W00fer
Maar echt
pi_217503533
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 17:51 schreef freaky40 het volgende:
Wat een aflevering, het leek bij het gesprek met Carlo in het begin van de aflevering of iedereen na een jaar weer bij elkaar waren en alle koppels ook nog steeds bij elkaar zijn....niets blijkt minder waar want al snel er na kwam de drama. Ik vond het niet eens zo gek dat Femke even de jacuzzi in ging en Stefan ook. Dat gebeurde in de vorige seizoenen ook tijdens koppelsweekenden waarin er ook wat geventileerd werd buiten hun partner om. Er werd een heel ding van gemaakt, misschien aangezet door productie om een beetje TV te maken.
Hinke is een naar kind. Die staat of zit er altijd bij met en kijkt op zo'n manier van 'wat zal ik hier weer eens van vinden', echt een gigantische Karen dat kind en totaal geen partij voor Gio wat qua IQ wel een klein kind lijkt. Wordt totaal platgewalst door haar. Echt een slechte match. De enige 2 stellen die ik nog wel bij elkaar zie (of er moeten nog plottwisten komen gedurende dit seizoen), zijn Peter/Mariska en Joey/Svea.
Marcella en Bjorn liggen op totaal andere golflengtes hij snapt haar afhoudende lichaamstaal totaal niet. En hij denkt dat het nog allemaal goed gaat komen, not.
Morgen hangen er ook weer donderwolken boven het koppelsweekend-pand. Alles lijkt te gaan klappen als een soort domino-effect. Sensa!
In de praktijk is het koppelsweekend als ze elkaar net 2 weken kennen hé.
  woensdag 30 april 2025 @ 22:16:06 #265
174940 W00fer
Maar echt
pi_217503549
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 20:20 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
Maar de reden waarom Dennis boos was is niet terecht, stefan mag best 2 uur in die hottub zitten, en dat zelfde geldt voir Olof dat zijn moeilijke mensen en snel jaloers.
Mwah ergens snap ik Dennis wel dat hij ook wat aandacht wil maar het komt bezitterig over.
pi_217503565
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 20:20 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
Dat hele hottub-incident heb ik verder nog niet gezien ik baseer me op alles tot aan het koppelsdiner.
  woensdag 30 april 2025 @ 22:48:11 #267
58921 Day
You can fly!
pi_217503939
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 22:16 schreef W00fer het volgende:

[..]
Mwah ergens snap ik Dennis wel dat hij ook wat aandacht wil maar het komt bezitterig over.
Het was logisch geweest als ze vooraf hadden afgesproken dat ze alleen aandacht aan elkaar zouden geven, maar dat was niet zo en het ging om fucking 2,5 uur. Come on! Dennis heeft zich gewoon laten leiden door z’n macho vriend Olof (waarmee hij flink zat te roddelen over Femke) én door zijn eigen jaloerse ego. En trok dat ook door tijdens die workshop waarbij hij Stefan gewoon te kakken zette. Heel onvolwassen en heel naar.
En wat ook duidelijk naar voren kwam dat ze beide (Olof en Dennis) eigenlijk heel onzeker zijn.
I am gonna shine
  woensdag 30 april 2025 @ 23:14:58 #268
174940 W00fer
Maar echt
pi_217504185
https://lovereality.nl/ma(...)KiX1p0LyZKMu47vUONgA

Femke rijdt een Citroën C4, tijdens de koppelsweek in een Porsche Taycan en zit in Dubai?

Alles kan natuurlijk maar wat heeft zij ook alweer voor baan vraag ik me af?
pi_217504337
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 16:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En tegelijkertijd wil ze wel dat hij moeite doet, initiatief neemt… als hij dat zou doen zou ze het weer opdringerig vinden waarschijnlijk.
Eva komt ook enorm onsympathiek over inderdaad
  donderdag 1 mei 2025 @ 01:28:20 #270
58921 Day
You can fly!
pi_217504684
Ik heb aflevering 15 al gezien…. :X :X
I am gonna shine
  donderdag 1 mei 2025 @ 01:53:16 #271
174940 W00fer
Maar echt
pi_217504729
Wat een enorme waanzin in aflevering 15.

Dennis die Stefan meedeelt dat het klaar is. Vanuit het niks. Ongelofelijk die 2 gezichten. Is dit omdat hij te weinig aandacht kreeg?

Waarom grepen de experts niet in?

Die domme lach workshop en het ijsbad waren nog magerder dan vorig jaar. Toen hadden ze nog een speurtocht in een lelijke eend en samen opdrachten doen.

Olof die aangeeft dat hij op zijn tenen moet lopen en zij erkent het niet en begint weer over wat zij mist. Dat zij iets voor hem wil doen maar niet als zijn vrouw komt nobel over maar wat koop je ervoor?

Met andere woorden met moeite erkennen wat hij zegt. Olof die te weinig aandacht kreeg (is dat ook echt zo?) maar het nog wel netjes houdt. Als het waar is dat zij tegen de rest zegt dat ze het afmaakt en dan klaar zou ik als ik Olof was ook er klaar mee zijn. Zo achter je rug om praten dat doe je niet. Femke is een slechte verliezer. Ze heeft geen spijt van de uitspraak maar omdat ze betrapt is.

Marcella die gewoon nauwelijks reageert op de emotie van Bjorn. Krokodillentranen van haar denk ik. Kunnen een voorbeeld nemen aan Peter en Mariska ben blij met de kaarten die je krijgt.

Eva die plotsklaps met een onthulling komt die ze al tijden opgekropt had. Als hij dit echt gezegd heeft is het ergens ook wel waar, want Eva als partner is zo kattig dat is moeilijk vol te houden. Als dit door een ex komt dan is dat een ander verhaal. Of Bram heeft dit echt gezegd met drank op, je weet het niet en dan is het ook wel horkerig. Je kan je niet verplaatsen in haar situatie dus ook voorzichtig zijn met oordelen.

Marcella die blijft eisen is ongelofelijk genant eigenlijk. Ik gun Bjorn echt beter.

Dus nog 3 koppels over maar bij Hinke en Gio zie ik het ook nog wel moeilijk. Zij trekt meer naar hem toe maar of het oprecht is betwijfel ik. Ze blijft oordelen, iemand willen die hij niet is.

Joey en Svea meest easy going koppel maar zij is niet zo stabiel als Mariska dus weet niet of dat gaat blijven werken. Peter en Mariska nog wat meer overeenkomsten nodig want die zie ik nog niet echt.

Eigenlijk is het heel kinderachtig dat de koppels hun partner niet willen delen met anderen. Echt bizar.

Carlo is ook ineens weg van het weekend.

Ik moest wel lachen om de lachworkshop. Je moet het leven vooral niet te serieus nemen :D

[ Bericht 12% gewijzigd door W00fer op 01-05-2025 02:03:15 ]
pi_217504892
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 01:28 schreef Day het volgende:
Ik heb aflevering 15 al gezien…. :X :X
Ik ook :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 1 mei 2025 @ 07:58:52 #273
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_217505143
Kijk elkaar maar even 20 minuten in de ogen :')

Hilke is zo nep. Gaat blij naast Gio staan, maar volgens mij vindt ze 'm niks. Ja een soort puppy om op te voeden.

Bjorn, ouwe jankerd. Dat gedram over de deur openhouden.
Marcella heeft de deur dichtgetrapt. Eindelijk.
Bjorn had het niet verwacht. Hoe dan.

Bram blijkt Eva flink afgezeken te hebben. En dan ontkennen, alsof ze dat verzint :')
"Ik hoop dat je er veel van hebt geleerd in ieder geval". Raar toontje. Doet ie 't gewoon nog een keer.

Olof. Die gast kan elke seconde omslaan.
Femke had gewoon weg moeten gaan. Die lacht inmiddels ook maar een beetje om die kneus. Misschien hoopt ze ook op een functie in de media. Real Housewives of Schubbekutteveen ofzo. Had beter meteen eerlijk kunnen zijn want ze weet al tijden dat het niks wordt. Nu zit ze voor Jan lul dagen extra met die gast.

Dat domme lachspelletje :{w

Stefan is wel een sneutje. Piepende bandjes weg. "Ik word keihard genaaid". Uhm nee niet, dat was juist Dennis' probleem. Lachen hoe die Dennis wegging. Je hoeft me ook niet meer te bellen _O-
Haters everywhere but I don't really care.
pi_217505170
Ik vond het vooral heel raar dat Eva daar nu pas mee komt. Zij was toch zo communicatief volgens zichzelf?

Anderzijds: als ze er eerder mee was gekomen zou ze door de experts in zo'n Femke en Olof situatie zijn gedrukt. Want het mag niet klaar zijn na zo'n incident, je moet blijven proberen en blijven vechten. Als je daar gewoon geen trek in hebt ben jij gelijk de schuldige.
pi_217505240
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 01:53 schreef W00fer het volgende:
[...]

Waarom grepen de experts niet in?

[...]
Nou inderdaad! Anderzijds denk ik ook niet dat het nut zou hebben, want ik denk dat, begrijpelijk, Stefan daar op dat moment echt geen trek in had gehad.

Iemand die in de avond nog iets heel anders zegt en vervolgens als een blad aan de boom draait is gewoon wat hij per definitie niet wil.

Maar ik denk wel dat ze nog met Dennis hadden kunnen praten, want ik vermoed dat het bij hem vooral een soort overprikkeling van dat weekend is waardoor hij er gevoelsmatig plotseling anders in denkt te staan. En hij kan dan niet gewoon op zijn minst nog een nachtje slapen blijkbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')