Dit. Maar dat heb ik met Eva ook.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:01 schreef Magica het volgende:
Erger me dood aan Marcella. Elke keer Björn vragen waarom doe je dit of dat nu pas. Zelf doet ze ook helemaal NIKS
Volgens mij zei Eva wel een keer dat ze het Bram ook gunde, maar wel minder vaak dan dat ze het zichzelf guntquote:Op woensdag 30 april 2025 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit. Maar dat heb ik met Eva ook.
Die Eva klaagde na t diner ook steen en been dat de anderen het wel hadden en dat ze het zo sneu vond voor zichzelf dat zij het niet had. Janken janken want ze gunde het zichzelf zo. Echt geen ENKEL woord dat ze t ook vervelend vond voor Bram. Alleen maar zij zij zij.
En Marcella ook. Voelt t niet, voelt geen diepgang, niks. Maar ik zie NUL moeite van hara kant. "Ja ik voel het niet, dus....".
Vind ik ook denk dat deze 2 koppels misschien wel getrouwd blijven.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Mariska en Peter echt de leukste samen.
Hoop dat die t doorstaan.
En daarna Svea an Joey, lekker ongecompliceerd (nog).
Moest erg lachen om de boombox op het balkon
Mariska en Peter zijn echt heel leuk samen.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:05 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Vind ik ook denk dat deze 2 koppels misschien wel getrouwd blijven.
En ik had het wel te doen met Stefan ik vind dat zo"n lieve jongen, Dennis verpest het komt ook niet meer goed.
Maar de reden waarom Dennis boos was is niet terecht, stefan mag best 2 uur in die hottub zitten, en dat zelfde geldt voir Olof dat zijn moeilijke mensen en snel jaloers.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:00 schreef Spablauw214 het volgende:
Dennis heeft waarschijnlijk gewoon een hoog libido en kan nergens heen met zijn hitsigheid. Hij lijkt er ook een wat lossere seksuele moraal op na te houden dan Stefan, die serieuzer is.
Stefan heeft het recht om hierin zijn eigen tempo te bepalen en hoeft zich niet onder druk te laten zetten. Maar dat het bij Dennis een keer gaat schuren begrijp ik ergens nog wel.
Marcella is alleen maar aan het zeiken. Niks is goedquote:Op woensdag 30 april 2025 14:01 schreef Magica het volgende:
Erger me dood aan Marcella. Elke keer Björn vragen waarom doe je dit of dat nu pas. Zelf doet ze ook helemaal NIKS
Die kleding was gewoon product placement marketing van OFM. Op het koppelsweekend komt dat koffertje duidelijk in beeld. Alle mannen van MAFS hebben hun gesponsorde pak op hun Insta gezet of moeten zetten.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:24 schreef matthijst het volgende:
Olaf met z'n stabdaardblabla. "We moeten weer de diepte in". "Plezier zoals op de huwelijksreis". Welk plezier 😀
Hij wil de nieuwe Gaston worden. Aap uit de mouw.
Mooi met die Jacuzzi. Dat gejank van Olof en Dennis. Wat een kleuters. Bezitterig ventje die Olof. Freaky.
Femke in 10 jaar niet zoveel gehuild als in 2 weken. Waarom zit je er dan nog.
Gio met dat sneue hesje dat Hilke voor 'm uitgezocht heeft. Sjongejonge.
Ze doet alsof ze zelf bij de Vogue werkt. Dat boerinnetje.
Met die kleding ook. Tis net z'n moeder met d'r "dreft op een hoekje van de theedoek".
Vind die Eva wel geinig. Net als Marcella. Die hebben gewoon 2 gasten waar ze niet op vallen gekregen. Wat moet je daar nou mee.
Wel supervaag dat ze zit te janken. Er is geen aantrekkingskracht. Waarom moet hij dan moeite doen voor je?
Mariska en Peter. Net een tweeling. Passen wel goed bij elkaar.
Svea en Joey. Geinig. Wel vaag. Vrij rap seks maar "nog op zoek naar die spark".
Bjorn gaat de deur intrappen. Kan beter aan een dood paard gaan trekken. Het gaat niks worden. Nooit.
Die experts met die suffe oefeningen. Dr zijn 3 koppels die wat lijken te worden en dat is al vanaf het begin. Al die suffe trainingen halen niks uit voor die "ik voel het niet" koppels.
In de praktijk is het koppelsweekend als ze elkaar net 2 weken kennen hé.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:51 schreef freaky40 het volgende:
Wat een aflevering, het leek bij het gesprek met Carlo in het begin van de aflevering of iedereen na een jaar weer bij elkaar waren en alle koppels ook nog steeds bij elkaar zijn....niets blijkt minder waar want al snel er na kwam de drama. Ik vond het niet eens zo gek dat Femke even de jacuzzi in ging en Stefan ook. Dat gebeurde in de vorige seizoenen ook tijdens koppelsweekenden waarin er ook wat geventileerd werd buiten hun partner om. Er werd een heel ding van gemaakt, misschien aangezet door productie om een beetje TV te maken.
Hinke is een naar kind. Die staat of zit er altijd bij met en kijkt op zo'n manier van 'wat zal ik hier weer eens van vinden', echt een gigantische Karen dat kind en totaal geen partij voor Gio wat qua IQ wel een klein kind lijkt. Wordt totaal platgewalst door haar. Echt een slechte match. De enige 2 stellen die ik nog wel bij elkaar zie (of er moeten nog plottwisten komen gedurende dit seizoen), zijn Peter/Mariska en Joey/Svea.
Marcella en Bjorn liggen op totaal andere golflengtes hij snapt haar afhoudende lichaamstaal totaal niet. En hij denkt dat het nog allemaal goed gaat komen, not.
Morgen hangen er ook weer donderwolken boven het koppelsweekend-pand. Alles lijkt te gaan klappen als een soort domino-effect. Sensa!
Mwah ergens snap ik Dennis wel dat hij ook wat aandacht wil maar het komt bezitterig over.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:20 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Maar de reden waarom Dennis boos was is niet terecht, stefan mag best 2 uur in die hottub zitten, en dat zelfde geldt voir Olof dat zijn moeilijke mensen en snel jaloers.
Dat hele hottub-incident heb ik verder nog niet gezien ik baseer me op alles tot aan het koppelsdiner.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:20 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Maar de reden waarom Dennis boos was is niet terecht, stefan mag best 2 uur in die hottub zitten, en dat zelfde geldt voir Olof dat zijn moeilijke mensen en snel jaloers.
Het was logisch geweest als ze vooraf hadden afgesproken dat ze alleen aandacht aan elkaar zouden geven, maar dat was niet zo en het ging om fucking 2,5 uur. Come on! Dennis heeft zich gewoon laten leiden door z’n macho vriend Olof (waarmee hij flink zat te roddelen over Femke) én door zijn eigen jaloerse ego. En trok dat ook door tijdens die workshop waarbij hij Stefan gewoon te kakken zette. Heel onvolwassen en heel naar.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:16 schreef W00fer het volgende:
[..]
Mwah ergens snap ik Dennis wel dat hij ook wat aandacht wil maar het komt bezitterig over.
En tegelijkertijd wil ze wel dat hij moeite doet, initiatief neemt… als hij dat zou doen zou ze het weer opdringerig vinden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit. Maar dat heb ik met Eva ook.
Die Eva klaagde na t diner ook steen en been dat de anderen het wel hadden en dat ze het zo sneu vond voor zichzelf dat zij het niet had. Janken janken want ze gunde het zichzelf zo. Echt geen ENKEL woord dat ze t ook vervelend vond voor Bram. Alleen maar zij zij zij.
En Marcella ook. Voelt t niet, voelt geen diepgang, niks. Maar ik zie NUL moeite van hara kant. "Ja ik voel het niet, dus....".
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Nou inderdaad! Anderzijds denk ik ook niet dat het nut zou hebben, want ik denk dat, begrijpelijk, Stefan daar op dat moment echt geen trek in had gehad.quote:Op donderdag 1 mei 2025 01:53 schreef W00fer het volgende:
[...]
Waarom grepen de experts niet in?
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |