God dit doet me weer denken aan de geschiedenislessen op de middelbare school.. Op maandagochtend, 8:30, gordijnen dicht en dia's over leemhuisjes moeten bekijken. En dan werd de leraar boos als je in slaap vielquote:
esssssssssssie, esssssssssie, esssssssssssssssie de bostijgerinquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar oke. Is dat iets wat je interessant zou vinden om te doen?
Ja, heb de spullen er ook voor staan. Maar op het moment niet echt de puf om dat proces uit te vogelenquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar oke. Is dat iets wat je interessant zou vinden om te doen?
Etto Amaretto Kroketto!quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
esssssssssssie, esssssssssie, esssssssssssssssie de bostijgerin
Ik heb een 3D filmcamera.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
Zijn van die 3D dia's zoals van een viewmaster dia 2.0?
Kun je dat dan dib's noemen?
Ik ga Vlinder opbakken als kroket en opvreten RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWRquote:
Cool! Ik heb dib's op de eerste picsquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een 3D filmcamera.
Dit is allemaal al onderdeel van het plan. Pak het waarschijnlijk in de zomervakantie weer op.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ga Vlinder opbakken als kroket en opvreten RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWR
![]()
![]()
![]()
![]()
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Denk dat vlinder niet de gek is in dezequote:Op dinsdag 15 april 2025 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
(Vlinder zegt dat ik normaal moet doen, gek...)
Etto ging kroketten bakkenquote:
Houd zoveel van dat mens... word er leip van somsquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat vlinder niet de gek is in deze
Whehe.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cool! Ik heb dib's op de eerste pics
In de zomer?quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:39 schreef essnhills het volgende:
Ga je dan mooie herfstgezichten 3D'en?
hier is het sowieso kokend heetquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
zonder eten naar bed of zal ik nog wat gaan koken
Mja, mensen van buiten het specifieke wereldje reageren altijd een beetje vaag op hobby'squote:Op dinsdag 15 april 2025 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe.
Ik kwam hier niet mee aanzetten om aandacht voor m'n hobby te bedelen hoor.
Ik moest om een hele andere reden ineens terugdenken aan een paar keer waarbij het me opviel hoe verschillend de reactie waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |