Bierquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon naar Thailand gaan, daar kost seks evenveel als een biertje in Nederland.
Misschien is dat het probleemquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met fotografie heb je wel negatieven
Heb je vaak wel een "speciaalbiertje" daar.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon naar Thailand gaan, daar kost seks evenveel als een biertje in Nederland.
Omgekeerde fotografie. Klinkt ingewikkeld, dus echt iets voor @DeZwabberquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien is dat het probleemJe moet met positieven gaan werken Zwab.
quote:
is het ookquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Seks en bier vind ik ook echt een poepcombinatie.
wanneer heb jij voor het laatst seks gehad?quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Seks en bier vind ik ook echt een poepcombinatie.
Sowieso doe ik het voor mezelf. Als populariteit een doel was had ik wel andere hobbies gekozen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat is bij de meeste hobby's zo hoor
[..]
Een hobby hoeft toch nergens goed voor te zijn, als jij er maar plezier in hebt.
Je maakt iets negatiefs van iets heel normaals.
Is het omdat het snel te technisch wordt?quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sowieso doe ik het voor mezelf. Als populariteit een doel was had ik wel andere hobbies gekozen.![]()
Maar daar ging het me niet zo om. Het ging me specifiek om dat ik het ook in een groep merkte waarbij iedereen lekker crea z'n eigen ding deed, maar dat foto's toch een soort van in het verdomhoekje zaten.
Ik laat zelden nog iemand mijn foto's zien eigenlijk. In september vroeg er iemand eens een keer naar, en toen kon ik niet eens wat laten zien, omdat ik eigenlijk al tijden niet meer de moeite deed om ze op m'n telefoon op te slaan.
Kun je er misschien wel een mee naar huis nemen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:23 schreef Karzai het volgende:
voor een ticket naar thailand kan je twintig keer een hoertje neuken in amsterdam
Dat kan ik allemaal wel begrijpen. Nee, het viel me echt op dat fotografie anders ontvangen werd dan bijvoorbeeld iemand die tekent en werk deelt.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het omdat het snel te technisch wordt?
nee ik houd het liever puur en zuiverquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je er misschien wel een mee naar huis nemen.
Oud-collega was ineens vader na een tripje door Azie. Je moet ook wel beetje uitkijken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee ik houd het liever puur en zuiver
Dat heet een dia.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omgekeerde fotografie. Klinkt ingewikkeld, dus echt iets voor @:dezwabber
krijg je gelijk de hele familie erbij en je kan het hele dorp sponsorenquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oud-collega was ineens vader na een tripje door Azie. Je moet ook wel beetje uitkijken.
Oh, diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |