quote:
SPOILER: flauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]SPOILER: flauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Echt he?quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is gewoon Algemeen Beschaafd Foqueville's voor 'klaar met werk voor vandaag zijn' hoor
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We moeten er ooit aan komen.
Aan het broekie?quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We moeten er ooit aan komen.
Uh huhquote:Op dinsdag 15 april 2025 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is gewoon Algemeen Beschaafd Foqueville's voor 'klaar met werk voor vandaag zijn' hoor
Mooi op weg.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik zelf ben al 44
Kanquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:54 schreef Karzai het volgende:
ik moet nog koken maar denk dat ik een pizza ga halen
Gaan danquote:
JIJ...quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:04 schreef Ama het volgende:
Goede aflevering wel weer.
Bekijk deze YouTube-video
mja hij is wel extreem linksquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tim Hofman kan verder mijn reet kussen.
Hypocriete charlatan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |