Minderjarigen die elkander neersteken???quote:Minderjarige gewond bij steekpartij in Alkmaar, minderjarige aangehouden
Een minderjarig persoon is dinsdagmiddag gewond geraakt bij een geweldsincident in het park achter de Valkenierstraat in Alkmaar. Een woordvoerder van de politie laat weten dat er een eveneens minderjarig persoon is aangehouden.
Met een speurhond wordt gezocht naar het mogelijke steekwapen. De directe omgeving van park Rekerhout is afgezet voor het politieonderzoek.
Het slachtoffer is met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Een traumahelikopter landde om een arts te brengen.
Mogelijk was er een conflict tussen het slachtoffer en de dader. Er is gezocht met een drone en een politiehelikopter.
Op 19 maart vond in dezelfde straat een zware mishandeling plaats, waarvan de video viral ging. Het is nog te vroeg om te zeggen of er een verband is met de steekpartij op vrijdag. „We zijn eerst dit geweldsincident aan het onderzoeken. Het is daarom nog niet aan de orde om een verband te zoeken met de mishandeling.”
Gewaagde aanname.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:16 schreef Mikeytt het volgende:
Mogelijk was er een conflict tussen het slachtoffer en de dader.
Huishoudens waarin messen aanwezig zijn!quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:29 schreef Cupfighter het volgende:
Minderjarigen met messen
Vraag me dan als eerste af hoe die minderjarigen zijn opgevoed/opgegroeid
Die hebben geen opvoeding gehad.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:29 schreef Cupfighter het volgende:
Minderjarigen met messen
Ik denk dat je gelijk hebt, ik heb als minderjarige geen seconde erover nagedacht een mes mee te naar buiten, kwestie van opvoedingquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die hebben geen opvoeding gehad.
Toen ze baby en kleuter waren tot het bot toe verwend en vervolgens is er geen land meer mee te bezeilen.
Die bepalen met 12 jaar zelf wel waar en wanneer ze naar huis komen en of ze überhaupt naar school gaan.
Ik ging elke zaterdag met een dolk aan mijn riem naar scouting, net als al mijn vriendjes. Alleen was dat een gereedschap en geen wapen. De gebruikelijke ruzies en vechtpartijtjes kwamen wel voor natuurlijk maar daar is nooit en te nimmer een mes aan te pas gekomen op welke manier dan ook.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, ik heb als minderjarige geen seconde erover nagedacht een mes mee te naar buiten, kwestie van opvoeding
Behalve als het een nut had. Wij hadden altijd een zakmes omdat je het toch nodig had voor scouting, en takken snijden in het bos.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, ik heb als minderjarige geen seconde erover nagedacht een mes mee te naar buiten, kwestie van opvoeding
Wij gingen landjepik spelen met een mesje uit de keukenla. Dat kon toen gewoon.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:00 schreef 215 het volgende:
[..]
Ik ging elke zaterdag met een dolk aan mijn riem naar scouting, net als al mijn vriendjes. Alleen was dat een gereedschap en geen wapen. De gebruikelijke ruzies en vechtpartijtjes kwamen wel voor natuurlijk maar daar is nooit en te nimmer een mes aan te pas gekomen op welke manier dan ook.
Lang leve de jaren zeventig. Dit kan je nu niet meer zo voorstellen.
Eten met mes, en vorkquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:29 schreef Cupfighter het volgende:
Minderjarigen met messen
Juist kinderen, vooral op die leeftijd zijn vaak nog impulsief en hebben minder controle over hun emoties. Een conflict kan snel escaleren en bovendien omgeving, opvoeding en groepsdruk spelen ook een grote rol.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:16 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.noordhollands(...)update/57285855.html
[..]
Minderjarigen die elkander neersteken???
Snap echt nooit hoe je een conflict zo ver kan laten komen, zeker niet als fucking kind!!
Wat een tenenkrommend interview zegquote:Op dinsdag 15 april 2025 18:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Lekker aan 't netflixen. 🍿🍺
[ x ]
https://x.com/addicted2newz/status/1910281285798396237
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |