Gelachen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:46 schreef Urquhart het volgende:
Zou het erg leuk vinden als GAE wint
Maar ik verwacht eerder GAE dat stijf van de spanning staat, en AZ dat vrij zakelijk met 2-0 wint.
Ik ook, bekerfinaletje lekker man. Veel leuker met dit soort clubs als topclub tegen een mindere club.quote:
Prima toch. Beter dan een zoveelste herhaling van een waardeloze documentaire over een willekeurige speler.quote:Op maandag 21 april 2025 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ESPN begint er al om 16:00 uur aan. (lol)
Dat is toch niet zo gek? Twee clubs die dit zien als absolute hoofdprijs en wedstrijd van het jaar. Snap dat supporters van Ajax en PSV misschien niet per se hierom staan te springen, maar ook andere clubs hebben supporters.quote:Op maandag 21 april 2025 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ESPN begint er al om 16:00 uur aan. (lol)
Leuk affiche. In feite twee gelijkwaardige ploegen. Clubs met een mooie historie en met leuk aanvallend voetbal momenteel.quote:Op maandag 21 april 2025 13:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hup GAE.
Dit zijn de dagen waarop voetbal op zijn mooist kan zijn.
Ik ben juist groot fan van lange voorbeschouwingen en vind dit een ontzettend interessante pot. Veel plezier vandaag!quote:Op maandag 21 april 2025 12:55 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek? Twee clubs die dit zien als absolute hoofdprijs en wedstrijd van het jaar. Snap dat supporters van Ajax en PSV misschien niet per se hierom staan te springen, maar ook andere clubs hebben supporters.
Kan mij een ingehaalde gestaakte wedstrijd herinneren met nog 10 minuten te spelen of zo met een voorbeschouwing van ruim een uur. Dat was fantastisch.quote:Op maandag 21 april 2025 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben juist groot fan van lange voorbeschouwingen en vind dit een ontzettend interessante pot. Veel plezier vandaag!
Daar kan ik enorm van genieten ja.quote:Op maandag 21 april 2025 13:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kan mij een ingehaalde gestaakte wedstrijd herinneren met nog 10 minuten te spelen of zo met een voorbeschouwing van ruim een uur. Dat was fantastisch.
Heeft Kluivert een nieuwe baan?quote:Op maandag 21 april 2025 15:21 schreef Zipportal het volgende:
Vijf gewonden bij botsing tussen twee bussen met AZ-fans in Wijkertunnel
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)fans-in-wijkertunnel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |