Je was okayquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Stormen jongens en meisjes.
IS DA ZO???? DAN ZAL IK ER ES EFFETJESS..... feliciterenquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:02 schreef LTVDK het volgende:
In Japan is het al wel morgen, oftewel ons balgeval is jarig![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd @:bitterbal
[ afbeelding ]
Zie de stormschade al voor mij...quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Stormen jongens en meisjes.
That's the spiritquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het straks echt lelijk gaat regenen dan ga ik gewoon daar naar zitten kijken
Gefelicibal! おめでとうquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:02 schreef LTVDK het volgende:
In Japan is het al wel morgen, oftewel ons balgeval is jarig![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd @:bitterbal
[ afbeelding ]
Ik ook niet hoor. Ofjah als het zo uit komt eet ik het wel, maar ik ga het niet opzoeken of zo.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:17 schreef Ama het volgende:
Ik heb soms wel het gevoel dat ik echt een van de weinige mensen ben die geen sushi eet.
Ik ook niet hoor, want ik vind vis over het algemeen het meest ranzigste voer wat er isquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:17 schreef Ama het volgende:
Ik heb soms wel het gevoel dat ik echt een van de weinige mensen ben die geen sushi eet.
Dit is wel een hele sterke mening over visquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, want ik vind vis over het algemeen het meest ranzigste voer wat er is
Mnom mnom. Mag je me wel in de nacht voor wakker maken. Wel met sojasaus erbijquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:10 schreef kwiwi het volgende:
Gefeliciteerd @:bitterbal![]()
![]()
Sushi voor iedereen!
[ afbeelding ]
Mij ookquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mnom mnom. Mag je me wel in de nacht voor wakker maken. Wel met sojasaus erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |