abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 april 2025 @ 11:23:00 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217374729
En met AI zal dat alleen maar meer worden
Allemaal ziek of een tekort en niemand doet iets om gezond te gaan leven
https://www.ad.nl/gezond/(...)utm_campaign=stdc_ad

quote:
Raad voor Volksgezondheid waarschuwt: ‘Nederland op weg naar een zieke samenleving door overdiagnostiek’
Door een ‘explosie’ aan screenings, tests en diagnoses maakt Nederland zichzelf ziek.
Daarvoor waarschuwt de Raad voor Volksgezondheid & Samenleving in een hard rapport over de keerzijde van de eindeloze mogelijkheden in de zorg.
De ontwikkeling wordt niet zelden aangejaagd door commerciële belangen en influencers. ,
,Straks staat iedereen als ziek of bijna ziek te boek.’’

Scans, bloedonderzoeken, echo’s, zelftests, bevolkingsonderzoeken, ‘total body scans’.
De rij met tests en screenings om een diagnose te kunnen stellen, wordt snel langer.
Technisch is er steeds meer mogelijk om uit te zoeken of iemand iets onder de leden heeft.

Daar maken patiënten én artsen gretig gebruik van, constateert de Raad voor Volksgezondheid & Samenleving in een uitgebreid rapport dat dinsdag verschijnt.
Wie de grafiek van het aantal MRI-scans sinds 1990 bekijkt, ziet bijvoorbeeld een steil stijgende curve.
De raad noemt dat een voorbeeld van diagnose-expansie.

Dat we met zijn allen fors meer testen en onderzoeken heeft een keerzijde, waarschuwt voorzitter Jet Bussemaker. ,
,Als we niet uitkijken, zijn we straks juist allemaal ziek.”
Immers, hoe meer we testen, hoe meer problemen er worden gevonden.
Zelfs als mensen niet eens klachten ervaren. ,,
Niemand is 100 procent gezond. Op een scan is, als je goed zoekt, altijd iets te vinden”, aldus Bussemaker.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217374777
De overheid heeft juist alle belang bij preventie. We moeten 95 worden en vanaf ons 80e uit het raam staren terwijl we maandelijks belasting afdragen. Als ze dan toch niet willen dat mensen ziek zijn kunnen ze misschien ook stoppen met bevolkingsonderzoeken. Als je het niet weet is het er ook niet volgens de redenering van Bussemaker. Knap ook dat ze weet dat op een scan altijd iets te vinden is. Dat is het principe van een scan. Ze bedoelt waarschijnlijk een maligniteit. Die zijn lang niet altijd te vinden op een scan omdat ze er simpelweg niet zijn. Daarom gaat ook maar een deel van het onderzochte cohort bij het bevolkingsonderzoek door voor vervolgonderzoek.
pi_217374802
Het staat mensen overigens gewoon vrij om te kiezen voor iets als Prescan of niet. Dat betaal je zelf. Misschien komt het haar kraam niet te pas, maar de overheid stuurt niet alleen wat we tot ons nemen (onzinnige voedingslabels, accijnzen), maar ook in hoeverre we onze gezondheid monitoren. Die diagnosetoename zou niet toevalligerwijs kunnen correlleren met de hoeveelheid dogmatisch gezondheidsgedram vanuit de overheid sinds die tijd.
pi_217374812
Nederland heeft een uitgesproken slachtoffer cultuur, iedereen heeft zich ondertussen aangewend om zich op 1/of andere manier als slachtoffer te profileren, omdat als je dat hier niet doet, je er extreem bekaaid vanaf komt. Deze cultus is de grootste kwetsbaarheid van dit land mijnsinziens en zelfdestructief als men er geen paal en perk aan stelt. De discussie is niet nieuw, in de 90er jaren waren wij nog de 'zieke man' van europa.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  dinsdag 15 april 2025 @ 11:37:42 #5
323876 michaelmoore
pi_217374829
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 11:29 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
De overheid heeft juist alle belang bij preventie. We moeten 95 worden en vanaf ons 80e uit het raam staren terwijl we maandelijks belasting afdragen.
Als ze dan toch niet willen dat mensen ziek zijn kunnen ze misschien ook stoppen met bevolkingsonderzoeken.
Als je het niet weet is het er ook niet volgens de redenering van Bussemaker.
Knap ook dat ze weet dat op een scan altijd iets te vinden is. Dat is het principe van een scan. Ze bedoelt waarschijnlijk een maligniteit.

Die zijn lang niet altijd te vinden op een scan omdat ze er simpelweg niet zijn.
Daarom gaat ook maar een deel van het onderzochte cohort bij het bevolkingsonderzoek door voor vervolgonderzoek.
nou met die faeces onderzoeken die je als oudere doet, daar is altijd wel iets te vinden, kan zijn dat het preventief nuttig is maar als je zoekt dan ga je vinden ook

en bij iedere loop probleem dan krijg je een nieuwe knie of nieuwe heup , vroeger werd zo iemand op een bankje voor het huis gezet tot ze er van af viel , en dat blijft maar doorgaan , net als een auto die eigenlijk naar de sloop moet en afgekeurd zou moeten worden .

hart ritme controles , ja er is altijd wel een ritme dat niet helemaal jofel is

Dat bedoelt ze, je bent niet ziek maar je wordt ziek verklaard
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 15 april 2025 @ 11:40:01 #6
323876 michaelmoore
pi_217374853
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 11:33 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Het staat mensen overigens gewoon vrij om te kiezen voor iets als Prescan of niet. Dat betaal je zelf.
ieder groot bedrijf en zeker de overheid bied al de mogelijkheid om scans en reguliere controles te doen op hart en organen een keer per jaar onder werktijd
pi_217374865
Die total body scans zijn echt de grootste onzin ooit. En je vind altijd wel wat.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217374874
Kan de zorg allemaal niet aan he.
pi_217374875
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 11:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nou met die faeces onderzoeken die je als oudere doet, daar is altijd wel iets te vinden, kan zijn dat het preventief nuttig is maar als je zoekt dan ga je vinden ook

en bij iedere loop probleem dan krijg je een nieuwe knie of nieuwe heup , vroeger werd zo iemand op een bankje voor het huis gezet tot ze er van af viel , en dat blijft maar doorgaan , net als een auto die eigenlijk naar de sloop moet en afgekeurd zou moeten worden .

Dat bedoelt ze, je bent niet ziek maar je wordt ziek verklaard
Dat is niet waar. Slechts 4.8% van de deelnemende groep is doorverwezen voor een coloscopie. (zie https://www.vzinfo.nl/bevolkingsonderzoek/darmkanker ).

Daarbij worden mensen inderdaad ouder en krijgen ze dus meer gebreken, daar heb je gelijk in. Daar heeft de overheid echter zelf op gestuurd en begroot via postbus51 spotjes en allerhande belastingen op ongezond leven. Dan moeten ze nu niet bij monde van Bussemaker verbaasd gaan doen over het resultaat.
pi_217374878
Wat een raar artikel. Hoe meer wij testen - hoe meer we zullen tegenkomen. ja, dat is nogal evident. Maar en dan?

Als we gewoon helemaal niet testen, zijn er geen gezondheidsproblemen.
  dinsdag 15 april 2025 @ 11:44:39 #11
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_217374886
Daarom gewoon nooit naar de dokter gaan, dan kun je ook nooit ziek worden.
  dinsdag 15 april 2025 @ 11:47:32 #12
323876 michaelmoore
pi_217374898
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 april 2025 11:44 schreef Twiitch het volgende:
ja zo ging men daar vroeger mee om , dan was iemand opeens dood en gene mens wist hoe of wat

dat ie al jaren een lekke hartklep had dat wist geen mens
pi_217374905
tis wel zo dat het lijkt of dat de griepgolf het hele jaar door loopt.
pi_217374913
it's ok to be ziek
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_217374949
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 11:47 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ja zo ging men daar vroeger mee om , dan was iemand opeens dood en gene mens wist hoe of wat

dat ie al jaren een lekke hartklep had dat wist geen mens
Dat gebeurd nog steeds hoor.
pi_217374958
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 11:42 schreef theunderdog het volgende:
Wat een raar artikel. Hoe meer wij testen - hoe meer we zullen tegenkomen. ja, dat is nogal evident. Maar en dan?
Onnodig behandelen en geld verdienen. En in een klein deel gewoon goed behandelen, maar die had je zonder die testen ook wel gevonden.
  dinsdag 15 april 2025 @ 11:58:45 #17
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217374967
Iedereen ziek.
Iedereen een pilletje.
Iedereen een melkkoe voor bigpharma.
Paradijs voor megawinsten aandeelhouders.

Mooi land man.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 15 april 2025 @ 12:02:18 #18
323876 michaelmoore
pi_217374989
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 11:58 schreef Red_85 het volgende:
Iedereen ziek.
Iedereen een pilletje.

Mooi land man.
en bakken met pillen

op de datum dat ze bijna op zouden moeten zijn , dan krijg je al een code om een nieuwe lading uit de automaat te trekken , haal je ze niet op dan worden ze toch in rekening gebracht

ook al zijn ze nog lang niet op

en op je medicatie lijst blijft alles staan ook al slik je al maanden niks meer
  dinsdag 15 april 2025 @ 12:05:24 #19
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217375007
quote:
Ik val ze iig niet vaker lastig dan nodig, ze hebben het al druk genoeg. Wel ligt er thuis het een en ander aan meetspul (bloeddrukmeter, cholesterolmeter, stethoscoop en meer), om wat basisdingen zelf te kunnen monitoren.

Incidentele afwijkingen zijn altijd mogelijk, maar bij structurele afwijkingen kan ik alsnog contact opnemen met de huisarts.

M'n medische dossier is aardig gevuld (zeg ik heel eufemistisch), dus wat dat betreft lijkt het monitoren van dingen als bloeddruk en hartritme me sowieso verstandig.

[ Bericht 2% gewijzigd door Eightyone op 16-04-2025 07:15:36 ]
pi_217375139
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 11:58 schreef Red_85 het volgende:
Iedereen ziek.
Iedereen een pilletje.

Mooi land man.
Ik sta er inderdaad van te kijken wat mensen per dag aan pillen wegkauwen. Waarvan de helft is tegen bijwerkingen van hun andere medicatie.
  dinsdag 15 april 2025 @ 12:38:37 #21
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217375191
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 12:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik sta er inderdaad van te kijken wat mensen per dag aan pillen wegkauwen. Waarvan de helft is tegen bijwerkingen van hun andere medicatie.
Ook een businessplan. Bijwerkingen produceren en daarna pillen maken tegen die bijwerking.

Wie zegt dat het niet express is. Bigpharma is al ziek in hun hoofd en als wij het kunnen bedenken hier in 5 minuten, hoe kan een kantoorgebouw vol FTE'ers dat niet bedenken..
1947-2016
  dinsdag 15 april 2025 @ 13:17:14 #22
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217375578
Gewoon de juiste medicatie gebruiken en lak hebben aan die betweterige debielen waar je verder toch niets mee van doen wil hebben.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 13:30:12 #23
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_217375720
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 11:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Als ze inderdaad hun best zouden doen om iets te vinden. Maar het enige dat ze doen is controleren of er bloed in zit. Zo nee (en dat is voor >90% van de deelnemers aan het onderzoek het geval), niets aan de hand, zo ja, dan naar de huisarts voor verder onderzoek.

[quote]
[/'quote]
En daarom doen ze er ook alleen wat aan als er echt een probleem is. Want een serieuze hartritme-stoornis heeft echt grote invloed op je leven.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_217375797
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 11:57 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Onnodig behandelen en geld verdienen. En in een klein deel gewoon goed behandelen, maar die had je zonder die testen ook wel gevonden.
Het is toch goed als we alles kunnen behandelen?
pi_217375912
quote:
Man lives forever using this one WEIRD TRICK! Doctors HATE him!
pi_217375921
Zweden stopt met officiële diagnose burn-out: ‘De huidige aanpak helpt mensen niet verder’

https://www.metronieuws.n(...)A9n%20lijn%20trekken.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
  dinsdag 15 april 2025 @ 14:08:20 #27
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217376003
Volgens mij valt het allemaal wel mee. Voordat je een onderzoek hebt moet je hemel en aarde bewegen om op een wachtlijst te komen voor over 8 maanden.

In Australie bel je vandaag en lig je vrijdag onder de ct scan.
  dinsdag 15 april 2025 @ 14:32:06 #28
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217376133
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 14:08 schreef RamboDirk het volgende:
Volgens mij valt het allemaal wel mee. Voordat je een onderzoek hebt moet je hemel en aarde bewegen om op een wachtlijst te komen voor over 8 maanden.

In Australie bel je vandaag en lig je vrijdag onder de ct scan.
Eigen ervaringen wisselen.

Wat jaren terug gebeurde er pas vier maanden nadat ik voor het eerst aan de bel trok (daarna nog meerdere keren gedaan) iets, toen ik inmiddels bijna non-stop kotsend boven een emmer hing en niks meer kon eten. Na een belletje naar de huisartsenpost bij het ziekenhuis, ergens in de avond, na bij de huisarts opnieuw te zijn weggestuurd - want ik stelde me zogenaamd aan. Directe ziekenhuisopname, te snelle schildklier.

Maar bij de 'grote K' werd de machine razendsnel in gang gezet, na het eerste contact met de huisarts.

[ Bericht 3% gewijzigd door Eightyone op 15-04-2025 16:21:10 ]
pi_217376143
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 11:42 schreef theunderdog het volgende:

Als we gewoon helemaal niet testen, zijn er geen gezondheidsproblemen.
Zoals Baudet ooit zei tijdens de pandemie "hoe meer we gaan testen, hoe meer corona we hebben!"

Overigens ben ik sterk van mening dat de toegenomen testen en klachten meer komen door de druk op alledaagse mensen met werk, financieen, prestatie, sociale druk en online gebeuren.
Twiddel
pi_217376237
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 11:41 schreef Discombobulate het volgende:
Die total body scans zijn echt de grootste onzin ooit. En je vind altijd wel wat.
Big Pharma vindt het geen onzin.
pi_217376320
Wat ik van allerlei expat collega’s hoor, uit bijvoorbeeld Azië of Zuid-Amerika is dat daar veel meer word gedaan aan preventie. Mensen krijgen daar veel vaker een scan of bloedonderzoek. Uiteraard is het financieren daarvan weer wat anders geregeld. Maar voor mijn gevoel loopt Nederland hierin juist erg achter. Net als bij vaccinaties (denk aan de vaccinatie tegen longontsteking die hier pas sinds kort wordt gegeven en in andere Europese landen al veel langer).
pi_217376339
Ik drink elke dag een glas Adrenochroom en heb nooit ergens last van!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217376381
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 14:55 schreef Ed1234 het volgende:
Wat ik van allerlei expat collega’s hoor, uit bijvoorbeeld Azië of Zuid-Amerika is dat daar veel meer word gedaan aan preventie. Mensen krijgen daar veel vaker een scan of bloedonderzoek. Uiteraard is het financieren daarvan weer wat anders geregeld. Maar voor mijn gevoel loopt Nederland hierin juist erg achter. Net als bij vaccinaties (denk aan de vaccinatie tegen longontsteking die hier pas sinds kort wordt gegeven en in andere Europese landen al veel langer).
In Portugal is het hetzelfde, ze doen liever een paar testen dan wachten tot er iets echt fout gaat. Ik heb nog nooit zoveel bloed laten prikken in de vijf jaar dat ik hier woon als in de jaren ervoor in Nederland.
  Forum Admin dinsdag 15 april 2025 @ 15:03:30 #34
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217376382
Ik geloof meteen dat er te veel en te snel ergens een label op wordt geplakt. Waar ik me meer zorgen over maak is de vervuiling die vandaag de dag overal terug is te vinden. Nederland is een grote vuilnisbelt aan het worden en daar worden mensen ook ziek van.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 15 april 2025 @ 15:07:04 #35
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217376411
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 15:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik geloof meteen dat er te veel en te snel ergens een label op wordt geplakt. Waar ik me meer zorgen over maak is de vervuiling die vandaag de dag overal terug is te vinden. Nederland is een grote vuilnisbelt aan het worden en daar worden mensen ook ziek van.
'Goed voor de weerstand' kent z'n grenzen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 april 2025 @ 15:07:04 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_217376412
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 12:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik heb een baxter en slik dagelijks 17 pillen. Ik ben hartpatiënt en recent K gehad. Het waren er eerst nog meer. We zijn aan het evalueren wat er nog meer afkan. De bijwerkingen zijn klote idd. Het vasthouden van vocht o.a. Daar zijn we nu mee aan het "testen"

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 15 april 2025 @ 15:08:24 #37
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_217376427
Denk erom: niet meer dan 1 hobbykipei per week want anders word je DOODZIEK!!!!11!!EINZ!!!1!!

Ik verlang terug naar de tijd dat de arts rustig een sigaartje opstak tijdens het spreekuur.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Forum Admin dinsdag 15 april 2025 @ 15:08:46 #38
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217376431
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 15:07 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik heb een baxter en slik dagelijks 17 pillen. Ik ben hartpatiënt en recent K gehad. Het waren er eerst nog meer. We zijn aan het evalueren wat er nog meer afkan. De bijwerkingen zijn klote idd. Het vasthouden van vocht o.a. Daar zijn we nu mee aan het "testen"

Jij mag blij zijn dat je er nog bent ouwe lobbes. _O_ en in jouw geval is medicatie wel degelijk beter dan het kwaad
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 april 2025 @ 15:10:51 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_217376448
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 15:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Jij mag blij zijn dat je er nog bent ouwe lobbes. _O_ en in jouw geval is medicatie wel degelijk beter dan het kwaad
Precies. Er vallen ook veel mensen weg in m'n omgeving de laatste tijd. Dan ga je wel relativeren. Carpe Diem is momenteel geen cliché. Al mot ik 50 pillen slikken.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 15 april 2025 @ 15:14:00 #40
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217376470
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 15:07 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hier had 1 bepaalde K-gerelateerde (langdurig te slikken) pil zulke ontwrichtende bijwerkingen dat 'ie is afgestoten.

Voelt wel wat als Russische roulette.
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 april 2025 @ 15:19:24 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_217376513
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 15:14 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Hier had 1 bepaalde K-gerelateerde (langdurig te slikken) pil zulke ontwrichtende bijwerkingen dat 'ie is afgestoten.

Voelt wel wat als Russische roulette.
Begrijp ik. Bij mij is het stoppen van bepaalde medicatie ook weer teruggedraaid. Maar het is en was de proef waard., want door dit te testen heb ik wel kunnen minderen. Iedere pil is er één te veel als het niet hoeft of minder kan.

dinsdag 15 april 2025 @ 15:22:28 #42
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217376539
Ik heb tot op zekere hoogte geen moeite met pillen slikken, maar wel als m'n gewrichten er door die pillen aan gaan.
  dinsdag 15 april 2025 @ 15:22:34 #43
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_217376541
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 11:34 schreef Digi2 het volgende:
Nederland heeft een uitgesproken slachtoffer cultuur, iedereen heeft zich ondertussen aangewend om zich op 1/of andere manier als slachtoffer te profileren, omdat als je dat hier niet doet, je er extreem bekaaid vanaf komt. Deze cultus is de grootste kwetsbaarheid van dit land mijnsinziens en zelfdestructief als men er geen paal en perk aan stelt. De discussie is niet nieuw, in de 90er jaren waren wij nog de 'zieke man' van europa.
God, hoe zou dat nou toch komen?
"Hoka Hey!"
  dinsdag 15 april 2025 @ 15:22:53 #44
323876 michaelmoore
pi_217376545
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 april 2025 15:08 schreef ACT-F het volgende:

Ik verlang terug naar de tijd dat de arts rustig een sigaartje opstak tijdens het spreekuur.
ja ik ken een huisarts die rookte tijdens het spreekuur
en ik had vroeger een chef die in een kamertje zat en dan riep hij jou en dan stond het hele kamertje blauw van de rook en dan zei ie ga es zitten _O-

heeft ook geen week langer geleefd dan de pensioenleeftijd
  dinsdag 15 april 2025 @ 15:24:09 #45
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_217376565
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 15:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ja ik ken een huisarts die rookte tijdens het spreekuur
en ik had vroeger een chef die in een kamertje zat en dan riep hij jou en dan stond het hele kamertje blauw van de rook en dan zei ie ga es zitten _O-

heeft ook geen week langer geleefd dan de pensioenleeftijd
Dat zijn de mensen die het meeste bijdragen aan de maatschappij _O_
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_217376601
Een utopie in de ogen van promoters van de verzorgingsstaat zoals Timmerfrans.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  dinsdag 15 april 2025 @ 15:35:10 #47
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217376685
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 15:27 schreef Alarmonoff het volgende:
Een utopie in de ogen van promoters van de verzorgingsstaat zoals Timmerfrans.
Gelukkig bestaan die mensen nog. Het worden er wel steeds minder.
  dinsdag 15 april 2025 @ 16:11:23 #48
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217377049
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 april 2025 13:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Man lives forever using this one WEIRD TRICK! Doctors HATE him!
Inclusief overdreven lach met telefoon in je hand in de thumbnail.
Wat haat ik social media tegenwoordig.
1947-2016
  dinsdag 15 april 2025 @ 16:14:59 #49
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217377072
quote:
Dat we met zijn allen fors meer testen en onderzoeken heeft een keerzijde, waarschuwt voorzitter Jet Bussemaker. ,
,Als we niet uitkijken, zijn we straks juist allemaal ziek.”
Immers, hoe meer we testen, hoe meer problemen er worden gevonden.
Als een dokter niet tegen je zegt dat je ziek bent, ben je ook niet ziek.

hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_217377074
Iedereen de wajong in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')