Ben jij een mof?quote:Op maandag 14 april 2025 18:07 schreef Roesjesjager het volgende:
Waar in Duitsland? Het is hier echt ook flink duurder geworden, niet zo duur als in Nederland though.
Lol wat een hoaxquote:Op maandag 14 april 2025 18:05 schreef Mikeytt het volgende:
In Duitsland heb je zo'n broodje voor 3 euro!
Wel volgens de krant als hij verdachte is van plofkraken in het buitenland.quote:Op maandag 14 april 2025 18:11 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Een Mocro hier is toch ook geen Nederlander?
De krant is niet te vertrouwen. Fake news.quote:Op maandag 14 april 2025 18:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wel volgens de krant als hij verdachte is van plofkraken in het buitenland.
plofkraken zijn wel lachenquote:Op maandag 14 april 2025 18:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wel volgens de krant als hij verdachte is van plofkraken in het buitenland.
Ik heb Mikeytt nog nooit op een leugen kunnen betrappen. Hij zal het juiste bewijs aanleveren, even geduld aub.quote:Op maandag 14 april 2025 18:16 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Döner Tasche
Produktinfo
8,00 ¤
hahaha mikeytt hahaha alweer liegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MikeyGODquote:Op maandag 14 april 2025 18:22 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik heb Mikeytt nog nooit op een leugen kunnen betrappen. Hij zal het juiste bewijs aanleveren, even geduld aub.
Zou Mark Rutte erachter zitten?quote:Op maandag 14 april 2025 18:22 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik heb Mikeytt nog nooit op een leugen kunnen betrappen. Hij zal het juiste bewijs aanleveren, even geduld aub.
ff gegoogled... daar 6-7 euro tegenwoordig blijkbaar... infaltie hoaxquote:Op maandag 14 april 2025 18:13 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Lol wat een hoax
En als je het vindt zit je gegarandeerd aan de dunne de dagen daarna.
Valt me wel tegen van jou dat je dat niet wist.quote:Op maandag 14 april 2025 18:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ff gegoogled... daar 6-7 euro tegenwoordig blijkbaar... infaltie hoax
60% van je laatste salaris voor maar een paar maandenquote:Op maandag 14 april 2025 18:10 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Hoe hoog zijn de uitkeringen in Duitsland dan
In Duitsland worden ze wel beter gevuldquote:Op maandag 14 april 2025 18:07 schreef Roesjesjager het volgende:
Waar in Duitsland? Het is hier echt ook flink duurder geworden, niet zo duur als in Nederland though.
ik krijg alleen nederlandse, engelse en amerikaanse memes te zienquote:Op maandag 14 april 2025 18:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Valt me wel tegen van jou dat je dat niet wist.
Want wij zien vaak dezelfde memes op X en dure döner is een meme in Germany
probeer eens bij Kebabi in Amsterdam, heerlijk! Ze hebben zelfs zo'n echte doner-oven die ronddraait!quote:
Wie denk je wie dat beter weet? Ik die daar woon, of jij die niet eens weet dat dönerflatie daar een ding is?quote:Op maandag 14 april 2025 18:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In Duitsland worden ze wel beter gevuld
ik wil graag bij de FEBO werkenquote:Op maandag 14 april 2025 18:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
probeer eens bij Kebabi in Amsterdam, heerlijk! Ze hebben zelfs zo'n echte doner-oven die ronddraait!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |