Dat.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:48 schreef freak1 het volgende:
[..]
het wordt een beetje welles nietes zo, maar tot en met reactie 14 is voor zover ik kan zien iedere reactie geweest, wacht even af, je doet niets fout, bewijslast ligt bij de ander. en vanaf #15 komt er een kritische noot dat het wederom deze user is met de zoveelste keer feitelijk exacte dezelfde vraag. en ondanks al die geruststellingen besluit TS om binnen 2.5 uur alsnog te betalen en alsnog bij dezelfde winkel hetzelfde ding te bestellen.
als je na 20 geruststellingen nog geen geruststelling hebt.. waar ligt de grens?
allereerst, fijn dat je je pakket hebt. maar nu heb je het dus dubbel? ga je er nog eentje terugsturen of laat je het hierbij?quote:Op donderdag 24 april 2025 06:14 schreef -Hakuna- het volgende:
Ja pakket ontvangen, maar vraag niet hoe...
Uit de mail naar de verkoper toe nav een opgestart onderzoek..
Hallo XXX (verkoper)
Heb goed nieuws te melden, werd door een bewoonster uit de buurt aangesproken dat er een pakket onbeheerd was achtergelaten op straat in de buurt van mijn woning en dat zij had heeft veiliggesteld om te voorkomen dat het niet door onbekende meegenomen zou worden.Hier heb ik GEEN opdracht voor gegeven om mojn pakket ongevraagd ergens op straat neer te zetten naast mijn huis. Het is dat er een eerlijke buurvrouw is dat het vond , anders was het echt verloren gegaan. Conclusie, ik doe geen zaken meer met DPD post, want zij maken uit gemakzucht een gewoonte om zomaar de pakketten op straat neer te zetten.in de hoopt dat het maar zelf opgehaald wordt.
Gelukkig is het alsnog in mijn bezit.
U kunt het onderzoek hiermee afsluiten en een klacht indienen bij DPD post wegens in gebreke stelling dienstverlening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
quote:Op donderdag 24 april 2025 07:49 schreef freak1 het volgende:
ten tweede, in spoiler omdat het frustratie tekst isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2025 08:46:07 ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
Gisteren dezelfde ervaring met DPD. Pakket gewoon op de galerij achtergelaten. Gelukkig vond een buurvrouw het en die overhandigde het mij.quote:Op donderdag 24 april 2025 06:14 schreef -Hakuna- het volgende:
Ja pakket ontvangen, maar vraag niet hoe...
Uit de mail naar de verkoper toe nav een opgestart onderzoek..
Hallo XXX (verkoper)
Heb goed nieuws te melden, werd door een bewoonster uit de buurt aangesproken dat er een pakket onbeheerd was achtergelaten op straat in de buurt van mijn woning en dat zij had heeft veiliggesteld om te voorkomen dat het niet door onbekende meegenomen zou worden.Hier heb ik GEEN opdracht voor gegeven om mojn pakket ongevraagd ergens op straat neer te zetten naast mijn huis. Het is dat er een eerlijke buurvrouw is dat het vond , anders was het echt verloren gegaan. Conclusie, ik doe geen zaken meer met DPD post, want zij maken uit gemakzucht een gewoonte om zomaar de pakketten op straat neer te zetten.in de hoopt dat het maar zelf opgehaald wordt.
Gelukkig is het alsnog in mijn bezit.
U kunt het onderzoek hiermee afsluiten en een klacht indienen bij DPD post wegens in gebreke stelling dienstverlening.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |