lolquote:Op maandag 14 april 2025 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gewoon een alpha man nodig die precies zegt wat ik moet doen
kloptquote:Op maandag 14 april 2025 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Maar wordt in dit geval toch door jou bepaald?
ik wel, mn oudersquote:Op maandag 14 april 2025 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb helemaal niemand nodig en dat schijnt een probleem te zijn
Ja maar ik heb RECHT op lekker weer!quote:Op maandag 14 april 2025 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je zult het toch echt doen met wat je krijgt, of niet en gewoon lekker zeikie
*stampt erop*quote:Op maandag 14 april 2025 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ik heb RECHT op lekker weer!![]()
Wil me gelt trug
Oh voor wie is dat een probleem dan?quote:Op maandag 14 april 2025 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb helemaal niemand nodig en dat schijnt een probleem te zijn
Hyperindependency schijnt een traumarespons te zijn, want "normale" mensen hebben wel andere mensen nodig ofzo.quote:Op maandag 14 april 2025 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh voor wie is dat een probleem dan?Lijkt me juist dikke prima
Heb je hiervoor een verzekering afgesloten?quote:Op maandag 14 april 2025 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ik heb RECHT op lekker weer!![]()
Wil me gelt trug
heb je er last vanquote:Op maandag 14 april 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hyperindependency schijnt een traumarespons te zijn
Ik heb er geen last van, mijn baas welquote:
heb jij er last van dat je baas er last van heeft?quote:Op maandag 14 april 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, mijn baas wel
Mijn baas maakt er een probleem van, want ik kan schijnbaar in mijn eentje de wereld niet redden.quote:Op maandag 14 april 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb jij er last van dat je baas er last van heeft?anders alsnog; boeiend
En als het antwoord ja is, dan lijkt me dat wel vervelend
Ik ben haske normiequote:Op maandag 14 april 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
Verder ken ik echt geen enkel 'normaal' mens maar andere discussie
dan bel je haar even op en vraag je haar nummerquote:Op maandag 14 april 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
Nu heeft een andere buurvrouw mijn sleutel voor nood (vooral voor de kat) maar heb haar nummer niet eens.
gohquote:Op maandag 14 april 2025 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn baas maakt er een probleem van, want ik kan schijnbaar in mijn eentje de wereld niet redden.
Uhm zou prima kunnen als de aardkloot niet vol met debielen en idioten zat.
oh ben je er zo eenquote:Op maandag 14 april 2025 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben niet het probleem, andere mensen zijn het probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |