Een game is hetzelfde als een tv serie?quote:Op maandag 14 april 2025 07:38 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dit vermeende verband en tussen geweldige videogames en geweld/misdaad is al minstens honderd keer onderzocht en elke keer luid de conclusie dat er geen causaal verband is en zelfs geen correlatie.
Een voorbeeld: https://www.sciencealert.(...)e-and-youth-violence
Kan kloppen ja, ik wilde vroeger ook altijd bij de power rangersquote:Op maandag 14 april 2025 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een game is hetzelfde als een tv serie?
Kijk de serie niet, maar als het realistisch word gebracht kunnen er best kids zijn die denken hey ik wil ook bij de mocro maffia
Ik ook, maar dat was niet geheel realistisch. Noch Dexter of Knight Rider of The A-Team.quote:Op maandag 14 april 2025 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan kloppen ja, ik wilde vroeger ook altijd bij de power rangers
Gokproblemen, misstanden op de arbeidsmarkt, in de zorg en consumentenproblemen worden als probleem juist omarmt. Daar wordt weer bekeken hoe we een bestaand probleem zo mogelijk nog groter kunnen laten groeien zodat het melkbaar wordt in de volgende verkiezingscampagne.quote:Op maandag 14 april 2025 12:14 schreef Hexagon het volgende:
Er doet zich in NL een probleem voor
Reactie eerste de beste politicus: "Verbieden!"
Probleem opgelost!
Wel in een paar dagen platgegooid.quote:Op maandag 14 april 2025 11:58 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee. Keulen en Aken zijn ook niet op één dag gebouwd.
True, dat is een kamerbreed tapijt waar alles onder geveegd wordt.quote:Op maandag 14 april 2025 12:14 schreef Hexagon het volgende:
Er doet zich in NL een probleem voor
Reactie eerste de beste politicus: "Verbieden!"
Probleem opgelost!
Waar gaan die mensen dan op stemmen?quote:Op maandag 14 april 2025 11:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ach ja, de PVV... onze eigen Trumpiaanse afdeling...
Blij dat die club binnenkort helemaal gedecimeerd is.
Zolang je niet met de Turbo Boost over half openstaande bruggen heenvliegt zou ik zeggen, valt wel meequote:Op maandag 14 april 2025 10:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ligt het aan Knight Rider dat ik daarstraks harder reed dan toegestaan?
"Moslimtype", proestquote:Op maandag 14 april 2025 10:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, als men een Nederlands paspoort heeft in theorie natuurlijk, maar volgens het meest recent uitgebrachte onderzoek 'De religieuze beleving van moslims in Nederland' van het SCP, identificeren veel moslims (waar Marokannen de grootste groep van zijn in Nederland) zich meer met het land van herkomst dan met Nederland. Zie bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron (p. 71 - 72)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |