Alle drie niet.quote:Op zondag 13 april 2025 18:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Ligt eraan of aardappels (en chips of friet) ook meetellen als groente.
In een standaard portie boerenkoolstamppot zit al je aanbevolen hoeveelheid groente...quote:Op zondag 13 april 2025 19:05 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Nee dat doe ik niet. Ga dat ook niet bewust doen. Ik heb wel wat beters te doen.
Lekker ontbijten met een wortelsalade.quote:Op zondag 13 april 2025 19:01 schreef Mikeytt het volgende:
Snap niet waarom je *niet* aan je aanbevolen hoeveelheid zou komen?? Ik zit hier ver boven...
Een klein beetje groente in al je maaltijden en je bent klaar...
volgens mij niet.quote:Op zondag 13 april 2025 19:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In een standaard portie boerenkoolstamppot zit al je aanbevolen hoeveelheid groente...
400 gram boerenkool voor 2 personen. Dan heb je de dagelijkse hoeveelheid echt net niet.quote:
Als jij dat lekker vindt... Ik doe gewoon wat komkommer, paprika of tomaat op m'n broodje.quote:Op zondag 13 april 2025 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker ontbijten met een wortelsalade.
Hoe dan?quote:Op zondag 13 april 2025 19:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In een standaard portie boerenkoolstamppot zit al je aanbevolen hoeveelheid groente...
Zelfs met die boterham heb ik er graag extra groen op.quote:Op zondag 13 april 2025 19:12 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Ja, makkie.
Maar ik hou dan ook van groente bij mijn eten. En ik ben niet zo van het boterhammetje als lunch.
Dit antwoord verklaart een hoop in jouw postings.quote:Op zondag 13 april 2025 19:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als jij dat lekker vindt... Ik doe gewoon wat komkommer, paprika of tomaat op m'n broodje.
Of doe een wortel, boerenkool of spinazie oid in je smoothie. Proef je toch niet.
Ja! En veel mensen eten dat niet eens in een keer heb ik onderzocht.quote:Op zondag 13 april 2025 19:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
400 gram boerenkool voor 2 personen. Dan heb je de dagelijkse hoeveelheid echt net niet.
Ik ook, al snel wat tomaat, paprika e.d.quote:Op zondag 13 april 2025 19:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Zelfs met die boterham heb ik er graag extra groen op.
Dat is het ook gewoon.quote:Op zondag 13 april 2025 19:16 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Ik ook, al snel wat tomaat, paprika e.d.
Maar ik heb dus meestal meerdere eetmomenten met ook groente. Daarom vrij makkelijk om de aangeraden hoeveelheid te halen.
Is er een reden dat je maar 1 keer per dag groente eet?quote:Op zondag 13 april 2025 19:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik eet meestal 1 keer groente per dag, maar dan wel erg veel. En relatief weinig tot geen vlees, dat scheelt wel met hoe snel je vol zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |