Het zal je paal maar wezenquote:Range Rover ramt paal
Een automobiliste botste zondag tegen een inzinkbare paal in het centrum van Tiel.
Vanmiddag ging het mis op de Huf van Burenstraat. De vrouw zag de lage paal niet op tijd waardoor haar Range Rover aan de voorzijde zwaar beschadigd raakte. Een bergingsbedrijf heeft de wagen, die een nieuwprijs van meer dan een ton heeft, afgesleept.
Dat was ook mijn eerste gedachte. Toegegeven, een auto van een ton is bijzonder, maar ik mis de relevantie.quote:Op zondag 13 april 2025 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker boeiend hoe duur die wagen is
Het zal je vrouw maar wezen die je dure Range Rover naar de tyfus helpt.quote:Op zondag 13 april 2025 18:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:
https://www.gld.nl/nieuws(...)o-crasht-na-hoestbui
[..]
Het zal je paal maar wezen
Een ton bijzonder? Lang niet op de prijslijsten van auto's gekeken zeker?quote:Op zondag 13 april 2025 19:26 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte. Toegegeven, een auto van een ton is bijzonder, maar ik mis de relevantie.
Blijkbaar mag je benoemen dat de betrokkene een dure auto rijdt. Of vrouw is. Of dat het een Range Rover is. Dat we kunnen speculeren of de vrouw in kwestie een golddigger is.
Mogen we dan ook het kleurtje of afkomst benoemen, of gaat dat opeens te ver?
Zo rollen wij Toine, Amice. Wij kijken daar reeds lang niet meer van op.quote:Op zondag 13 april 2025 19:42 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Een ton bijzonder? Lang niet op de prijslijsten van auto's gekeken zeker?
Vorige week een nieuwe besteld, moest wel om de nieuwe speedboot te kunnen trekken.quote:Op zondag 13 april 2025 20:09 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zo rollen wij Toine, Amice. Wij kijken daar reeds lang niet meer van op.
En verblikken noch verblozen als wij 250k ekkies neertellen voor onze voiture van dienst.
Hij moet ook altijd zware dingen kunnen trekken voor onze ambulante handeltjes of de trailer met onze renpaarden. Onder het tonnetje ga je dat allemaal niet vinden.
En je wilt natuurlijk een bietje knap voor de dag komen in Biaritz. Zie je goed.
quote:Op zondag 13 april 2025 19:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het zal je vrouw maar wezen die je dure Range Rover naar de tyfus helpt.
Als je yacht achter een auto past, is dat niet echt iets om over op te scheppen.quote:Op zondag 13 april 2025 20:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Vorige week een nieuwe besteld, moest wel om de nieuwe speedboot te kunnen trekken.
Is lease broer, boeiequote:Op zondag 13 april 2025 19:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 april 2025 20:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Waarom kan het niet haar auto zijn??
Waarom zou een vrouw een Range Rover kopen?quote:Op zondag 13 april 2025 20:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Als ze op de weg niet kan opletten, zal ze dat op school ook Niet gedaan hebben.quote:Op zondag 13 april 2025 20:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Inderdaad men laat de yacht vaak verplaatsen door het proletariaat. Duurt ook kostbare tijd voordat de 2-baans vrachtvervoer vergunning gegeven wordt..quote:Op zondag 13 april 2025 20:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je yacht achter een auto past, is dat niet echt iets om over op te scheppen.
Mijn jacht past er ook niet achter, die ligt in Monaco.quote:Op zondag 13 april 2025 20:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je yacht achter een auto past, is dat niet echt iets om over op te scheppen.
De tender van mijn yacht is nog te groot om achter een auto te trekken. Amateur.quote:Op zondag 13 april 2025 21:56 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Mijn jacht past er ook niet achter, die ligt in Monaco.
Mijn speedboot neem ik mee naar mijn huis aan het Gardameer.
Omdat er dan in het nieuwsbericht Fiat 500 had gestaan.quote:Op zondag 13 april 2025 20:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Het is een Evoque...die is er voor vrouwen. Als man zijnde koop je geen Evoque.quote:Op zondag 13 april 2025 21:25 schreef Harvest89 het volgende:
Waarom zou een vrouw een Range Rover kopen?
Idd, waarom melden ze bv nooit de waarde van een Fiat als dat een ongeluk krijgt ?quote:Op zondag 13 april 2025 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker boeiend hoe duur die wagen is
Dit spreekwoord hoort eerder bij de mannen. Hun ongevallen zijn veel ernstiger dan de stomme paaltjesrakers onder de vrouwen, daar is meestal enkel wat blikschade.quote:Op zondag 13 april 2025 22:29 schreef VEM2012 het volgende:
Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur.
Alle inzinkbare palen verbieden en domme dozen ook als we dan toch bezig zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 20:37 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Je zal er maar met je kinderwagen lopen, levensgevaarlijk
Ik begon al te vrezen dat niemand zou happen…quote:Op maandag 14 april 2025 09:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit spreekwoord hoort eerder bij de mannen. Hun ongevallen zijn veel ernstiger dan de stomme paaltjesrakers onder de vrouwen, daar is meestal enkel wat blikschade.
Ja maar dit is een zogenoemde 'peperdure" auto ofzoquote:Op maandag 14 april 2025 09:07 schreef Solispolar het volgende:
Hoezo is dit überhaupt nieuws? Er worden echt 5000 paaltjes per plaats per dag geramd in Nederland
Zo een masculien antwoordquote:Op maandag 14 april 2025 09:14 schreef recursief het volgende:
Waarom is het nieuws als een paal precies doet waar ie voor bedoeld is?
Ik zou er iig geen ton aan besteden.quote:
Nope, maar drie minuten op Google leerde mij dat de gemiddelde aanschafprijs van een nieuwe auto 46k is.quote:Lang niet op de prijslijsten van auto's gekeken zeker?
Keuze genoeg als je toch wil...quote:Op maandag 14 april 2025 11:41 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik zou er iig geen ton aan besteden.
[..]
Nope, maar drie minuten op Google leerde mij dat de gemiddelde aanschafprijs van een nieuwe auto 46k is.
Waar lees jij dat het haar eigen Range Rover niet is?quote:Op zondag 13 april 2025 19:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |