SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
smaken verschillen, toch ?quote:Op zondag 13 april 2025 13:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Contrast is wel mooi want ik deel diezelfde foto met mijn zussen en die zijn nu stik jaloers
Maar, eet smakelijk
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In hun geval is dit iets wat ze kennenquote:
Mijn zussen zijn niet van het ontdekkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh zoquote:Op zondag 13 april 2025 13:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
In hun geval is dit iets wat ze hebben y
Mijn zussen zijn niet van het ontdekken![]()
Ja, nog even terug naar de auto, en dan weer rijden
Oh nee eerst nog plasje doen voor ik gaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb het idee dat iedereen nog verdwaald is in het vorige topicHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geheel passend bij de paaseieren doe ik nu ook aan konijnen keutelsquote:Op zondag 13 april 2025 14:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moest ook poepen, of je was met anderen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Blub?quote:Op zondag 13 april 2025 14:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Geen leeuwen en grootmoe grote oren.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: