Zorgt er ook nog bijna zelf voor dat er nog iemand valt.quote:Op zondag 13 april 2025 14:24 schreef Kloit het volgende:
[..]
Simmons mag ook wel gewoon zijn ogen gebruiken.
Het zou een wonder zijn als die wint vandaagquote:
Stoppen met wielrennen en huispapa worden voor Georges?quote:Op zondag 13 april 2025 14:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Wout kan beter de eer aan zichzelf houden.
Het wonder van...?quote:Op zondag 13 april 2025 14:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Het zou een wonder zijn als die wint vandaag
De Pevelenberg? Na de kanariebergramp van vorig jaar.quote:
De hele week Wout ophypen bij Visma omdat deze koers hem beter ligt dan Vlaanderen, en dan vervolgens al voor het Bos zo rondrijdenquote:Op zondag 13 april 2025 14:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Het zou een wonder zijn als die wint vandaag
Inmiddels een gezinnetje en een monstercontract voor het leven. Dan snap ik dat je niet meer alle risico's neemt.quote:Op zondag 13 april 2025 14:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zit ook constant veel te ver van achteren. Lijkt wel bang geworden.
Ik vind het overigens wel verrassend hoor, hij was vorige week in orde.quote:Op zondag 13 april 2025 14:28 schreef Kloit het volgende:
[..]
De hele week Wout ophypen bij Visma omdat deze koers hem beter ligt dan Vlaanderen, en dan vervolgens al voor het Bos zo rondrijden
Moet je na gaan hoe matig hij zou zijn met een normale fiets.quote:Op zondag 13 april 2025 14:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Iedereen bij Visma schroeit met Gravaa, behalve WOUT.
Daar gaat iets mis.
Gaat nergens over inderdaadquote:Op zondag 13 april 2025 14:29 schreef franklop het volgende:
Aantal valpartijen is niet meer op 12 handen te tellen
Is dus wel eerder gevallenquote:Op zondag 13 april 2025 14:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel verrassend hoor, hij was vorige week in orde.
PFP was ook ziek.quote:Op zondag 13 april 2025 14:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Is dus wel eerder gevallen
En wie weet ook ziek geworden
Misschien gewoon bangquote:Op zondag 13 april 2025 14:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eens, maar anderzijds ook wel weer typerend voor hoe het Wout de afgelopen jaren afgaat wanneer het echt om de knikkers gaat.quote:Op zondag 13 april 2025 14:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |