SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed
Heeft het personeel van die treinen al harakiri gepleegd?quote:Op zondag 13 april 2025 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee we moesten overstappen op de shinkansen . En de trein die voor ons zou vertrekken had al 30 min vertraging dus omdat we in tijdsnood zaten zijn we in die ingestapt en voor die trein hadden we geen zitplaats gereserveerd.
Na 2 uur ofzo zijn we bij een station uitgestapt omdat we dachten dat 'onze' trein 25 min later op dat station zou arriveren maar dat bleek dus niet zo te zijn dus hadden we weer geen zitplaats
quote:Op zondag 13 april 2025 12:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
zijn wij gewend in amsterdam kraken die handel
Bangpestenaar?quote:Op zondag 13 april 2025 12:01 schreef Koen66 het volgende:
En nu maar wachten op de announcement dat Buda naar Thailand gaat verhuizen
Dat doen ze elke avond?quote:
quote:Op zondag 13 april 2025 12:01 schreef Koen66 het volgende:
En nu maar wachten op de announcement dat Buda naar Thailand gaat verhuizen
ach jeetje. nu worden je benen niet bruinerquote:Op zondag 13 april 2025 12:55 schreef LTVDK het volgende:
Wel een verschil met gisteren zo dat weer. Gisteren lekker in de korte broek en nu weer met lange broek en jas
De horrorquote:Op zondag 13 april 2025 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach jeetje. nu worden je benen niet bruiner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |