Kieffer is geboren in Engeland, maar Canadees burgerschap. Michael Cera om alle twijfels weg te nemen.quote:
quote:is een dik vloeibare, koolzuurhoudende en licht alcoholische melkdrank, die oorspronkelijk vermoedelijk afkomstig is uit de Kaukasus. Een vergelijkbare cultuur genaamd tara is afkomstig uit Tibet
Niet wat ik zoek, begint met een K.quote:
Uitgaande van een vervolgvraag. Kefir?quote:
Zekirquote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:49 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Uitgaande van een vervolgvraag. Kefir?
quote:Op woensdag 28 mei 2025 07:56 schreef slaveloos het volgende:
1,7,7-trimethylbicyclo[2.2.1]heptaan-2-on vormt witte tot transparante, wasachtige kristallen met een karakteristieke frisse geur die door veel mensen als zeer aangenaam wordt ervaren. Het wordt gewonnen uit een boom, maar ook synthetisch geproduceerd. Het wordt gebruikt in o.a. vuurwerk en mottenballen.
Wat is de gangbare naam van deze stof?
Goeie. Hoewel ik dat zelf niet zeer aangenaam vindt.quote:
Kamfer is goed!quote:
Stand #3376quote:
Correcte mundo! (?)quote:
Ik doelde eigenlijk op een type pijl(punt), maar dit moet ik uiteraard ook goedkeuren.quote:
Nee hoor, de Netflix-serie heet niet bodkin, maar Bodkin.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op een type pijl(punt), maar dit moet ik uiteraard ook goedkeuren.![]()
Zo kinderachtig wil ik niet zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:34 schreef thabit het volgende:
[..]
Nee hoor, de Netflix-serie heet niet bodkin, maar Bodkin.
Oeps my badquote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:34 schreef thabit het volgende:
[..]
Nee hoor, de Netflix-serie heet niet bodkin, maar Bodkin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |