SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
We waren alweer een topic verder
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Eigenlijk let ik nooit op het aantal posten eerlijk gezegd.
Is al puur toeval als ik zie dat ik laatste post hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net even een blik geworpen bij de gasten, liggen te pitten.
Ik ga ook zo maar, misselijkheid is weg maar onwijze zoute smaak, en niet eens gebeft![]()
![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 05:06 schreef Bally-b het volgende:
Net even een blik geworpen bij de gasten, liggen te pitten.
Ik ga ook zo maar, misselijkheid is weg maar onwijze zoute smaak, en niet eens gebeft![]()
duidelijk.
Vast van de haringWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je weet het nu voor een volgende keer.quote:Op zondag 13 april 2025 05:10 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ja stom, maar goed weer een les geleerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo is dat, ik ga liggen. Rond 10 er weer uit en dan keihard de muziek aan in de schuur bij de slapende gastenquote:Op zondag 13 april 2025 05:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het nu voor een volgende keer.fijne dag dot
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker, en ik heb nu al te doen met jouw gasten![]()
Sweet dreams Bb
Ja ik lig dan in een deuk. Zachtjes naar binnen en dan in één x dat ding op 10 en film het met mijn tel voor later met hunquote:Op zondag 13 april 2025 05:13 schreef Dotteke het volgende:
Slaap lekker, en ik heb nu al te doen met jou gasten![]()
Sweet dreams Bb![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 05:16 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ja ik lig dan in een deuk. Zachtjes naar binnen en dan in één x dat ding op 10 en film het met mijn tel voor later met hun![]()
![]()
Dat had je goed gezien GG! Ik ben zeer trots op je
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Grotere klok gaan halen met makkelijker te lezen getalletjes erop?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Grote jongen je kan klok kijkenquote:
Heb je de link voor de crematie ontvangen? EN zo ja is het duidelijk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Nijnquote:Op zondag 13 april 2025 05:38 schreef DerRabbit het volgende:
Dat had je goed gezien GG! Ik ben zeer trots op je
Ja, ontvangen en duidelijk, bedankt!quote:Op zondag 13 april 2025 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Grote jongen je kan klok kijken
Heb je de link voor de crematie ontvangen? EN zo ja is het duidelijk?
How can I make this topic about me?![]()
Dank jequote:Op zondag 13 april 2025 05:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ontvangen en duidelijk, bedankt!
Die link wilde ik dus in een foto van klaasje zetten (de foto van de rouwkaart)
Ik kreeg die link op een kaart, dus dacht is makkelijker voor de users om het zo te doen ipv dat men het zelf in moet tikkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit is een mooie duidelijke wel, met vrij grote cijfers. Maar zo vroeg ben ik nog niet 100% scherp.quote:Op zondag 13 april 2025 05:42 schreef DerRabbit het volgende:
Grotere klok gaan halen met makkelijker te lezen getalletjes erop?
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 13-04-2025 05:54:17 ]How can I make this topic about me?![]()
Morguh UN
Ja ik snapte de vraag gister, maar in DM gaat dat niet. da's alleen tekst. O maar dit is prima zo.quote:Op zondag 13 april 2025 05:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je
Die link wilde ik dus in een foto van klaasje zetten (de foto van de rouwkaart)
Ik kreeg die link op een kaart, dus dacht is makkelijker voor de users om het zo te doen ipv dat men het zelf in moet tikken
Tof hoeveel werk je hierin stopt.
How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: