Dan moet je zeker uitkijken. Je vertilt je zoquote:Op zondag 13 april 2025 07:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Normaal zal ik hem bij zijn nekvel pakken, maar ik mag de komende 3 weken niet waar te tillen.
De kat weegt ongeveer 3,5 kilo.
Morguh Kwiwi, heb je de link binnen gekregen?quote:Op zondag 13 april 2025 07:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan wel, als nederlanders een beetje netter zouden zijn
quote:Op zondag 13 april 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Kwiwi, heb je de link binnen gekregen?
Van mij wel hoorquote:
quote:
In vergelijking met japanners wel jaquote:
Je zat met je lijf nog in vorige weekquote:
Dat is zo. Maar je merkt wel aan alles dat Japanners heel beleefd en netjes zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 08:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In vergelijking met japanners wel jaMaar als het zo schoon is heb je zelf ook de neiging om het schoon te houden vind ik.
Toen heb ik langer uitgeslapen volgens mijquote:Op zondag 13 april 2025 08:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je zat met je lijf nog in vorige week
Balen.quote:
Morguhquote:
quote:
Ik lees te veel kinderboeken, want in eerste instantie las ik "fee" als klein, vliegend persoon die je weer beter tovertquote:Op zondag 13 april 2025 08:23 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat ze hier een fee gaan invoeren als je naar de eerste hulp gaat, omdat teveel mensen met dingen naar daar gaan die ook bij een apotheek of huisarts behandeld hadden kunnen worden. Iedereen moet dan zo'n 55 euro zelf gaan betalen. Ik vind het wel prima, want als je op de eerste hulp zit te wachten en hoort met wat voor onzin mensen daar aan de balie komen
Mja valt wat voor te zeggen, snap de keuze wel om het aan te pakken maar weet niet of dit de juiste is. Krijgen de mensen die daadwerkelijk eerste hulp nodig hadden dat geld wel terug?quote:Op zondag 13 april 2025 08:23 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat ze hier een fee gaan invoeren als je naar de eerste hulp gaat, omdat teveel mensen met dingen naar daar gaan die ook bij een apotheek of huisarts behandeld hadden kunnen worden. Iedereen moet dan zo'n 55 euro zelf gaan betalen. Ik vind het wel prima, want als je op de eerste hulp zit te wachten en hoort met wat voor onzin mensen daar aan de balie komen
quote:Op zondag 13 april 2025 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lees te veel kinderboeken, want in eerste instantie las ik "fee" als klein, vliegend persoon die je weer beter tovert.
Dan moet eerst wat doen aan de huisartsentekort doen.quote:Op zondag 13 april 2025 08:23 schreef kwiwi het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 13 april 2025 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lees te veel kinderboeken, want in eerste instantie las ik "fee" als klein, vliegend persoon die je weer beter tovert.
Toeslagquote:Op zondag 13 april 2025 08:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ja zat nog te denken hoe dat in het nederlands heet maar kon er niet op komen
Zo te lezen niet. Maar hier betaal je altijd een deel zelf als je naar een arts gaat en dat krijg je niet vergoed. Dus op zich is het niet raar dat ze hetzelfde systeem invoeren bij de eerste hulp.quote:Op zondag 13 april 2025 08:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja valt wat voor te zeggen, snap de keuze wel om het aan te pakken maar weet niet of dit de juiste is. Krijgen de mensen die daadwerkelijk eerste hulp nodig hadden dat geld wel terug?
Hier noemen we dat 'eigen risico'quote:Op zondag 13 april 2025 08:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo te lezen niet. Maar hier betaal je altijd een deel zelf als je naar een arts gaat en dat krijg je niet vergoed. Dus op zich is het niet raar dat ze hetzelfde systeem invoeren bij de eerste hulp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |