Kun je komend seizoen dus gezellig bij Etto op bezoekquote:Op zaterdag 12 april 2025 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De waterpolo vereniging uit Helmond is keurig 10e geworden.
Van 11.
In de klasse waar wij naartoe degraderen nu.
Ik denk niet dat we in die poule terecht komenquote:Op zaterdag 12 april 2025 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je komend seizoen dus gezellig bij Etto op bezoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
Had je je tuinbroek niet aan?quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:50 schreef kwiwi het volgende:
Het is tuinierweer en ik zit gelijk weer helemaal onder de schrammen en blauwe plekken
Tot wanneer blijf je in Japan?quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:54 schreef bitterbal het volgende:
moggel![]()
vandaag gaan we naar kyoto met de shinkansen bullet train
The Shinkansen kiss!quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:54 schreef bitterbal het volgende:
moggel![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:54 schreef bitterbal het volgende:
moggel![]()
ja vind de prijzen tot nu toe wel mee vallen. Had bv eten veel duurder verwacht.quote:
quote:Op zondag 13 april 2025 00:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Kijk dan hoe lief![]()
[ afbeelding ]
De Suzuki Lapin
Of ik rij ermee naar Nederlandquote:Op zondag 13 april 2025 00:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
stoppen er 1 in onze koffer voordat we gaan
Wie rijdt er?quote:Op zondag 13 april 2025 00:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Kijk dan hoe lief![]()
[ afbeelding ]
De Suzuki Lapin
quote:Op zondag 13 april 2025 00:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb gisteren allemaal donuts gesnackt
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 april 2025 00:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb gisteren allemaal donuts gesnackt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |