SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sintSmile, it's free therapy.![]()
Nee want alle was is gedaanquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:56 schreef Kissingbird het volgende: [..] Wasmand? droger? droogrek? kast bij je moeraskater of je kind? irritant als je iets niet kunt terug vinden.
![]()
En dit deel van de pax is speciaal voor sportkleding. Heb heel die kolom leeg gemaakt![]()
Idd erg irritant. En die zeem voel je gauw als je kleding pakt, maar tot nu toe niet gevonden. Echt heel raar.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
omdat je een vaatdoek bentquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zweer het je dat ik gisteren ook één vaatdoek minder uit de wasmachine heb gehaald dan ik erin had gedaan.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hoe is het met het pootje Hema?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heeft iemand anders misschien ?quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee want alle was is gedaan![]()
En dit deel van de pax is speciaal voor sportkleding. Heb heel die kolom leeg gemaakt![]()
Idd erg irritant. En die zeem voel je gauw als je kleding pakt, maar tot nu toe niet gevonden. Echt heel raar.![]()
Vorige week zondag, toen was ik wel een vaatdoek jaquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
gaat beter, veeeel minder pijn dan gister (was behoorlijk aan het schreeuwen en vloeken gisterenquote:) kan weer iets beter lopen maar nog steeds als een halve manke
Uw ADH vitamine Worst
Zou raar zijn maar je weet maar nooit.quote:
Ben bijna bang dat hij met het opruimen van de kleding, in de zak gegaan is. Maar kan het me niet voorstellen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gelukkig maar, maar doe nog even rustig aan voor je het weet is hij weer overbelastquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gaat beter, veeeel minder pijn dan gister (was behoorlijk aan het schreeuwen en vloeken gisteren) kan weer iets beter lopen maar nog steeds als een halve manke
Maar is niet goed hoor. Volgens mij ben jij nog een jonge vent toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heeft meneer kat hem niet stiekem aanquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou raar zijn maar je weet maar nooit.
Ben bijna bang dat hij met het opruimen van de kleding, in de zak gegaan is. Maar kan het me niet voorstellen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vieren dat jij nr 1 staat zekersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan maar nieuwe kopen![]()
Viel trouwens wel mee met zere kont. Maar het was dan ook niet zo ver/lang nuWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo klinkt het welquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:09 schreef maily het volgende:
[..]
Zit je met @:hemarookworst in het kleinste kamertje?![]()
![]()
Kinderen spelen leuk. Ben direct maar door gegaan met nieuwe tekening
Denk deze uiteindelijk niet schilderen, maar met goede stiften inkleurenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jij kunt goed tekenen!!quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:11 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Denk deze uiteindelijk niet schilderen, maar met goede stiften inkleuren
Smile, it's free therapy.![]()
Ja maar ik weet de redenenquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, maar doe nog even rustig aan voor je het weet is hij weer overbelast
Maar is niet goed hoor. Volgens mij ben jij nog een jonge vent toch?Uw ADH vitamine Worst
Nice!quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:11 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Denk deze uiteindelijk niet schilderen, maar met goede stiften inkleuren
Forum Opties Forumhop: Hop naar: